Gå til innhold

Hva synes dere om guttetights?


kl99

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns tights er fint på menn uansett om de har store muskler eller ikke. Tights er like fint på en slank løpegutt som en med store muskler. Men jeg syns ikke tights er fint på dvaske gutter. Dessuten er det diiigg å trene i tights.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heller tights enn joggebukser. jeg er nok alene om den ;p

Ikke alene! Liker ingen av delene på gutter da, men tror jeg hadde valgt tights over joggebukser. Spesielt siden det ofte blir litt ekle, meget synlige svetteflekker på joggebukser:unsure:

Det beste er gutter som trener i shorts:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig nok så fant jeg faktisk ikke bilde på google av en mann i piratbukse. Det skal nemlig ikke skje! :D

1095936641.63001.jpg

Liksom bukser som slutter midt på leggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx
Aldri sett på en mann før, så kan ikke helt forestille meg det, men tror ikke jeg vil det heller:unsure:

Du er heldig.... Jeg hater menn litt når jeg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Sjølv om det er Gasp?

Eg har ein eg bruker iblandt. :(

Vanskelig spørsmål! Men tror ikke på at Gasp har piratbukser... Shorts som er for lang, eller bukse som er for kort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...