Gå til innhold

Jenter, hva synes dere egentlig mener om "tynniser"


Plyo

Anbefalte innlegg

Ååååå, det er masse å si om akkurat det....

Det er også masse å si om skruer, smørkniver, bunader, senger, hår o.s.v...

Hva mener DU? Kan du si noen ord?

I hvilken forbindelse da? Nei, det er ikke mye å synes om en smørkniv. Ikke som er verdt å snakke om ihvertfall. Og tynniser er jo en gruppe mennesker som har til felles at de alle har tynne kropper. Ikke noe å si om det da, de har jo kun til felles at de har tynne kropper. Jeg synes forresten ikke bildet i første innlegg var av en tynn fyr. Det er mange som er mye tynnere (har mindre muskelmasse) enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med "tynnis" mener jeg gutter som har trent og fått litt muskler, men likevel har mye mindre muskler enn de selv tror. Som går rundt på treningssentrene og sprader i singletene sine med tynne armer hvor du ser konturene av litt muskler... Gutter som kanskje benker 80 kilo og er stolte av det fordi de benker litt mer enn resten av pinglevennene sine. Som tror de er veltrente og viser frem "six-packen" sin i tide og utide...

Her er et eksempel på en typisk "tynnis"

chris-hemsworth-shirtless-pics.jpg

Jeg skulle egentlig utheve det jeg syns var relevant i forhold til hva plyo sa, men alt var i grunn det. Poenget mitt her er plyo differensierer mellom tynne folk og tynniser Ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri datet en mann over 180 cm og under 90 kg før i fjor jeg... Har likt de "stutte og breie" siden ungdomsskolen.. og det endrer seg ikke.. Brystkassa skal stå mer ut enn magen, og siden jeg liker å trene litt selv, så må nesten mannen gjøre det også!

Som så mange andre sier: en man kan spille ball med mentalt, en god personlighet og empatiske evner m.m. er veldig viktig. Men aldri om jeg ville nekte for at utseende og kropp betyr noe, det ville vært hykling på høyt nivå :)

- Har møtt nok menn som er syntetisk høye på seg selv.. og de er som regel reale parodier på seg selv. Dårlige mennesker (av begge kjønn), som ikke vet å prioritere i livet er sørgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle egentlig utheve det jeg syns var relevant i forhold til hva plyo sa, men alt var i grunn det. Poenget mitt her er plyo differensierer mellom tynne folk og tynniser Ada

Høres ut som misunnelse for meg. Og en generalisering som er helt på trynet. Det er kjempemange jenter som vil synes en slik kropp er fin, så hvorfor skulle han ikke ha selvtillit? Skal andre enn han selv vurdere om han skulle ha selvtillit? Og kan han ikke ha det uavhengig av muskelstørrelse eller noe som helst annet forgjengelig? Og hva er galt med å være stolt av å løfte 80 kg? "Har mye mindre muskler enn han tror" Hva vet noen andre om hva han tror og tenker? Det er ikke alle som har som mål å bli så digre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som misunnelse for meg. Og en generalisering som er helt på trynet. Det er kjempemange jenter som vil synes en slik kropp er fin, så hvorfor skulle han ikke ha selvtillit? Skal andre enn han selv vurdere om han skulle ha selvtillit? Og kan han ikke ha det uavhengig av muskelstørrelse eller noe som helst annet forgjengelig? Og hva er galt med å være stolt av å løfte 80 kg? "Har mye mindre muskler enn han tror" Hva vet noen andre om hva han tror og tenker? Det er ikke alle som har som mål å bli så digre.

Før jeg svare på noe så må jeg spørre om du leste hva jeg siterte i mitt siste innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid likt tynne gutter jeg, smak og behag, er det ikke? Det betyr ikke at jeg ikke liker muskler eller ikke synes at muskuløse menn er fint, men foretrekker tynn. Setter mer pris på velformede underarmer enn ei stor brystkasse med ditto overarmer. Gjør ikke noe om det ikke er sixpack heller. *skuldertrekk* Når det gjelder lusen holdning, som vel egentlig er hovedpoenget i bruken av ordet 'tynnis', så er det veldig turn-off okke som kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx

Been there, done that, won´t do it again. Går heller motsatte vei i så fall, det er bedre å ligge i en bamsearmkrok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vært med "tynniser".

Personlig føler jeg at de med skikkelig trent kropp er uoppnåelig for min del, de virker jo så overfladiske at tanken ikke streifer meg på å prøve å sjekke opp noen slike engang. Tror ikke de ser min vei heller.

Tynniser er best!

Liker folk med fordommer ! Rart ikke flere sjekker deg opp? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lest hele diskusjonen, er for sulten til å gjøre det også.

