Gå til innhold

Hva synes dere om guttetights?


kl99

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor bruker dere "gay" nærmest som et skjellsord? Ikke bra!

Ellers så har jeg ikke noe imot menn i tights. Som regel bruker de en skjorts over, men har de bra kropp må de gjerne vise frem det de har.

Tja, jeg tar utgangspunkt i klesstilien i en evt homseparade. Det ser helt for jævlig ut. Det syntes også noen å trene i tights er :p Da kaller jeg det gay:)

Jeg bryr meg ikke om folk er homser osv, men de må tåle lite tyn for paraden sin! For det er grusomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker dere "gay" nærmest som et skjellsord? Ikke bra!

Ellers så har jeg ikke noe imot menn i tights. Som regel bruker de en skjorts over, men har de bra kropp må de gjerne vise frem det de har.

Tights er gay, uten at det er noe skjellsord av den grunn. Med unntak, som er nevnt. emilwoop og sånne :p

Gay-gutter går sikkert rundt og spør "ey bro, er denne buksa straight eller..?:unsure:"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg tar utgangspunkt i klesstilien i en evt homseparade. Det ser helt for jævlig ut. Det syntes også noen å trene i tights er :p Da kaller jeg det gay:)

Jeg bryr meg ikke om folk er homser osv, men de må tåle lite tyn for paraden sin! For det er grusomt

Hehe bruker ikke se på homseparader jeg så aner ikke hva de faktisk har på seg. Og de homofile som trener på gymmet mitt har ikke på seg tights. Veldig små shortser derimot er veldig populært... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe bruker ikke se på homseparader jeg så aner ikke hva de faktisk har på seg. Og de homofile som trener på gymmet mitt har ikke på seg tights. Veldig små skjortser derimot er veldig populært... :D

hehe du sier faktisk noe! super korte shortser er kanskje mer de sin stil ja! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...