Gå til innhold

Hva synes dere om guttetights?


kl99

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther
bildet ditt er heller ikke fint..

Nei, men det er heller ikke diskusjonemnet i tråden, så jeg vet ikke hvorfor du kommenterer på dette - kanskje du trener mye i shorts og tights, du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er greia med å trene med tights og shorts over? Det er jo ikke så veldig fint.

sorry, den skulle gå til en annen. går litt for raskt i svingene. beklager... jeg trener bare i tights. sykler jogger mye. så ja jeg bruker tights. ikke shorts over. er et utrolig bra plagg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tren i kortbukse eller shorts, det er det mest behagelige. er greit om du vil bruke tights når du sykler, men når du løfter jern med det (eller tar rygghev, lol) er det bare uggent for alle.

hvorfor er det liksomt uggent og feil..?? Kan ikke folk trene i det som man liker best, uten at man liksom må henge seg opp i den tightsen? er ikke det viktigste å komme i form.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gutter i tights er stygt av samme grunn som at det er fint på jenter.

tror heller det er at menn, som syntes tights på menn er stygt. har så dårlig selvbilde at dem ikke tør å bruke det selv, selv om dem har veldig lyst. en annen mulighet er at, har man behov for å kikke etter en mann i tights, fordi det er stygt og dumt, er det vel en mulighet for at du kanskje fortrenger din homofile legning. jeg syntes plagget bare er praktisk, god bevegelsesfrihet, transporterer svetten ut av plagget, samtidig beholder man varmen. så behagelig at jeg syntes ikke jenter, skal ha enerett på et så godt plagg som tights er å trene i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn jeg har sett i tights er gamle menn, og det er rett og slett fælt. Men har sett, på både gamle og unge menn, mye mer enn det jeg hadde lyst å se.. Ush.. Dette gjelder også alt for stramme shortser, som gjerne også er hvite og gjennomsiktige. :yuck:

Viss man klarer å gå en thights uten at det blir ubehagelig å se på, eller avslører for mye er det greit for meg. Men jeg har bare sett en mann som klarte å gå med thights uten at det var ekkelt..

hva er en gammel mann for deg.?? 30-40år.? du er vel selv 13år, tenker jeg. ikke noe mer tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er en gammel mann for deg.?? 30-40år.? du er vel selv 13år, tenker jeg. ikke noe mer tror jeg...

Haha, nå vet ikke jeg om dette var seriøst innlegg men..

Jeg tenker på gammel som over 50-60 år, og den alderen jeg tenkte på i denne sammenhengen var 60-70 (flesteparten jeg har sett i tights). Jeg blir 18 år om noen måneder. :)

Men detter bare min erfaring selvfølgelig, og som jeg sa så har jeg sett noen som har "klart" å gå med det uten at det var ekkelt i mine øyne. Og nå i senere tid kanskje 1-2 stk. Mens jeg har kanskje sett 20-30 stk som ikke har sett bra ut. Men som Waffel sa over her så er det ofte ved styrketrening at dette kan bli "kleint". :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i Aurorabolla, eldre menn i tights som ligger å ruller på gulvet og strekker ut så pungen står i været er ikke vakkert. misunner megatrond som tydeligvis har 5 grader synsvinkel. For all del bruk plagget men det tar seg dårlig ut ved styrketrening---

hvorfor skal du se på pungen til menn?? hvis jeg hadde ligget å rullet sammen med en eldre mann i tights, hadde jeg selvfølgelig, kikket på dama bortenfor han som er pen. hvor trener dere liksom.???? Siden mange her prater om eldre menn i tights. er det treningstimen på det lokale gamlehjemmet dere trener.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste treningsbuksa er en avklippet, gammel, slack joggebukse, av typen Hulken går med. Luftig og deilig, begrenser ikke bevegelsesfriheten, og når man har så pump i låra at man nesten ikke kan sette seg ned kan man på diskret vis dra opp buksebenet litt for å kikke på skaden man har gjort. (y)

Ikke at jeg har prøvd tights, så jeg tar kanskje feil.. dog, jeg er ikke en russisk ballettdanser så jeg ser ikke hva jeg skal ut i offentligheten å gjøre i glorifiserte strømpebukser. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...