Gå til innhold

Jenter, hva synes dere egentlig mener om "tynniser"


Plyo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men det må jo ikke være sånn påtatt gitarspilling for å spille og synge romantiske sanger - det er baare kleint :p

Det må være sånn "for å underholde en større gruppe mennesker" f.eks hvis man er en gjeng på hyttetur og noen har med gitar som faktisk kan synge og spille... Eller hvis personen spiller i band:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det må jo ikke være sånn påtatt gitarspilling for å spille og synge romantiske sanger - det er baare kleint :p

Det må være sånn "for å underholde en større gruppe mennesker" f.eks hvis man er en gjeng på hyttetur og noen har med gitar som faktisk kan synge og spille... Eller hvis personen spiller i band:wub:

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns litt muskler er bedre enn ingen muskler og det er desverre alt for mange gutter UTEN muskler på kroppen! Fine mandige kropper er desverre ikke så vanlig som en skulle ønske... og da velger hvertfall jeg lett en tynnis over et skjelett eller en blump (hvis dere skjønner hva jeg mener).

Antallet jenter som bryr seg om kosthold og trening vs antallet gutter som gir en liten faen i det hele tatt er det deprimerende stor forskjell på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns litt muskler er bedre enn ingen muskler og det er desverre alt for mange gutter UTEN muskler på kroppen! Fine mandige kropper er desverre ikke så vanlig som en skulle ønske... og da velger hvertfall jeg lett en tynnis over et skjelett eller en blump (hvis dere skjønner hva jeg mener).

Antallet jenter som bryr seg om kosthold og trening vs antallet gutter som gir en liten faen i det hele tatt er det deprimerende stor forskjell på.

Er veldig enig med deg der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns litt muskler er bedre enn ingen muskler og det er desverre alt for mange gutter UTEN muskler på kroppen! Fine mandige kropper er desverre ikke så vanlig som en skulle ønske... og da velger hvertfall jeg lett en tynnis over et skjelett eller en blump (hvis dere skjønner hva jeg mener).

Antallet jenter som bryr seg om kosthold og trening vs antallet gutter som gir en liten faen i det hele tatt er det deprimerende stor forskjell på.

Det triste er bare at 90 % av jentene som "bryr seg" om kostold og trening ikke har noe peiling i det hele tatt, og det eneste de egentlig har å si er - "æsj idag må jeg særr stå en time på ellipsemaskinen, jeg er såå feit. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt sykt at så mange av jentene her har gitt seg en mening om at veltrente menn over snittet store er selvopptatte og mangler personlighet. Vil det si at en person som har en flott personlighet og i utgangspunktet var lite kroppsfiksert som begynner å trene og begynner å se bra ut mister dette?

Mye generalisering og jantelov ute å går her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt sykt at så mange av jentene her har gitt seg en mening om at veltrente menn over snittet store er selvopptatte og mangler personlighet. Vil det si at en person som har en flott personlighet og i utgangspunktet var lite kroppsfiksert som begynner å trene og begynner å se bra ut mister dette?

Mye generalisering og jantelov ute å går her. :)

Tror ikke det er poenget egentlig:) Tror bare de sier at hvis de må velge mellom bra personlighet og utseende, velger man personligheten:) Fins like mange idioter med bra kropp som det finnes uten:)

Jeg vil helst ha begge, kanskje derfor jeg er singel -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mye lettere å bli misforstått, overdrive og overvurdere når man prøver å sette ord på meningene sine over nett og. Det er lettere for meg å sitte her og bastant mene hvordan jeg selv handler, men ingen er perfekt rasjonelle uansett, og følelser og det psykiske er det gjerne litt vanskelig å sette ord og system på. Klikker det mellom noen, så er det ofte ikke alltid slik man hadde sett for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke bare bare å være mann i dagens samfunn. Polariseringen i dag er helt annerledes enn for 100 år siden. I dag er både menn og damer i arbeid, og ungene er plassert barnehager. Ved dagens slutt er begge like slitne og ikke mye har blitt gjort hjemme. Middag blir laget ved hjelp av grandiosa, og det er vel kanskje derfor 2/3 av norske menn er overvektige (ferdigmat all the way)?

