Gå til innhold

Jenter, hva synes dere egentlig mener om "tynniser"


Plyo

Anbefalte innlegg

jeg foretrekker nok heller "tynniser". men de må være litt bredskuldret og atletiske:P ikke smale hengslete fyrstikktyper. Men slanke gutter med litt markante muskler. Finner ikke store "beefy" menn så attraktive.. men det er nå meg:) Høye, tynne med muskler som vises, ja takk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foretrekker nok litt større gutter.. Kankke se ut som han har mindre muskler enn meg..

Ikke noe personelig.. Men greit bygd og stærk.. Høydemessig er jo alle høyere enn meg så der er det sjeldent ett problem..:p

Haha må se ut som han lett kan curle med meg i en arm :huh::whistling::wub::D

Men uansett vet jeg vi jenter som oftest faller for personligheten så hva vi tror vi vil ha, er ikke alltid det vi faller for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker den mer atletiske mannen. Han som ser sporty ut, men samtidig laidback og trygg på seg selv.

Blir han en "tynnis" kommer jeg til å være redd for å knekke han om jeg sitter på fanget. (Jeg vil nok aldri gjøre det, men jeg vil føle at jeg gjør det) Det er heller ikke pent når han har for mye muskler - som Homer Simpson sa til sin Marge:"en av oss skal ihvertfall klare å holde rundt den andre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke legge skjul på at utseende betyr noe (selv om personligheten betyr mer i det lange løp), men mye muskler=fint utseende stemmer ikke her. Jeg syns et fint ansikt er det viktigste når det kommer til utseende. Jeg syns "tynnisen" (veldig uenig i begrepbruken btw) på bildet i post #1 var mye mer tiltrekkende enn den "forbedra" versjonen av han. Muskler er fint, men jeg syns ikke det er fint når det er for mye. Sporty, veltrente gutter; ja takk. Muskelmenn som tilbringer halve livet på studio og tror de er bedre enn "tynnisene" pga kroppen; nei takk. Hvor mye han tar i benk er likegyldig for meg. Så lenge han er sunn og trener noe han trives med skal det mye til for å havne i "for tynn"-kategorien her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker første gangen jeg innså at utseende faktisk betyr noe for meg. Chatta mye med en fyr på nettet og personlighetsvis var han helt kurant. Så fikk jeg se bilde av han, og jeg steila. Jeg liker ikke tjukke, svette menn - og det traff meg midt i hjerterota, fordi jeg trodde ikke at jeg var utseendeorientert.

En annen gang på treningssenteret her for noen år siden så så jeg det som må være verdens desidert kvinnemagnet nr. 1. Ble mest bare stående og smågape og niglo. Herreminhatt for en satans pen mann! Innbilte meg i lengre tid han gjøre all sort of things to me. Han lignet på tøffe-chris.

Når det er sagt, jeg er GLAD i en fyr. Han er høy og tja, kanskje litt tynnfeit med fotballegger og fotballrompe. Han er født med hareskår og han er ikke typisk gutten man ser og sklir av stolen for bare med synet. Allikevel får han hjertepumpa til å rase veldig fort. Han har nemlig en personlighet som er helt i min gate, han er seg selv og han er helt herlig, og i min verden er han en kjekk herremann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Widding
Min vurdering etter å ha lest litt her inne er at folk er veldig naive i forhold til hva jenter faktisk blir tiltrukket av.

I 95% av tilfellene så tror jenter de er ute etter noe helt annet enn hva de faktisk tiltrekkes av. Det værste er at uansett hvor mye du prøver å få, både gutter og jenter, til å forstå dette går det ikke inn. 5% av alle gutter ligger med 70% av alle jenter, hva tror dere er grunnen til dette?

skeptisk te denne 5% har banga 70% teorien, har du någe bakgrunn te dette?

Forøvrig kan eg fint tenka meg 80 20 pareto prinsippet går inn her.. Veldig enig i at jenter ikkje vet ka de tiltrekkes av :) ganske basic alpha male shit, kan eg tro. Og om folk tror de kan "bygga" alpha male(ness) via muskler tar de feil. Du klare gjerna å lura jenter litt lettere på byen når de e dridas me muskler osv, men om du e ein "taper" i håve e du ein taper/anti-alpha generelt.

