Gå til innhold

Jenter, hva synes dere egentlig mener om "tynniser"


Plyo

Anbefalte innlegg

Er det ikke flott med menn som tar vare på helse og eget utseende da? vi jenter farger hår, setter på kunstige negler, napper bryn, vokser kropp, skviser oss inn i hold-in undertøy og strømper, griller oss i solarium osvosv.. En mann som bruker 5-7 timer i uka på trening, går jevnlig til frisøren og rett og slett viser interesse for sitt eget ve og vel er bare positivt i mine øyne!

Personlig foretrekker jeg en som er både høyere, bredere og generelt mandig.. Er ikke en liten petite frøken, så en tynnis blir rett og slett for tynt ;) been there, done that! Give me some meat! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh man. En smule tåpelig. Jeg har meget bra selvtillit, og hvis jeg bare prøver så tror jeg med meg selv at jeg kan få hvem jeg vil. Jeg er ikke interessert fordi jeg har mer sansen for gutter som ikke har svære muskler. Medium er bra. Come on guys.

no offense, men du er 17 år. altså ikke gammel nok til å drikke øl engang ;)

det jeg sa gjelder ikke unge jenter som deg, men fra rundt 22-23 tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no offense, men du er 17 år. altså ikke gammel nok til å drikke øl engang ;)

det jeg sa gjelder ikke unge jenter som deg, men fra rundt 22-23 tenker jeg.

Greit, får ikke lov til å si min mening siden jeg er 17, woho! Tror nok ikke at jeg forandrer mening om jeg blir noen år eldre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns menn skal være MENN. Har med preferanser når det gjelder tiltrekning å gjøre, og da er det høyere enn meg, bredere enn meg og muskuløst.. Solgt! Selvfølgelig har alle ulike syn på dette, og slik må det jo være.

Tynnisene må slippe å være alene, de også :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djiis, er snart 30 og mener fortsatt at innpakningen ikke har så veldig mye å si. Heller bra personlighet enn überkropp. Har vært sammen med tynniser, muskliser, en proff idrettsutøver og sofapoteter. I alle tilfellene har det vært personligheten som har telt :) Andre ser mest på fysikken og mindre på personlighet (i alle fall for ONS og pulevenner - og noen igjen har bra fysikk som et absolutt krav, uansett).

Men vet dere hva? Alle er forskjellige! Alle har forskjellige preferanser! Hvem skulle ha trodd? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt å tenkte på dette når jeg var ute å kjørte i dag:p

se det slik, om jeg hadde fått valget melleom 2 gutter der:

nr1: Velltrent muskuløs kjekk kar, bor hjemme med mamma og pappa, i fast jobb, har ikke billappen.

eller

nr2: Kjekk tynnis, bort for seg selv, har billappen, i fast jobb.

hmmm hvem ville du valgt? spiller det da på utseende eller andre ting?

jeg ville definitivt valgt gutt nr 2:cool:

Nr. 2, hel klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA oh, finnes MANGE av dem:rofl: jobber med en av dem, ferdig utdannet er han også

Kollega: jeg skal aldri flytte fra mamma, hvorfor gjøre det? hun rydder for meg, lager mat til meg og vasker klærene mine, og jeg trenger ikke betale en gang:cool:

MEG::sick:

Helt håpløst... De aner ikke hva de går glipp av. Det sier så veldig mye om en person som ikke har LYST å stå på egne ben engang. Tiltaksløshet er seriøst det minst attraktive jeg vet om tror jeg. Jeg hater når folk ikke engang har en plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt håpløst... De aner ikke hva de går glipp av. Det sier så veldig mye om en person som ikke har LYST å stå på egne ben engang. Tiltaksløshet er seriøst det minst attraktive jeg vet om tror jeg. Jeg hater når folk ikke engang har en plan.

Veldig enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...