Gå til innhold

Jenter, hva synes dere egentlig mener om "tynniser"


Plyo

Anbefalte innlegg

Det er meg, jeg er ingen muskelbunt, 84-85kg på 1.90m.

Ja, tynnis eller ikke (det blir et definisjonsspørsmål) så er jo det en look mange jenter liker, det har du helt rett i. En del muskler + lav% = :)

Men "ordentlige" tynniser som bare har lav fett%.. det er ikke så fint :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

At menn er de som er overfladiske og tenker med kuken er vel trådstarter et bra eksempel på.... Synes innlegget virker arrogant, og lurer på om plyo har issues med selvtillit eller noe som forstyrrer hans psyke.

Det at man kan få fitte av og til kun ved å være biff er sikkert riktig, men jenter tenner på forskjellige ting, det gjør gutter også. Klart noen jenter blir imponert over noen som er biff, men jeg vil også anta at noen kanskje blir skremt også. Det går begge veier.

Dessuten er definisjonen på tynnes forskjellig fra dette forumet til ute blant mannen i gata.

penn-hands-on-hips-ufc80.jpg

Hva med BJ, def ikke biff, men hvor går grensen mellom mediocretrent og tynnis? Vi alle vet jo hva dvask er så. Jeg vet gutter som er dvaske som får jenter uten problemer. Fysikken er jo ikke imponerende, men han ser jo ikke ut som et takras heller.....

Suksess er vel egentlig å ha selvtillit, noe man får av å trene fordi man vil se langt bedre ut en gjennomsnittet og generelt lettere kunne være alfa hannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi som spiller bass får aldri noe cred :(

Som bassist med over 15% fett så skjønner jeg at det er skivebom her inne :p

Bassistene er jo de råeste da, er de som er sexy i bakgrunn i bandet. Måten de holder instrumentet på og digger.. husker jeg ble vippet av pinnen i mine yngre dager av dette. Jam osv..

Vel, over til temaet.

Jeg er ikke glad i store bolekropper, har vært sammen med en slik en gang. Herreg... som han beundret seg selv i hvert butikkvindu, strammet opp nakkemusklene og spratt videre.. uggh.. Ble så lei av det altså. (fint og flott å være fornøyd med seg selv, men det får være måte på) Sikkert ikke alle som er slik!

Liker muskler, men man kan like gjerne være en tynnis.

Selv har jeg giftet meg med en med store armer, flott rygg, deilig kropp med en herlig liten mage som er full av min kjærlighet:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser dette (første) innlegget så blir jeg egentlig litt lei meg på overfladiske folk sine vegne. JA, man kan ha en formening om hvordan folk ser ut, men det spiller da pokker meg ingen rolle i det lange løp? Gi meg en samtale med mannfolk i alle slags fasonger, så skal jeg fortelle deg hvem jeg liker best av dem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser dette (første) innlegget så blir jeg egentlig litt lei meg på overfladiske folk sine vegne. JA, man kan ha en formening om hvordan folk ser ut, men det spiller da pokker meg ingen rolle i det lange løp? Gi meg en samtale med mannfolk i alle slags fasonger, så skal jeg fortelle deg hvem jeg liker best av dem! :)

Godt det er noen med litt i toppen her :) Førsteinnlegget her minner vel mer om et selvtillitproblem og ønske om bekreftelse. Finnes da ingen fasit om hva folk liker/ikke liker? Handler om personlighet når man tenker i det lange løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd de på nært hold på byen med kompiser :ninja: Type:

Gutt: Hei :)

Fæl jente: JEG KOMMER ALDRI TIL Å LIGGE MED DEG HVIS DU TROR DET AS!!! :mad:

Samme type jenter som ovenfra og ned kommenterer at muskelgutter er sååå kvalme, æææsj lissom :eek: .....frem til en viss promille :whistling:

HAHA!

Denne kommer urovekkende ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faller ikke for menn med spaghettiarmer! Sånn ellers bryr jeg meg ikke veldig om hvordan de rundt meg ser ut, går kledd eller vifter med armene. Jeg er ikke spinkel selv og vil ikke ha en mann med mindre armer enn meg selv. Jeg foretrekker å ikke være den som går rundt med ballene -med mindre jeg har de på haken. ^^ (og da går jeg ikke så mye rundt igrunn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...