Jump to content

Kimo

Members
  • Content Count

    507
  • Joined

  • Last visited

  1. Oi, ingen logg lenger o.O

  2. Les litt mer på artiklene på siden her du. Du gjør det bare vanskeligere for deg selv om du vil ha konkrete svar på hva som funker for deg fra folk her inne. Det er viktig at du forstår HVORFOR du skal spise sånn og sånn selv. Da blir det mye enklere for deg i lengden:)
  3. Trodde skulderpress og militærpress gikk for det samme? Ellers trenger du vel strengt talt ikke leg extensions. Kjør på med en 3-4 TUNGE sett med leg press istedenfor:)
  4. gains brah, gains:p nei fordi jeg liker å trene 5 dager i uka og har fått med meg at man bør hvertfall trene de største muskelgruppene et par ganger i uka.
  5. den er helt grei. Smaker ikke vondt. Må ha i en god del vann for å blande ut da det ikke er en av de som blander seg lettest ut.
  6. har alltid trent etter frokost så er uthvilt når jeg begynner. Spiser sinnsykt bra og overskudd i kcal også. Hittil har det gått veldig fint med 5splitten, muskeløkning ved trening av hver muskelgruppe 1 gang i uken. Helkropps har jeg ikke så veldig lyst til. Vil helst trene hver hverdag. I tillegg er det vanskelig å velge hvilke øvelser jeg skal prioritere..
  7. forklart litt i forrige post hva som var tanken. Fokus på bryst og triceps ja, litt innspurt før beachen i 2 uker:p. Tenkte å teste ut no nytt no denne uka hvertfall. Mange som sier at en 5 splitt er lite hensiktsmessig så tenkte ut noe nytt, kanskje litt vilkårlig. Vært veldig fornøyd med 5splitten hittil egentlig. Men vil se hvor mye mer "gains" jeg kan få med en 2split:p Ja, var litt usikker på extensions ang. det du nevner. Takk for rettelsen. Pulldowns=triceps Pulldown med tau. Men trodde shrugs og upright rows gikk mest på skuldrene? Kjørte det på skulderdagen i 5splitten. Kanskje jeg skal droppe fronthev da. Takk. Facepulls tenker du på ryggen da eller slenge den sammen med skuldrene på bryst og tricepsøkta? Takk for gode og utfyllende innspill! Blir satt stor pris på
  8. I utgangspunktet trente jeg hver muskel en dag i uken. Altså 5split. Så ville jeg øke til 2 dager med bryst og da ble det litt vanskelig å plassere muskelgruppene og fordele ordentlig. Fikk tips om 2split, så endte jeg opp med dette. Var vanskeligere å sette sammen noe selv fra grunnen av. Har veldig fysisk jobb så kanskje det blir litt for tungt da? Har lyst å kjøre helt ut hver trening egentlig.
  9. Workout routine: Monday(chest, shoulders and triceps) Bench press: Cable crossovers: Seated shoulder dumbbell press: Lateral raises: Skull crusher: Dips: Tuesday (Legs, back and biceps) Squat: Deadlift: Leg press: Bent over rows: Leg extensions(superset w/leg curls): Leg curls(superset): Pull ups: Preacher curl: Wednesday(chest, shoulder and triceps) Bench press: Incline dumbbell bench press: Upright rows(superset w/ shrugs): Shrugs(superset): Front raises: Pull downs: Close grip bench press Dips: Thursday (legs, back and biceps) Squat: Deadlift: Leg press: Bent over rows: Dumbbell lunges: Glutebridge: Pull ups: Seated alternate dumbbell curl: Hammer curl: Friday (chest and triceps) Bench press: Incline dumbbell bench press: Lying dumbbell flies: Dips: Close grip bench press: Skull crusher: Pull downs: Watcha think?
  10. Takk for utfyllende svar Asle:) Det er med andre ord også veldig individuelt hvor mye tid musklene trenger for full restitusjon. Har sittet litt og prøvd å satt sammen et komplett oppsett i kveld. Det var vanskeligere enn jeg trodde å sette sammen et alene fra grunnen av. Kom fram til at jeg skal teste dette denne uka: Workout routine: Monday(chest, shoulders and triceps) Bench press: Cable crossovers: Seated shoulder dumbbell press: Lateral raises: Skull crusher: Dips: Tuesday (Legs, back and biceps) Squat: Deadlift: Leg press: Bent over rows: Leg extensions(superset w/leg curls): Leg curls(superset): Pull ups: Preacher curl: Wednesday(chest, shoulder and triceps) Bench press: Incline dumbbell bench press: Upright rows(superset w/ shrugs): Shrugs(superset): Front raises: Pull downs: Close grip bench press Dips: Thursday (legs, back and biceps) Squat: Deadlift: Leg press: Bent over rows: Dumbbell lunges: Glutebridge: Pull ups: Seated alternate dumbbell curl: Hammer curl: Friday (chest and triceps) Bench press: Incline dumbbell bench press: Lying dumbbell flies: Dips: Close grip bench press: Skull crusher: Pull downs: Hva tenker du om det? Ser det greit ut i teorien?
  11. Det der så veldig smart ut det egentlig. Grunnen til at jeg ikke har satt opp bein og rygg på samme dag er pga belastningen på korsryggen, men om jeg kjører knebøy og markløft kun en gang i uka kan det jo fungere veldig bra. Takk for forslaget! Skal nok teste ut det til uka
  12. Kimo

    vandrere på gymet

    Vandrer ikke så langt, men jeg står aldri stille. Enten så vandrer jeg bittelitt, hopper litt eller spotter kompisen min mellom hvert sett. Får mer energi av å gire meg litt opp mellom hvert sett:)
  13. Nå har jeg lekt litt med oppsett til nytt program. Har ikke skrevet ned øvelser, men dette går mest på hva som funker i forhold til restitusjon. Målet er å trene gjennom hele kroppen 2 ganger i uka. Treningsprogrammet: Bryst(+triceps?) Bein+biceps Skuldre+Triceps Rygg+bein Bryst+Biceps Dette er hva jeg kom fram til som kan funke. Noen som har noen innspill el tips? Har hørt både 48 og 72 timer som antall timer før en muskel er fullt restituert. Hva er det som stemmer egentlig? Jeg kjører 100% hver økt så jeg bryter de helt ned tror jeg.
  14. Haha, greit nok det Men har sett filmen så ikke faen om det går på noe annet enn utseendet på avataren min Han gutten er syk i huet.
×
×
  • Create New...