Gå til innhold

Hva synes dere om guttetights?


kl99

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

  • 1 måned senere...

Nei.nei,nei og atter nei!! Gutter med tights ser bare ikke bra ut, blir litt som gutter med langt hår for min del, det er bare FAIL fra ende til annen. Men når alt kommer til stykket så er alt subjektive oppfattninger og bør behandles deretter :) Folk får trene i det man føler seg comfy i, om jeg eller du liker det eller ikke spiller vel egentlig ingen rolle. Om man ikke liker det man ser så er det ingen som tvinger deg til å glane på det, er det vel? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får jo bare gå rundt i hva man vil -men (!!!) Menn ser ikke bra ut i tights og sykkelbukser. Aldri!! Man trenger ikke å lure på om man ser bra ut engang, for det gjør ikke det. Det ser ut som man har fått et hardt tilfelle av homo. Og en helt annen ting, men man ser jo hvordan dere legger "den" da..og det må jeg jo bare inrømme at jeg har lurt på noen ganger..OPP? Er den ikke veldig utsatt når dere legger den opp? De ser festlige ut de som legger den som en kanelsnurr da.. :-P Yeye..jeg titter!! Men det ser fremdeles ikke bra ut. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får jo bare gå rundt i hva man vil -men (!!!) Menn ser ikke bra ut i tights og sykkelbukser. Aldri!! Man trenger ikke å lure på om man ser bra ut engang, for det gjør ikke det. Det ser ut som man har fått et hardt tilfelle av homo. Og en helt annen ting, men man ser jo hvordan dere legger "den" da..og det må jeg jo bare inrømme at jeg har lurt på noen ganger..OPP? Er den ikke veldig utsatt når dere legger den opp? De ser festlige ut de som legger den som en kanelsnurr da.. :-P Yeye..jeg titter!! Men det ser fremdeles ikke bra ut. :)

Finnes det egne klær for homofile? o_O Og når du sier "Det ser ut som man har fått et hardt tilfelle av homo" høres det ut som du mener at homofili er en diagnose. Kanskje det bare er jeg som missforstår deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du misforstår meg..og at jeg skrev det slik at det var lett å misforstå. ^^ Jeg kunne såklart skrevet at man ser veldig feminin ut i tights.

Sånn for å understreke det så plages jeg overhodet ikke av at folk får homo. :-PJeg har til og med en xmann som er homo, vi lakker negler og snakker dritt om menn sammen. Er så koselig atte. Han vanner blomstene mine også, fine mannen! Men han bruker ikke tights. :-) Ikke sammen meg ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig du misforstår meg..og at jeg skrev det slik at det var lett å misforstå. ^^ Jeg kunne såklart skrevet at man ser veldig feminin ut i tights.

Sånn for å understreke det så plages jeg overhodet ikke av at folk får homo. :-PJeg har til og med en xmann som er homo, vi lakker negler og snakker dritt om menn sammen. Er så koselig atte. Han vanner blomstene mine også, fine mannen! Men han bruker ikke tights. :) Ikke sammen meg ihvertfall..

HAHAHA!!! :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Stort sett det jeg har sett av menn med tights, er slike syltynne fliser som så vidt har rørt en vektstang i sitt liv, og som bruker 1 kg manualer og trur det er effektivt.... Slike guttepjoker (de ser ut som smågutter, uansett om de er 14 eller 65!) i tights er noe av det styggeste jeg vet om. Menn med BRA kropp, JAAAA, gåååå med sååånt!!! Allerhelst gå naken!:D Men helst gå med de litt korte, de heltightsene ekke no fin, verken på menn eller kvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener ikke i noe annet enn tights eller shorts, men det er fordi jeg løper en del i tillegg til styrketreninga, og da trenger jo noe som er lett, pustende og behagelig. Jeg synes treningstøy først og fremst bør være praktisk og funksjonelt for den som bruker det, jeg kommer uansett ikke til å stå å telle antall testikler jeg kan skimte gjennom treningstightsen til dere gutter. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...