Gå til innhold

Hva synes dere om guttetights?


kl99

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sjøl bruke eg tights, men like best å ha ein kort tights type under shortsen sånn som fotballspillare bruke ;) men av og te kjøre eg heltights og, men då har eg kun den og ikkje nokke anna for da ser litt snålt ut å ha shorts øve den :p hehe ikkje tenk så mykje på ka folk tenke, tenk helle på ka du like best ;) og da e digg å trena i tights ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

De fleste menn jeg har sett i tights er gamle menn, og det er rett og slett fælt. Men har sett, på både gamle og unge menn, mye mer enn det jeg hadde lyst å se.. Ush.. Dette gjelder også alt for stramme shortser, som gjerne også er hvite og gjennomsiktige. :yuck:

Viss man klarer å gå en thights uten at det blir ubehagelig å se på, eller avslører for mye er det greit for meg. Men jeg har bare sett en mann som klarte å gå med thights uten at det var ekkelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

æsj assa.. jeg er en fjortis som ikke liker gamle menn i tights... ser det er mange slike tråder på nettet. jeg er 35 år, bruker tights til all trening, fordi det er jævelig behagelig. jeg driter virkelig i hva andre syntes. alle blir eldre, så hvis det liksom ikke er lov for en gutt/mann å trene i det som er mest behagelig, fordi en rosablogger på 14 skal bestemme hva gutter/menn skal trene i..... sier bare hjelpes meg...... rosabloggere på 14, som akkuratt har sluttet med bleie, eller har nylig startet med bleie igjen..... Få dere et liv.... er så mye annet dere kan bruke tid på, enn å fundere på menn i tights.

ha et godt liv, lykke til med helsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...