Gå til innhold

arnoldja

Medlemmer
  • Innholdsteller

    15
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. 60 gram peanøtter, 20 gram mandler og 20 gram hasselnøtter.. Samme som alle andre dager
  2. På ingen måte, det er bare en enkel og grei måte å få i seg nok næring. Proteinpulver er ikke noe annet en pulverisert mat, så hvis du klarer å spise nok vanlig mat trenger du ikke pulver
  3. Nå sa han jo at han slet med å nå dagsbehovet, og sier han spiser 250kcal til frokost, mindre til lunsj, og (sannsynligvis) mer til middag. Han nevner ingen andre måltider. 1200 var for å nå 2500, jeg mente da ikke at han skulle legge seg på 3700 Litt selvmotsigende her? Jeg tar heller et år med carefree spising og en måned deff enn å veie hvert måltid, men det får man jo gjøre som man vil med.
  4. Ville nok satset på å bli litt feit og så slanke senere. Det er mye enklere enn å bygge på lav fettprosent. Drikk en gainershake (~600kcal) og spis hundre gram nøtter (også ~600kcal) i løpet av dagen, så er egentlig problemet ditt løst
  5. Trener 5 ganger i uken, med 1 uke pause annenhver mnd. Er supernazi på både alkohol og kosthold nå i eksamensperioden, men til høsten blir det å drikke en gang i uka og ha generelt dårlig kosthold hele tiden
  6. Kalorikalkulator.no gir et greit anslag. Spis litt mer hvis du vil opp i vekt, spis litt mindre hvis du vil ned. Hvis du spiser nok men likevel sliter med sultfølelse kan det være lurt å knaske gulrøtter, selleri, o.l.
  7. Merker jeg har lite å fare med her, må bli 55kg preacher curl i så fall.. den eneste øvelsen hvor jeg ser ut til å gjøre det greit i forhold til andre
  8. Bare få i deg fem gram i løpet av dagen, så ordner det seg. Trenger ikke være på morgenen, men selv svelger jeg alltid seks kapsler etter jeg har pusset tenner. Sett boksen ved vasken på badet, så ser du den garantert
  9. Er bull ja, får ikke kviser av kreatin. Som suriamalles skriver sparer du penger på monohydrat kontra krea-bolic (uten at du mister nevneverdig effekt). Det er forresten også rimelig irrelevant når på døgnet du tar kreatin, og du trenger ikke kjøre oppladningsfase eller andre ting som det ofte står på boksene. Bare få i deg fire-fem gram hver dag, så er du good to go
  10. Hei, Er ganske lat av meg, så tenker jeg skal sette opp en kjip måltidsplan som jeg skal følge hver dag. Dette er mitt første utkast: Tenker fire faste måltider, og kun en middag som er forskjellig fra dag til dag.. prøver derfor å få de fire faste måltidene så variert som mulig. Trener styrke fem ganger i uken, veier ~88kg og skal opp i muskelmasse (kanskje litt ned i fett.. er vel på 15-20% elns, men ønsker ikke å deffe akkurat). Noen gode tips?
  11. Funker, men var bra dyrt. Ta en titt her: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/kosttilskudd/proteinpulver/index.html
×
×
  • Opprett ny...