Menn og kvinner er likegyldige, men ulike. Det jeg mener er at både menn og kvinner er like og de skal ha like muligheter og beskyttelse av loven. Menn har normalt bedre overkroppskraft, bygger muskker lettere (testo), tykkere hud, får lettere sår og har en lavere "sensor" for når de skal gi seg i forhold til oppmerksomhetsaktiviteter og skader knyttet til deres eget liv (muligens knyttet til kortisol). Menn er bygget for fysisk konfrontasjon og bruk av kraft. Med tanke på anatomi er skjelettet bygget opp til å kaste ulike objekter på en bedre måte enn kvinner. Nå prøver jeg for all del ikke å favorisere maskulinisme ovenfor feminisme, men jeg kartelegger de anatomiske og fysiske fordelene og kreftene menn har. Its just the way it is. Det er derfor ganske logisk å forstå at denne mannen jeg har forklart her er en (stereotypisk) mann med mye muskler og brede aksler og torso;

muscular_torso_by_n_o_n_a_m_e-d3bmyju.jpg

Kvinner har på den andre siden fire ganger mer hjerneceller (neuroner) som bygger opp rundt venstre og høyre side av hjernen. Kvinner kan fokusere på mer enn et problem om gangen, rett og slett fordi kvinner bruker mer av deres høyre hjernehalvdel. Kvinner er derfor betraktelig bedre på "multitasking" enn det vi menn er. Det er bevist tidligere at foreldre observerer deres jenter finner samtaler med gutter for "kjedelige". Dette er fordi unge gutter viser misforståelse og vil heller leke en sport enn å være med i en aktiv samtale mellom fem jenter som diskuterer så mange som tre temaer på en gang! (lolz).

De psykiske forskjellene er likevel ikke så åpenbare. De kan være sykt vanskelig å beskrive (egen erfaring yes). Kanskje disse forskjellene representerer influens og hvordan vi former og opprettholder forhold som varierer fra alt til jobb til giftemål og foreldreholding.

Selv om den vestlige verden har gått sterkt i mote gjensidig likestilling av kjønnene, har ikke det moderne samfunnet gjort det noe enklere. Dagens samfunn har lært oss og demonstrert de ulike forventningene menn og kvinner som lever sammen burde inneha, med gjensidig kommunikasjon og harmoni. Dette er både urealistisk og til slutt vil dette føre til at vi føler oss uelsket, utilfreds, kyniske, apatetiske og flaue.Tenk på mediabildet, Paradise Hotel og alle de fuckings magasinene!

Utfordringen mellom menn og kvinner er å bli oppmerksom på deres egne identiteter, å akseptere forskjellene og leve livene deres til det fulleste og med de forutsetningene og erfaringene de har opparbeidet. For å klare dette må vi først forstå at vi er forskjellige (både fysisk og psykisk). Vi må prøve å unngå endre andre for å treffe oss selv bedre.

Ekte menn tar egne og vanskelige beslutninger, er villig til å gjøre feil, er selvsikker, uttrykker kjærlighet aktivt, tør å gå ut av sin komfortsone (The Secret), og siste men ikke minst, setter pris og føler ikke konkurranse av andre menns maskulinitet. Jøss, alt jeg finner på å skrive med et par pils innabords! Burde neste få en nobels fredspris for dette her, men jeg kommer likevel med årets kunnskapssetning;

Alle mål du har i verden, uansett hvor små eller store de er, må du ut av komfortsonen din for å få! Du må starte en plass, og det er i det små du bygger opp det store (Einstein).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke vært bevisst, men de 3 langvarige forholdene jeg har hatt har alltid vært med høye tynne gutter.

Mine langvarige forhold har vært med:

1. En halvtjukk kar på slankern som var 173 høy ( da var jeg 15 år )

2. En halvmuskuløs kar med litt ( for mye??) fett på kroppen og 185 høy ( da var jeg 18 )

3. En veldig muskuløs kar med lav fettprosent som er 174 høy ( traff han da jeg var 21 og vi er sammen den dag idag)

Ser ut til at jeg har "jobba" meg oppover :rofl: Det har sikkert noe med min egen selvtillit å gjøre også. VAr ikke helt på topp da jeg var 15 liksom:p

Men tynniser har aldri vært min greie som sagt. Men for all del, vi er forskjellige :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...