Gå til innhold

Hva synes dere om guttetights?


kl99

Anbefalte innlegg

Fant ingen tråd om dette teamet, så jeg spør dere alle.

Hva synes dere om guttetights?

Er litt lei av å sprade rundt i shabby joggebukser hele tiden, men tenker allikevel at tightsen har det lille ekstra "bole"stempelet på gymmet, om man har litt størrelse på kroppen. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666
Fant ingen tråd om dette teamet, så jeg spør dere alle.

Hva synes dere om guttetights?

Er litt lei av å sprade rundt i shabby joggebukser hele tiden, men tenker allikevel at tightsen har det lille ekstra "bole"stempelet på gymmet, om man har litt størrelse på kroppen. Hva mener dere?

Istedenfor shabby joggebukser: shorts?treningsbukse?

Tights på menn= lol etter min mening, med mindre du ser ut som PLYO!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv bruker jeg treningstights på trening, og syns det er så sjukt behagelig at jeg ikke skjønner hvorfor ikke alle andre bruker det også. Virker ikke så veldig praktisk med joggebukse som man får svettemerker i rompa av. Jeg slår et slag for tightsen - for alle kjønn og størrelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutter i tights er like greit som gutter i joggebukse og shorts mener jeg. Men nå bryr ikke jeg meg så veldig om hva andre trener i så lenge de er påkledd, så vet ikke om min stemme teller. Forbinder det ikke så mye med bolere, mer med gutter som løper, sykler og går mye på ski om vinteren. Tren i det som føles mest behagelig, treningsklær skal først og fremst være funksjonelle.

Skjønner virkelig ikke folk som bryr seg så mye om hva andre trener i, så lenge de holder seg innenfor klesreglene på gymet så har man vel andre ting å bruke energien sin på. Som å trene selv f.eks.

Kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tights har ingenting med bolestempel å gjøre. tights er bare gay. må du absolutt bruke det, så bruk en shorts over i det minste

Skjønner ikke hvordan å se liknende peter pan vil få noen til å se mindre gay ut? :S Uansett så syns jeg du bare bør kjøre shorts på trening Kjetil. Det er drit herlig. Jeg merket at kneproblemene mine, grunnet platfothet, nærmest forsvant etter jeg gikk over til å trene med tights. Og ja, jeg har prøvd ganske mye gjennom årene. Haters gonna hate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvilken trening du mener?

Eg trener aldri styrke i tights.

Da er det vanlig joggebukse eller shorts som teller.

Men når jeg løper er tights helt klart best! Har dere prøvd å løpe maraton i joggebukse? Det er ikke behagelig.

Her i Bergen regner det 8 dager i uken, og å løpe med joggebukse funker ikke.

Tightsen derimot, blir ikke tung å våt, å den hjelper å holde varmen.

(Ja selvfølgelig bruker jeg shorts når det er sol å varmt, men det er sjeldent)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whatever makes you happy:) Jeg bruker ofte tight på trening. Alltid til kondisjon og ofte når jeg trener undereks. Hva andre skulle finne på å mene bryr jeg meg særdeles lite om;) Det morsomste jeg ser er gutter i tight med en stor shorts over. Det er ofte veldig tydelig at de er ukomfortable, og tror ikke de er klar over at leggene ofte ser ut som fyrstikker. Men hvis de synes det er alright,, så gjerne for meg. Rent estetisk kan jeg kanskje være enig i at tights ser best ut på jenter, men estetikk er mindre viktig for meg når jeg trener.

[ATTACH]33607[/ATTACH]

mvh

PTpro

post-1979-14440859687689_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...