Gå til innhold

Jenter, hva synes dere egentlig mener om "tynniser"


Plyo

Anbefalte innlegg

Flere titalls innlegg er slettet, og jeg tror vi sitter igjen med et inntrykk av at dette iblant er som en barnehage, der brukere må passes på så de ikke driter i sandkassa. Uthenging, drittkasting og mobbing burde ikke være et problem vi må stri med. Vi ønsker å skape et godt miljø, bygget på høy kompetanse og mangfold blant brukerene. Ikke ødelegg det.

Dere vil fremover se en mye strengere linje når det kommer til reaksjoner på slikt. Vi har muligheten til å utestenge brukere, men dette er ikke blitt gjort tidligere, og vi har heller ikke lyst til å gjøre det. Jeg bryr meg ærlig talt ikke om hvor morsomt det er for noen av dere. Det som betyr noe er at det ikke er like ålreit for alle, og vi skal ikke ha på oss at dette er noen friarena for drittkasting.

Fredrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor både du og Ada sier noe likende når det gjelder definisjonen på tynniser. Jeg syns første posten var ganske klar om dette. Så nei ikke tynnis med muskler. Tynnis. Og han prøvde så å poengtere med et annet bildet av chris hemsworth, hvis du sjekker ut hvem det er så skjønner du nok hvorfor.

Og Ada, jeg kommer med svar til ditt innlegg når jeg har bedre tid :p

Chris Hemsworth er svær i filmen Thor. Så jeg ble ikke noe klokere.

Jeg skulle egentlig utheve det jeg syns var relevant i forhold til hva plyo sa, men alt var i grunn det. Poenget mitt her er plyo differensierer mellom tynne folk og tynniser Ada

Men da vil jeg si at noe slikt er ikke-eksisterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid spennende å høre hva jenter egentlig tenker...

;)

Men når tynniser blir et begrep som definerer "ufortjent bruk av muscle-attitude" fordi en egentlig er for tynn til å få lov å gjøre noe annet enn å se ned på skoa sine - da blir det litt feil... Og ikke bare litt, synes jeg.

:(

Tror du virkelig alle ønsker å se ut som Hulken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Høres ut som misunnelse for meg. Og en generalisering som er helt på trynet. Det er kjempemange jenter som vil synes en slik kropp er fin, så hvorfor skulle han ikke ha selvtillit? Skal andre enn han selv vurdere om han skulle ha selvtillit? Og kan han ikke ha det uavhengig av muskelstørrelse eller noe som helst annet forgjengelig? Og hva er galt med å være stolt av å løfte 80 kg? "Har mye mindre muskler enn han tror" Hva vet noen andre om hva han tror og tenker? Det er ikke alle som har som mål å bli så digre.

Ok, hvis du ikke har gjort det allerede så bør du nok google plyo og se hva du finner av bilder av han. Du vil raskt se at han ikke har noen grunn til å være misunnelig.

Hvis du leser igjennom tråden så vil du finne en ganske så grei fellesnevner. Jo bedre jentene ser ut vha. trening jo større krav stiller de til hvordan mannen skal se ut. Så det er da bare naturlig at kjempemange jenter skulle syns en slik kropp er fin, fordi kjempemange jenter ikke ser særlig mye bedre ut.

Det går fint an å ha bra selvtillit uten og måtte ha høy fleksefaktor. For å sammenlikne dette med det akademiske feltet så blir det som noen som skryter av å ha fått C i et fag. Noe jeg regner med fleste folk ikke regner som mer enn middelmådig. Så at noen som får C i et fag de tidligere har slitt med er jo bra, men vi bør begge være enig i at det ikke har samme "skrytegrunnlag" som en A.

Ja, alle vurderer om noen har selvtillit. Spesielt damer, hvis du mener at du ikke baserer mye av tiltrekning til partnere basert på dette så lyver du rett og slett til deg selv. Selvfølgelig trenger jo ikke dette å være basert på ytre ting, men er nok dessverre det i fleste tilfeller.

Det er absolutt ingenting galt med å løfte 80kg i benkpress, men kort og greit så går dette til "karkakter C". Og angående musklene hans så vil jeg tro at folk antar hva vedkommende tenker uti fra hvordan noen oppfører seg. Kan jo f.eks hende at noen som ser ildrød ut, og kjefter og smeller på noen smiler bredt på innsiden, men det tviler jeg i grunn sterkt på.

Flerfoldighet med tanke på kroppstørrelse er bare bra, hadde vært kjedelig om alle var like. Så i korte trekk så tror jeg Plyo ville frem til at folk som får "C" bør slutte å oppføre seg som om dette var en "A", for det kun er "A" som er A"(helt grusom setning, men likevel gyldig).

Dette var i hvertfall det jeg forstod ut i fra tråden, jeg vet ikke om jeg har misforstått ting, men jeg tror virkelig ikke det. Jeg er derimot litt usikker på om du fullstendig forstår tematikken i tråden?

Chris Hemsworth er svær i filmen Thor. Så jeg ble ikke noe klokere.

Men da vil jeg si at noe slikt er ikke-eksisterende.

Hva er det som er ikke-eksisterende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...