Gå til innhold

Hva synes dere om guttetights?


kl99

Anbefalte innlegg

Få av deg tightsen og ha på deg et skikkelig plagg. Liker du å vise pung & rævsprekke i all offentlighet? La damene ha plagget sitt i fred!!

jeg liker ikke vise noe som helst, bortsett fra at

jeg liker å trene i behagelige klær. vel, det med at damene skal ha plagget sitt i fred.??? hm..... tights blir jo laget til begge kjønn. trodde du hadde fått med deg det jeg.. utrolig hvor mange gutter/menn på dette forum som kikker på menn, med tights. tror jeg slutter med tights, og kniper igjen rompeballene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beste treningsbuksa er en avklippet, gammel, slack joggebukse, av typen Hulken går med. Luftig og deilig, begrenser ikke bevegelsesfriheten, og når man har så pump i låra at man nesten ikke kan sette seg ned kan man på diskret vis dra opp buksebenet litt for å kikke på skaden man har gjort. (y)

Ikke at jeg har prøvd tights, så jeg tar kanskje feil.. dog, jeg er ikke en russisk ballettdanser så jeg ser ikke hva jeg skal ut i offentligheten å gjøre i glorifiserte strømpebukser. :p

er full bevegelses frihet som russisk balettdanser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
æsj assa.. jeg er en fjortis som ikke liker gamle menn i tights... ser det er mange slike tråder på nettet. jeg er 35 år, bruker tights til all trening, fordi det er jævelig behagelig. jeg driter virkelig i hva andre syntes. alle blir eldre, så hvis det liksom ikke er lov for en gutt/mann å trene i det som er mest behagelig, fordi en rosablogger på 14 skal bestemme hva gutter/menn skal trene i..... sier bare hjelpes meg...... rosabloggere på 14, som akkuratt har sluttet med bleie, eller har nylig startet med bleie igjen..... Få dere et liv.... er så mye annet dere kan bruke tid på, enn å fundere på menn i tights.

ha et godt liv, lykke til med helsa.

Hvis du virkelig driter i hva alle andre syns hvorfor er du inn på denne tråden da?

I steder for å personlig angripe andre som han en annen mening enn deg, på en så latterlig måte at jeg lurer på om det er seriøst i det hele tatt, så kan du jo bare ta å pelle deg bort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bolla.... jeg har dratt herifra for lenge siden... hadde ikke du skrevet, ville jeg ikke kommet tilbake..

Nå vekket du min dårlig humor til livs.

neida, skal ikke tulle mer.

Jeg har jogget mange turer med tights, og ingen ser rart på meg, så jeg klarer meg fint her i livet.

ønsker alle her fortsatt en god dag.

Tren sunt, spis sunt

kozzz dere med treningen.

trening er gøy

hilsen

MegaTrond...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bolla.... jeg har dratt herifra for lenge siden... hadde ikke du skrevet, ville jeg ikke kommet tilbake..

Nå vekket du min dårlig humor til livs.

neida, skal ikke tulle mer.

Jeg har jogget mange turer med tights, og ingen ser rart på meg, så jeg klarer meg fint her i livet.

ønsker alle her fortsatt en god dag.

Tren sunt, spis sunt

kozzz dere med treningen.

trening er gøy

hilsen

MegaTrond...

Ja, siden du ikke får rare blikk når du jogger i tights må jo hele live ditt vere komplett. Haha. Jeg gir bare opp med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La nå det være sagt; det er forskjell på både kropper og tights. (Noen kropper kler tights bedre enn andre :sneaky::whistle::playful:)

MEN: uansett tights og kropp: en enorm, slaskete t-skjorte eller singlet til tights er IKKE noe som gjør antrekket bedre. Hvis du bruker tights, bruk for all del en t-skjorte som passer på overkroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke brukt tights på rundt 8 år, så skal kanskje ikke uttale meg alt for sikkert...

Meeen, hvis man kommer over det faktum at man ser latterlig ut... Så var det et jævlig digg plagg å trene i.

Meeeen, nå er jeg av typen som liker at klærne sitter litt etter... Jeg hater eksempelvis å gå i singletter, eller tskjorter som bare henger løst på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

*Kremt, renser halsen, lett nervøs, skjelvende hender, reiser seg:

Hei, jeg er Gamlebyen..og...og...og i dag har jeg...eh...kjøpt...eh...treningstights for første gang.

Men for å være alvorlig. Har faktisk kjøpt meg tights i dag, såkalte thermals, med tanke på daglig tur i hurtig gange. Tenkte det var særlig lurt med den årstida vi er på vei inn i.

Dog skal den brukes til dette. Ikke på gymmet. Der bruker jeg rugbyshorts på beindagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også vil jeg føye til at jeg syns det er dumt å si ”gay” om noe man ikke liker.

Gay referer til legning, og at man bruker en spesiell lenging for å si at man ikke syns noe er fint eller greit, syns jeg er leit. Assosiasjonene mellom at homofili da ikke er greit er nærliggende.

Og om man ikke skulle like homofili, så greit. Men da får dere heller diskutere det, gå i tog osv, i stede for å være med å gjøre legningen om til et skjellsord.

Det er sikkert helt harmløst, men jeg syns allikevel dere får finne dere noen andre ord å bruke hvis dere skal karakterisere noe dere ikke bifaller. Gay skal ikke være et skjellsord.

Hehe... jeg beklager at spøken ikke slo til. Var kun ment å kødde litt med Gamlebyen "ut av skapet" kommentar. Ler meg ihjel av den videosnutten og den var ikke ment å være støtende :)

Jeg har absolutt ingenting imot verken homofile eller tights. Har faktisk et par tights selv som jeg bruker hvis det er for kaldt å bruke shorts :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stramme tekstiler til beina har lenge vært forebeholdt kvinner og det er derfor ikke urimelig at dette av mange oppfattes som feminint. Menn - og kanskje spesielt de som trener styrke på treningssenter oppfattes gjerne som maskuline. Når maskuline menn bruker feminine tights oppstår det derfor en slags konflikt som forstyrrer de stereotypebe vi liker å orientere oss ut fra. Dette fører til at man oppfatter menn i tights på treningssenter som rart.

Derfor kan det igjen tenkes at grunnen til at tights er mer akseptert som løpeplagg på menn er at løping som treningsform ikke bærer et like sterkt machopreg som styrketrening i gym. Løping er mer unisex. Slik sett står ikke bruk av tights i konflikt med løping som treningsform i seg selv i like stor grad som ved styrketrening.

Min personlige mening er at tights er digg å bruke men at man ikke kommer unna det estetiske. Selv bruker jeg tights av og til til løping men aldri til styrketrening. Når det er sagt synes jeg at folk kan trene i hva de vil.

Ut fra en del tidligere kommentarer på denne tråden er det lett å trekke paralleller til "singletdebatten". Noen mener plagget er upassende av ulike årsaker og derfor ikke har sin naturlige plass på et gym. Andre mener at folk må få trene i det de vil. Dette er også min personlige mening. La folk trene i det de vil, konsentrer deg heller om din egen trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ikke er eksplisitt furbudt er lov! Tren i det du selv finner komfortabelt (og evt. estetisk), og så må du bare selv bestemme deg for å ignorere at enkelte (slike som meg) synes tights på menn ser fullstendig noldus ut. Det samme gjelder f.eks. Speedo på stranden eller i bassenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...