SÅ te alle her inne så har blitt eid av ein "tynnis" e det sannsynligvis random eller fordi jentå va ganske smart(sannsynligvis random:P) og merka at han faktisk va ein genuin MANN, imotsetning te ein random wanna-alpha så tror 50cm store armer har någe å sei når folk går forbi an i butikken(og glemme dt ut 2sek ittepå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vurdering etter å ha lest litt her inne er at folk er veldig naive i forhold til hva jenter faktisk blir tiltrukket av.

I 95% av tilfellene så tror jenter de er ute etter noe helt annet enn hva de faktisk tiltrekkes av. Det værste er at uansett hvor mye du prøver å få, både gutter og jenter, til å forstå dette går det ikke inn. 5% av alle gutter ligger med 70% av alle jenter, hva tror dere er grunnen til dette?

Tipper grunnen er at du har lest en PUA bok på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg betyr ikke utseende så veldig mye, noe betyr det jo.. Jeg er i grunn veldig tilhenger av den gyldne middelvei jeg da.. Men det aller viktigste for meg er faktisk sjarm, utstråling, holdning osv.. Og om jeg føler meg trygg..

Om jeg KUN skulle gått etter kropp hadde dette vært perfekt:

3537226828_be09db0305.jpgeller paul-walker-2.jpg

Menne den dagen jeg finner noen som faktisk er SNILL med meg, og liker meg for den jeg er så skal jeg glatt like han på samme premisser.. Og faktisk så kan mindre pene mennesker bli utrolig pene bare pga den herlig personligheten, mens det samme skjer med drittsekker, de blir mindre attraktive nettopp fordi de er drittsekker..

Nå er jeg aldri ute etter kun denne en-natts-greia, sååe dermed går ikke utseendet på 1topp uansett.. Men sjarm kan gjøre utrolig mye for en person og ikke minst positivitet! Men topptopplista mi vil vel alltid være om jeg føler meg trygg eller ei :p Så mulig jeg er ustandardisert men det får så være :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Min erfaring er at det endrer seg veldig ettersom du selv endrer din egen livsstil/kropp. Jeg har vært sammen med en "tynnis" og syns han så fantastisk ut, men da var jeg til gjengjeld utrent og ikke interessert i muskler og trening. Nå derimot kan jeg ikke si annet enn at kropp er viktig. Ikke bare "kropp" i den forstand (selv om attraksjon er megaviktig), men alt rundt det. En veltrent kropp viser at personen er aktiv og har litt "tak" syns jeg. Den trenger ikke være stor, men atletisk og veltrent (og definitivt en god del større enn meg:P) Dette var HELT ærlig og rett fra levra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det endrer seg veldig ettersom du selv endrer din egen livsstil/kropp. Jeg har vært sammen med en "tynnis" og syns han så fantastisk ut, men da var jeg til gjengjeld utrent og ikke interessert i muskler og trening. Nå derimot kan jeg ikke si annet enn at kropp er viktig. Ikke bare "kropp" i den forstand (selv om attraksjon er megaviktig), men alt rundt det. En veltrent kropp viser at personen er aktiv og har litt "tak" syns jeg. Den trenger ikke være stor, men atletisk og veltrent (og definitivt en god del større enn meg:p) Dette var HELT ærlig og rett fra levra ;)

Helt enig med deg faktisk! Har til gode å være sammen med en "stor gutt" egentlig, men synet mitt har forandret seg litt og jeg skal innrømme at jeg liker muskler mer nå enn før.. :) Men ikke noe galt med "tynniser" heller så lenge de ikke veier mindre enn meg og har biceps på størrelse med mine håndledd så går det helt fint :)

- Det er litt livsstilen liksom.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lest imellom hele tråden nå, kan si litt hvorfor jeg foretrekker bra trente damer, kontra tynne damer / kraftige damer:

Den Selvrespekt/selvdisiplin som det kreves for å komme seg på gymmet flere ganger i uka, samt tilbringe tid på kjøkkenet.

Det er det som stråler ut av damer som er bra trent!:wub:

Og utseendet kommer jo også høyt opp da!

Ingen damer her som tenker det samme mot gutter?

Og en annen ting: Jenter som liker gutter med muskler, men hater at de tilbringer masse tid på gymmet.. :meh:

Samt alle de som sier at muskler ikke er fint, men et par drinker så skal de klasse på armene til de som har litt store armer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg egentlig svært lite om dem er "tynniser" eller har muskler fra a-å. Det jeg synes er verre er å se de som er ganske små løfte helt feil, men det er en annen sak.

Men vil nok heller ha en som har litt muskler(tynnis?) enn en som har så mye muskler at hjernen har krympet i prosessen;)

Jeg er forresten Tynnis, men jente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...