Gå til innhold

Hva synes dere om guttetights?


kl99

Anbefalte innlegg

Litt merkelig at det skal være så mange sterke meninger om et strengt tatt ganske så vanlig treningsplagg.

Samtidig så har jeg forståelse for at man har forskjellige meninger og at man selvfølgelig har forskjellige komfortsoner etc.

For en 5-10 år siden mente nok også jeg at det var litt merkelig med tights på menn, selvom det ikke var annet enn en tanke/følelse om at det var litt rart.

Med det sagt så føles jo det meste som er uvant litt rart.

Fant ut etterhvert at jeg hadde lyst til å prøve det selv da jeg hadde hørt så mye positivt om det i forhold til komfort på trening, både til løping og styrketrening.

Jeg angrer ikke på at jeg gav det et forsøk, for de som uttalte seg viste seg å ha rett. Det er veldig komfortabelt å trene i.

I tilegg til komfort kan det jo gjøre jobben med å analyser teknikk etc noe enklere.

Forøvrig føler jeg meg ganske bra i tights, så det trenger jeg ikke å lure på, men jeg føler meg bra i shorts og joggebukse også.

Alt dette, uten å være homo :)

PS: Hvorvidt man ser "hvor man legger den" kommer vel ann på hva som er under tightsen, hvor hardt man stirrer, hvor stort utstyret er, lys, skygge og ikke minst kvaliteten og tykkelsen på selve tightsen.

En ting er i hvert fall sikkert, denne tråden trenger faktisk Plyo:

?temp_hash=05a5a7d038acc8d0d179d6188fef022b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Whatever floats your boat er vel min holding når det kommer til tights.

Personlig er jeg kjempe fan av tights ikke nødvendigvis fordi det er så sykt flott å se på,

men fordi jeg synes det er veldig deilig å trene i.

(Men det skal sies at hvem kan vel si at ei bra sprett rompe(uavhengig av kjønn) ser feil ut i tights :whistle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger tights. Vanlige treningsbukser revner ofte i rumpa når man tar knebøy, og joggebukser tar altfor mye plass i vaskemaskinen. Tights er supergode å bøye i og blir ikke for varme. Her er et utvalg PLYO-tights...

[ATTACH=full]63630[/ATTACH][ATTACH=full]63631[/ATTACH]

[ATTACH=full]63632[/ATTACH]

Når man har slike lår som deg er det obligatorisk å gå i tights! Faen så rått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle har da lov å bruke tights, handler om hvordan du selv føler deg i den å ikke hva andre syns om ræva di...

Dette var bare min mening. Intensjonen min var ikke at noen skulle føle seg truffet av kommentaren min :S

Om man vil bruke tights, så bruker man tights.

Jeg føler selv at jeg må ha store lår for å bruke tights.

Tråden var jo om hva vi synes om guttetights. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolestempet er moro å ha, de gangene det har vært dopingjegere innom gymmet har jeg gjortmitt for å forsøke å bli tatt ut til testing.

Men personlig føler jeg tights er kun for folk med bra kropper, har du en flott fysikk kjør på!

Grusom lesing. Jeg har ikke noen modellkropp men tar på meg tights uansett. De som lar seg plage av det får bare være plaget. Ta på deg hva du vil og drit i de som kun er på treningssenteret for å bedømme andres klær og teknikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Har en "tights" og det er sykkelbuksa. Finnes ikke bedre å sykkle i(og det er jo pga paddinga).

Ser for meg at det er awesome å løpe i, selv om jeg personlig ikke føler meg komfortabel i så tighte plagg (går vel mest på selvbildet etc)

Ellers kan jeg varmt anbefale fotballshorts til styrketrening. Elastiske og gode.

Brukte treningsbukse/joggebukse før, og det er no-go etter å ha prøvd shorts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...