Gå til innhold

Jenter, hva synes dere egentlig mener om "tynniser"


Plyo

Anbefalte innlegg

Ok, hvis du ikke har gjort det allerede så bør du nok google plyo og se hva du finner av bilder av han. Du vil raskt se at han ikke har noen grunn til å være misunnelig.

Hvis du leser igjennom tråden så vil du finne en ganske så grei fellesnevner. Jo bedre jentene ser ut vha. trening jo større krav stiller de til hvordan mannen skal se ut. Så det er da bare naturlig at kjempemange jenter skulle syns en slik kropp er fin, fordi kjempemange jenter ikke ser særlig mye bedre ut.

Det går fint an å ha bra selvtillit uten og måtte ha høy fleksefaktor. For å sammenlikne dette med det akademiske feltet så blir det som noen som skryter av å ha fått C i et fag. Noe jeg regner med fleste folk ikke regner som mer enn middelmådig. Så at noen som får C i et fag de tidligere har slitt med er jo bra, men vi bør begge være enig i at det ikke har samme "skrytegrunnlag" som en A.

Ja, alle vurderer om noen har selvtillit. Spesielt damer, hvis du mener at du ikke baserer mye av tiltrekning til partnere basert på dette så lyver du rett og slett til deg selv. Selvfølgelig trenger jo ikke dette å være basert på ytre ting, men er nok dessverre det i fleste tilfeller.

Det er absolutt ingenting galt med å løfte 80kg i benkpress, men kort og greit så går dette til "karkakter C". Og angående musklene hans så vil jeg tro at folk antar hva vedkommende tenker uti fra hvordan noen oppfører seg. Kan jo f.eks hende at noen som ser ildrød ut, og kjefter og smeller på noen smiler bredt på innsiden, men det tviler jeg i grunn sterkt på.

Flerfoldighet med tanke på kroppstørrelse er bare bra, hadde vært kjedelig om alle var like. Så i korte trekk så tror jeg Plyo ville frem til at folk som får "C" bør slutte å oppføre seg som om dette var en "A", for det kun er "A" som er A"(helt grusom setning, men likevel gyldig).

Dette var i hvertfall det jeg forstod ut i fra tråden, jeg vet ikke om jeg har misforstått ting, men jeg tror virkelig ikke det. Jeg er derimot litt usikker på om du fullstendig forstår tematikken i tråden?

Hva er det som er ikke-eksisterende?

Det var sånn jeg også tolket det.

Synes det plyo sier er greit det. Jeg forstår han godt. Men sånn vil det ALLTID være dessverre. Det gjelder alt så og si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, hvis du ikke har gjort det allerede så bør du nok google plyo og se hva du finner av bilder av han. Du vil raskt se at han ikke har noen grunn til å være misunnelig.

Hvis du leser igjennom tråden så vil du finne en ganske så grei fellesnevner. Jo bedre jentene ser ut vha. trening jo større krav stiller de til hvordan mannen skal se ut. Så det er da bare naturlig at kjempemange jenter skulle syns en slik kropp er fin, fordi kjempemange jenter ikke ser særlig mye bedre ut.

Det går fint an å ha bra selvtillit uten og måtte ha høy fleksefaktor. For å sammenlikne dette med det akademiske feltet så blir det som noen som skryter av å ha fått C i et fag. Noe jeg regner med fleste folk ikke regner som mer enn middelmådig. Så at noen som får C i et fag de tidligere har slitt med er jo bra, men vi bør begge være enig i at det ikke har samme "skrytegrunnlag" som en A.

Ja, alle vurderer om noen har selvtillit. Spesielt damer, hvis du mener at du ikke baserer mye av tiltrekning til partnere basert på dette så lyver du rett og slett til deg selv. Selvfølgelig trenger jo ikke dette å være basert på ytre ting, men er nok dessverre det i fleste tilfeller.

Det er absolutt ingenting galt med å løfte 80kg i benkpress, men kort og greit så går dette til "karkakter C". Og angående musklene hans så vil jeg tro at folk antar hva vedkommende tenker uti fra hvordan noen oppfører seg. Kan jo f.eks hende at noen som ser ildrød ut, og kjefter og smeller på noen smiler bredt på innsiden, men det tviler jeg i grunn sterkt på.

Flerfoldighet med tanke på kroppstørrelse er bare bra, hadde vært kjedelig om alle var like. Så i korte trekk så tror jeg Plyo ville frem til at folk som får "C" bør slutte å oppføre seg som om dette var en "A", for det kun er "A" som er A"(helt grusom setning, men likevel gyldig).

Dette var i hvertfall det jeg forstod ut i fra tråden, jeg vet ikke om jeg har misforstått ting, men jeg tror virkelig ikke det. Jeg er derimot litt usikker på om du fullstendig forstår tematikken i tråden?

Hva er det som er ikke-eksisterende?

