Jump to content

Nixon

Members
  • Content Count

    1036
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Nixon last won the day on January 15 2017

Nixon had the most liked content!

About Nixon

  • Rank
    Fitness blogger
  • Birthday 10/10/2010

Profile Information

  • Gender
    Kvinne

Recent Profile Visitors

1108 profile views
  1. Bra tema som vert tatt opp her og som eg ofte har undra meg over sjølv. Det virkar som ungdommen for tida (set det litt på spissen her) ikkje ein gong vurderar å gå på trening om dei ikkje har machande og trendy treningsklede, fiksa seg på håret og teke på parfyme, og ikkje minst teke minst 2 scoops av den heftigaste PWOen. Slik at dei kan sluntre rundt på gymmen med mobilen i handa og trålaust headset, berre for innimellom å ta nokre "pumpsett" for bryst, skuldre eller biceps (#aesthetics). Særleg dette med PWO har undra meg ei tid no. Overalt høyrer eg snakk om kva som er den beste PWOen på markedet, men ser lite til dei som verkeleg pushar grensene sine på trening. Kva har hendt med kunsten å bruke kroppens eige adrenalin til å pushe seg gjennom treningane?? Lite sidespor der altså, men likevel litt relevant til tema.
  2. Konge!! Liker øvingane som er valgt. Blir nok et bra show
  3. Eg har ikkje tilgong til lukka forum sjølv om eg har over 1000 postar. føler meg undertrykkt og diskriminert. buhu
  4. ser jo ganske strøkent ut dette. skjønar ikkje heilt korleis du er skuffa om du har auke i styrke og muskelmasse. du er kansje ung og utålmodig? ein av dei viktigaste faktorane å lære seg innan trening er at det tar tid å verte stor og sterk. kontinuitet i trening og kosthold er nøkkelen, og slik er det bare om du likevel synest det går for tregt kan du prøve å auke matinntak eller treningsmengde.. eller begge deler
  5. Same prinsipp gjeld for biceps som for alle andre muskler. Skal den vekse, må du trene hardt nok til at du bryt ned musklerfibrane, for så å tilføre tilstrekkeleg og god næring gjennom kosthald. kjør nokre tunge sett 8 - 10 reps med til dømes: curl med EZ stang eller rett stand, eller hantelcurl. og kjør nokre sett lettare med fokus på kontakt og pump, til dømes preachercurl eller lignande som isolerer muskelen godt. det er ikkje rocket science dette her, men ting tar tid...
  6. Definitivt yay! Eg køyrer smalbenk med stopp Nokre sett med strikk og nokre utan. Få reps, max 5. Men ikkje for tungt, slik at det vert eksplosive reps. Øvinga er eit bra supplement for å auke I benkpress
  7. Gymgrossisten. Alltid gode tilbud, fri frakt over 500,- og har aldri hatt problem med leveransar
  8. Nixon

    bulkprotein

    vanvittig bra prisar på den sida. eg er også interessert i å høyre om nokon har erfaring med varene dei leverar. 10 kg whey til under tusenlappen!!
  9. Om poenget var at med et høgt volum (40 reps) så er 60 % passeleg, så meiner eg framleis at 60 % er i minste laget. Eg skal ikkje påstå at eg e noko ekspert, men eg har hatt god erfaring med lågt volum og høg belastning i markløft. Eg synes 60% høyres lite ut for å byggje styrke uansett volum.
  10. 60 % høyres alt for lett ut for meg. Særleg om målet er å auke i styrke. Eg har aldri trent med mindre enn 70% med mindre det har vert pga skade eller deload. Senke mengden litt og auke belastning er framleis mitt råd.
  11. Kjem an på om du periodiserar treninga di. Som del av ein mengdetreningsperiode er det innafor. Om det ikkje er del av eit systematisk opplegg synes eg du kan kjøre ferre sett og gjerne ferre reps med høgare belastning.
  12. now i can get drunk and swole at the same time!!!!!!!!!!!!!
×
×
  • Create New...