Gå til innhold

Christinajada

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1 003
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

Christinajada vant dagen sist 31. august 2012

Christinajada hadde mest likt innhold!

Om Christinajada

  • Rang
    Fitnessblogger

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Genetikk spiller inn i alle sporter/idretter og andre konkurranser. Noen har bedre anlegg for visse ting enn andre. That´s life. Jeg har ikke spesielt "gode gener" verken når det gjelder å bygge muskler eller være "naturlig slank", jeg bare jobber hardt og har kontinuitet i det jeg driver med. Samt relativt gode gener når det gjelder rammen min, altså smal midje osv. Det er ikke gitt at absolutt alle skal kunne gå opp på en scene og gjøre det bra i fitness selv om de har jobbet like hardt som andre. Si du har veldig smale skuldre, er hjulbeint eller har brede hofter.. Synd! Da vil du aldri bli
  2. Selvsagt vil man kunne måle seg! Om noen f eks bruker efedrin på diett for å komme i form litt enklere, så kan du klare akkurat det samme bare du er litt smartere enn dem og tar deg litt bedre tid! Veldig mange i bikini er reine.. EDIT: Hvor kult er det ikke å vinne som rein utøver over folk du vet har tatt snarveier? Tenk heller sånn For det er definitivt mulig å hevde seg i de "små klassene" uten noe hjelp, det er bare dumhet og latskap som gjør at folk tyr til andre ting der. Mht byggerklassene er det selvsagt helt andre ting som gjelder... (...)
  3. Jeg skriver et lite innlegg siden navnet mitt er nevnt her.. Jeg har ikke brukt noen form for doping (dvs alle midler som står på Wadas liste). Det er en grunn til at jeg holder en god offseason form. Det er en grunn til at jeg bruker 4 måneder på å ta av 5-6 kg. Det er en grunn til at jeg ikke er veldig engasjert i fitnessmiljøet. Det er også en grunn til at jeg velger å ikke bruke coach, men styrer opplegget selv. Jo mer jeg har lært om miljøet, dess mer har jeg skjønt hva som faktisk foregår. Og ja; jeg kan bekrefte at flere bikiniutøvere bruker ulovlige midler. Heldigvis er det også mange
  4. Samme her, bruker en halv evighet på å plukke ut favoritten! Bare at jeg velger de med mandler, de er sååå gode Noen ganger ender jeg med et par paranøtter eller en "rett cashew", det er skikkelig nedtur...
  5. Det er ingen øvelser som tar tak i fett.. De tar tak i muskler..
  6. Du kan ikke punktforbrenne fett. Det er et kcalunderskudd (om du får det ved å kutte matinntak og/eller øke aktivitet blir en smakssak) kombinert med styrketrening som vil gjøre deg fastere i fisken.
  7. En liter=1000g.. 100g=5g protein. Altså ganger du 5 med 10 for å se hva det er i en hel liter.
  8. Jeg vet ikke hvor mange "eksotiske butikker" det er i Stavanger, men de pleier ihvertfall å selge naturelle/rå cashews, altså verken røstet eller saltet Jeg tror posene er på 250g eller liknende.
  9. Jeg aner faktisk ikke! Mandelmel utgikk relativt raskt for min del.. Jeg så ingen grunn til å eksperimentere videre med det når det bare ble mislykket Det skal jo sies at mange andre liker det godt da, smaken er helt tydelig som baken
  10. ALT med mandelmel smaker høgg! Grufulle greier.. Eller det funker til en ting; mandelmel blandet med revet parmesan samt salt og pepper som panering på kylling, torsk osv Det er for så vidt bedre med kverna mandler enn mandelmel det også
  11. Du ser FLOTT ut! Man ser at du har trent beina, men de er absolutt ikke for store på noen måte Nydelig var du!
  12. Jeg tror det kommer litt an på innstillingen man har når man går i gang med et sånt prosjekt også. Jeg var godt forberedt på at det kom til å bli vanskelig for meg på mange måter, ikke bare fysisk, og følte derfor at jeg kom greit ut av det i forhold til hva jeg hadde sett for meg. Likevel har jeg prøvd å få frem i intervjuer osv at det er TUNGT og at man må ofre utrolig mye (for mye??) for å klare å gjennomføre. Det er ingen tvil om at for lite mat over lengre tid går hardt utover den mentale kapasiteten, humør og energi. Mange vil også ende opp med å få et helt annet forhold til både mat og
  13. Det virker som om du ble satt på et ALT for hardt opplegg! Ulike coacher har vidt forskjellige metoder og det virker på meg som om en del av de opererer med unødvendig tøffe metoder "fordi det SKAL være tungt!", evt at de ikke egentlig har peiling på det de driver med. Skremmende..! Jeg håper du kommer deg sakte men sikkert og er deg selv igjen om ikke alt for lenge Og når det gjelder navnet på tråden; ja, det har definitivt sine baksider og bør og skal ikke tas lett på.
  14. Så lenge den ikke veier mindre enn 25kg er det ok. Prøvde trap bar markløft ordentlig for første gang i dag og ville teste ut 100kg. Og så lenge stangen er minst 25kg så gikk det
×
×
  • Opprett ny...