Det som er ikke-eksisterende er realiteten i "tynniser". Fordi dette er en generalisering. Det du skriver er jeg så uenig i. Å være mann er å ha mest mulig muskler?? Tror du ikke folk har forskjellig smak? Er det en konkurranse på treningssenteret i å være størst mulig? Det er umodent isåfall og vit at ikke alle er med på den leken. At noen irriterer seg over at noen klarer å være fornøyd med mindre muskler er meg en gåte. Og hvorfor noen tror de vet hvorfor noen er glade er også en gåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er ikke-eksisterende er realiteten i "tynniser". Fordi dette er en generalisering. Det du skriver er jeg så uenig i. Å være mann er å ha mest mulig muskler?? Tror du ikke folk har forskjellig smak? Er det en konkurranse på treningssenteret i å være størst mulig? Det er umodent isåfall og vit at ikke alle er med på den leken. At noen irriterer seg over at noen klarer å være fornøyd med mindre muskler er meg en gåte. Og hvorfor noen tror de vet hvorfor noen er glade er også en gåte.

Jeg tror ikke du leste skikkelig igjennom posten min. Dessuten så er ikke meningen min her relevant da jeg skulle fremme hva tråden handler om og ikke minst hva plyo prøver å si. Jeg vet ikke om du har lest hele tråden, hvis ikke så bør du gjøre dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg gjorde det og har lest gjennom tråden med unntak av da det ble så ille at noe ble sletta. Tråden er jo meningsløs så ikke bry deg med å prøve å få meg til å skjønne hva temaet er. Jeg skulle ikke tatt meg bryet med å svare her i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er både litt "bad boy" og "slikt som ungdommen likar" - når folk setter bredsiden til og utbasunerer "I am sexy and I know it!"

:)

Teit, fullstendig usexy og med åpenbare taper-kvaliteter over seansen blir det først når den utbasunerende, litt sånn i etterkant får det for seg at folk uten samme muskelvolum og styrke bør settes på plass og forklares at de ikke har lov å utbasunere noe tilsvarende. Nei, de burde vite bedre og ikke engang føle seg sexy...

Tullball-Plyo.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg heller ville hatt duden ved siden av Zyzz. Det eneste jeg finner atraktivt med Zyzz er øynene hans, de er veldig pene. Men han andre fyren hadde mye finere armer synes jeg. :) (Hadde nok fått han til frisøren da..:p )

Men nå er jo jeg bare en feit jente som ikke bryr meg om hvordan jeg ser ut og hater å holde meg i form, så jeg legger nok lista lavt.. :huh:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel halve greia her hva som er ÅRSAKEN til musklene. Om musklene er der som enda et trekk som trekker karakteren opp er det jo supert, men om det er for å kompensere for usikkerhet, sosial angst, mikropenis, lav sosial status eller annet så er jo verdien lik 0 med mindre det bare er for et one night stand. Og da kommer man ikke særlig langt med muskler alene da heller - din 'tardhet blir fort nok avslørt :)

Stort sett er tommelfingerregelen sånn at veltrente jenter liker veltrente gutter. Feite jenter rakker gjerne ned på veltrente gutter fordi de blir veldig selvbeviste (jada, du kan sitte med pute foran magen på fest). Det skjer seff ikke alltid, masse feite tøser som trakter etter hotte muskelhunks i fylla seff.

Det er også derfor tenåringsjenter stort sett liker tynne små gutter, men preferansene ofte endrer seg oppover i årene. Tenåringsjentene er jo gjerne selv små og tynne. Blir litt i overkant med en griserippet broiler da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke det er muskler som gjør at en gutt ser bra ut. Det er ikke ikke muskler heller, for all del, men jeg bryr meg bare såpass mye mer om andre kvaliteter, at det rett og slett ikke gjør så jævla mye forskjell :)

Kunne ikke vært mer enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

Feite jenter rakker gjerne ned på veltrente gutter fordi de blir veldig selvbeviste (jada, du kan sitte med pute foran magen på fest). Det skjer seff ikke alltid, masse feite tøser som trakter etter hotte muskelhunks i fylla seff.

Typisk for jenter med "prinsessesyndromet". Ofte rimelig drøye jenter i nedre del av skalaen som har blitt fortalt av mamma og pappa at hun er verdens vakreste prinsesse. Som har fått bekreftet dette av gutter som sier hva som helst for å få seg noe. Disse jentene anser seg selv som pokal, og kan være latterlig frekke mot selv den heiteste kjekkes :p men...

12775187.jpg

Likestilling my ass :whistling: Jentene kan slenge så mye shit de vil til gutta, men de kan prøve seg å si noe tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

Har opplevd de på nært hold på byen med kompiser :ninja: Type:

Gutt: Hei :)

Fæl jente: JEG KOMMER ALDRI TIL Å LIGGE MED DEG HVIS DU TROR DET AS!!! :mad:

Samme type jenter som ovenfra og ned kommenterer at muskelgutter er sååå kvalme, æææsj lissom :eek: .....frem til en viss promille :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...