Meeen, jeg følte bare for å hoppe inn og si at jeg liker tynniser. Er jo så mange av dem der ute, noen må jo nesten ta seg av dem. Tror egentlig det handler om miljøet jeg vanker i. Er ikke så veldig mange opptatt av kosthold, helse og trening. Går litt mer i "spise-hva-enn-jeg-vil-og-slenge-på-litt-alkohol." Så guttene jeg møter på fester er nok gutter mange her vil kategorisere som tynniser, men det gjør ingen verdens ting for meg. Har møtt tynne gutter jeg ikke synes er noe stas, og like tynne gutter som jeg synes er drop dead gorgeous. Jeg tror det ikke handler så mye om kroppen, men om hele mennesket. Her rører jeg inn personlighet også, men spesielt også hvordan ansiktet passer til resten av kroppen. Eller ansikt generelt, jeg liker ansikt. Og hårfrisyrer! Nam.

Jeg likte ikke fyren på bildet i første innlegg her. Tynnis? Nja, tynnis med litt muskler. Men min type? Nei! Ja ja, jeg vet vi her inne fokuserer mye på kropp, men det man ser aller først er et ansikt. Som regel. Vet ikke hva dere her inne driver med. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele diskusjonen, er for sulten til å gjøre det også.

Meeen, jeg følte bare for å hoppe inn og si at jeg liker tynniser. Er jo så mange av dem der ute, noen må jo nesten ta seg av dem. Tror egentlig det handler om miljøet jeg vanker i. Er ikke så veldig mange opptatt av kosthold, helse og trening. Går litt mer i "spise-hva-enn-jeg-vil-og-slenge-på-litt-alkohol." Så guttene jeg møter på fester er nok gutter mange her vil kategorisere som tynniser, men det gjør ingen verdens ting for meg. Har møtt tynne gutter jeg ikke synes er noe stas, og like tynne gutter som jeg synes er drop dead gorgeous. Jeg tror det ikke handler så mye om kroppen, men om hele mennesket. Her rører jeg inn personlighet også, men spesielt også hvordan ansiktet passer til resten av kroppen. Eller ansikt generelt, jeg liker ansikt. Og hårfrisyrer! Nam.

Jeg likte ikke fyren på bildet i første innlegg her. Tynnis? Nja, tynnis med litt muskler. Men min type? Nei! Ja ja, jeg vet vi her inne fokuserer mye på kropp, men det man ser aller først er et ansikt. Som regel. Vet ikke hva dere her inne driver med. ;)

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor både du og Ada sier noe likende når det gjelder definisjonen på tynniser. Jeg syns første posten var ganske klar om dette. Så nei ikke tynnis med muskler. Tynnis. Og han prøvde så å poengtere med et annet bildet av chris hemsworth, hvis du sjekker ut hvem det er så skjønner du nok hvorfor.

Og Ada, jeg kommer med svar til ditt innlegg når jeg har bedre tid :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men er muskelmassen det essensielle eller fokuset på treningen og en sunn livstil?

Hva hvis du f.eks er Triatlet? Dette er jo som regel mennesker som er slanke og ekstremt veltrente, uten bulgende muskler. Er dette tynniser eller faller de inn i en annen kategori?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tynniser kan være sexy å se på. jeg liker ikke sånn "Bolemuskler" eller sånn rygger med vinger osv. Men når det grenser mot nakis looken-. tynn og ingen muskler, hengslete da er det ikke sexy. jeg liker definitivt muskler på armene. kan man si en fin mellomting da. men jeg vil at mannen skal være "større" enn meg- og det er min mann;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg lurer litt på...

Og det er hvordan dere ser ut: kropps sammensetning, vekt osv...

For hvis dere kan kalle meg tynnis, med min 90 kg på 178 cm, må dere jo være ganske store... Det er hvertfall ikke min definisjon på tynnis...

Ingenting mot det nå, men tror de baserer seg på plyo sin definisjon. Hvis plyo mener at fjeldberg er en tynnis og han er mer rippa og større enn deg så vil jeg tro du også defineres som en tynnis. Jeg mener at tynnish også tar i betrakning væremåten til vedkommende, så da vil jeg nok si "nei" til at du er tynnis. Håper dette ble forstålig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Denne tråden er nå ryddet opp i, og den får leve videre på nåde.

Skjerp dere! Dere vet hvem dere er, og om ikke så kan dere leke "sjekk om jeg finner de siste kommentarene mine" leken så tror jeg det er klart.

Andre kommentarer ble også fjernet som var i sammenheng.

Hold dere innenfor folkeskikk og retningslinjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...