Gå til innhold

Hva synes dere om guttetights?


kl99

Anbefalte innlegg

Guttetights som i på trening er helt ok. Og kan også være ganske nice å se på.

Guttetights som istedenfor bukse når du er ute (og det ikker er trening involvert) er bare ekkelt. Så en med sølvtights her forleden. Isje bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm...er jeg den eneste jenten her som faktisk kan like thights på menn?:playful::love:;)

Det har hendt ofte at jeg har sett menn med thights, som ser lekre ut. Mange av dere menn er jo såpass heldige at dere har faste spretne rumper, og fine lår. Men jeg kan jo si såpass at det kanskje er mer akseptabelt med thights under løping, enn på et styrkerom. Men har sett en fin gutterumpethights på styrkerommet også!

Hadde jeg hatt like snerten rumpe, som dere menn har, hadde jeg og gått i thigts!!:sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På senteret jeg trener hadde vi tidligere en middelaldrende kar (godt trent forsåvidt, men likevel) som gikk i lårkort, tights-shorts-sak. Etter det synes jeg menn som gidder å hvertfall bruke knelange eller full-lengde tights er en fryd, selv om jeg i utgangspunktet ikke er så veldig for treningstights på menn sånn rent estetisk. Ryktet sier at det er komfortabelt å bruke, så folk må for all del bare kjøre på, jeg har jo begrenset interesse for å se på menn uansett hva de har på seg, men jeg kommer nok aldri i mitt liv til å gå med noe sånt selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare man ser noe lunde anstendig ut, så tren i det som er mest komfortabelt! Gjelder begge kjønn og alle størrelser. Min mening.

For meg personlig er det uaktuelt å trene i noe annet enn tights og kan dermed god skjønne andre også liker dette som treningstøy selv om de tilfeldigvis er menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er latterlig er folk som bruker tights eller bole singlet for å vise hvor rå de er. En tynning i teits, ok, men en 40 år gammel superbola dude med samme typen tights som han brukete på 80-tallet, og helst opprevet hettegenser... Shut up and lift, dude.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...