Gå til innhold

Hva synes dere om guttetights?


kl99

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 6 måneder senere...

Vipper denne til tops igjen jeg! Har nylig kjøpt meg løpetights, og jeg må få si at det er tidenes deiligste ting å løpe i. Estetisk sett ser jeg nok ut som noe som vil minne veldig om en litt dårlig stappet medisterpølse 3. juledag, men du verden å lite som slår den følelsen den er å løpe i :) Jeg gjør som noen tidligere her og slår ett slag for menn/kvinner i tights, det er faktisk sabla digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare det er litt rart at for noen år siden var det ingen som sprang rundt i 2XU eller Under Armour tights (evt værre, hele outfitten) på trening. Virker mer som en motesak en noe annet. Men for all del, om folk liker det så skal de bare kose seg :)

Skulle det liksom vært noe annet enn mote?

Jeg trener i tights. Visste ikke at noen brydde seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
Skulle det liksom vært noe annet enn mote?

Jeg trener i tights. Visste ikke at noen brydde seg.

Komfort? kompressjon? Fetere utvalg? Pris? Jeg vet ikke? Jeg har ikke noe imot det, var bare en observasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal innrømme i starten så tenkte jeg tights er kun for kvinner med fine former. Men helt ærlig, så burde alle individer ha muligheten til å kunne trene akkurat i hva de vil innenfor visse rammer og grenser uten å akkurat måtte få noe slengt på seg fordi det ikke ser bra ut, passer den personen etc. Jeg personlig har selv lyst å prøve tights, men føler bare at det blir litt rart hehe:p Men jeg vil tro det går over når jeg først har blitt vant til gå med tights. Har noen noe anbefalinger til hvilke tights som faktisk fungerer bra både til tungstyrketrening og løping som samt er tykk slik at det ikke synes så lett gjennom tightsen? Ser først og fremst etter de ordentlige standard bukse-lengde tights. Vet ikke akkurat helt hvordan jeg skal forklare dem :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ingen tråd om dette teamet, så jeg spør dere alle.

Hva synes dere om guttetights?

Er litt lei av å sprade rundt i shabby joggebukser hele tiden, men tenker allikevel at tightsen har det lille ekstra "bole"stempelet på gymmet, om man har litt størrelse på kroppen. Hva mener dere?

Jeg liker å si "alt til sitt bruk" på dette spørsmålet. Hvis jeg løper på mølle eller utfører annen form for kardio, bruker jeg tights hvis jeg anser det som mest praktisk. Hva andre syns er for meg revnende likegyldig, og de som måtte finne dette lite estetisk kan bare snu seg vekk, eller gjøre det de faktisk er der for, nemlig trene.

Hvis man, i motsetning til hva en del folk gjør på diverse gym, trener, vil man ikke ha ork eller interesse av å bry seg så mye med hva folk har på seg (såfremt det ikke er noe som er helt utafor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herkules har da guttetights, syns overhodet ikke det er noe galt i det.

Oooooog der falt Herkules bra mye i kurs. :roflmao:

Jeg e konservativ, tights hører hjemme på damer. Når det er sagt, på trening så bryr jeg meg fint lite om andre menn, med mindre det er en svett kar som står rett fremfor meg og tøyer mens jeg tar markløft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooooog der falt Herkules bra mye i kurs. :roflmao:

Jeg e konservativ, tights hører hjemme på damer. Når det er sagt, på trening så bryr jeg meg fint lite om andre menn, med mindre det er en svett kar som står rett fremfor meg og tøyer mens jeg tar markløft...

Det er jo ene og alene fordi det er bedre å trene i når han bare han bukser som glir ned over stumpen under knebøy. Derfor er det bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...