Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!

Anbefalte innlegg

G-streng (finnes unntak :) )

Gutter er så rare på det her! Noen eeeelsker g-streng og kan ikke fordra hipstere, og andre er totalt omvendt. Jeg skjønner det ikke! Må jo bytte undertøysgarderobe hver gang man bytter kjæreste! (Ikke at det skjer så ofte da altså! :p)

Fortsetter under...

Gutter er så rare på det her! Noen eeeelsker g-streng og kan ikke fordra hipstere, og andre er totalt omvendt. Jeg skjønner det ikke! Må jo bytte undertøysgarderobe hver gang man bytter kjæreste! (Ikke at det skjer så ofte da altså! :p)

De fleste foretrekker null truse :p

Går leppestift som tilbehør eller? I så fall knæsh rød leppestift! uansett hvor "feminint!" det liksom skal være. 90% av de jeg finner attraktive blir MINDRE attaraktive med knæææsh rød leppestift! *grøss*

Piercinger i ansiktet må bort, særlig sånne dritt greier rett ovenfor munnen, nese og øyebryn. Ser jeg det blir du definivt ikke engang sjekket opp. Merker jeg blir gretten når jeg ser det på en jente som kunne sett rimelig decent ut uten.

MissP du får bare gå kommando så ordner det seg.

Piercinger i ansiktet må bort, særlig sånne dritt greier rett ovenfor munnen, nese og øyebryn. Ser jeg det blir du definivt ikke engang sjekket opp. Merker jeg blir gretten når jeg ser det på en jente som kunne sett rimelig decent ut uten.

MissP du får bare gå kommando så ordner det seg.

Hvis du blir gretten over en piercing i trynet bør du kanskje gå å finne deg en ny hobby eller? Om du ikke ville snakka med feks meg som har ring i leppa pga den, så er det ditt tap...fins personlighet selvom man har pynt rundtomkring :p

1. Joggebukser. Jenter skal ikke gå i joggebukser. :p Unntak er når du er ALENE hjemme.

2. Seggebukser eller vide bukser, med mindre du er veldig overvektig.

3. Piercing synes jeg ikke er fint, men er hver sin smak. Samme med tatovering.

4. G-streng.

5. Uggs!

Annonse

Oi.. har både piercing, tatoveringer OG sæggebukser.. Men blir nå sjekka opp greit ofte likevel.. Must be the muscles :cool:

Oi, beklager. Egentlig er alle jenter greie, så lenge de har pupper og lår.

Oi, beklager. Egentlig er alle jenter greie, så lenge de har pupper og lår.

Hahah, nei smaken er forskjellig den, gråstein for noen er gull for andre :) Heldigvis ;)

Hvis du blir gretten over en piercing i trynet bør du kanskje gå å finne deg en ny hobby eller? Om du ikke ville snakka med feks meg som har ring i leppa pga den, så er det ditt tap...fins personlighet selvom man har pynt rundtomkring :p
Jeg er helt enig med deg i at personlighet er det som virkelig betyr noe.

Det er bare totalt turn-off for meg. Det er ikke noe mine tanker styrer, det er bare sånn.

:(

• 2 uker senere...

Huff da.. I følge folka her inne har jeg bedriten stil! Tar en ny piercing i protest, jeg. :D

Dytter den litt forresten, er litt artig med slike tråder! :thumbsup: Selv har jeg ikke skjønt greia med Uggs.. Jeg ser fortsatt jenter som går i det, nå om sommeren. Blæ!!!

• 1 måned senere...
Nå bør jo gutta svare på denne, men personlig vet jeg ikke om noe styggere enn haremsbukser (n) ser ikke akkurat resultat av treningen med denne ;)082_8391394_1.JPG

Jeg trener alltid i haremsbukser -hater klær som strammer! ^^

Annonse

Får jeg en kjæreste som har problemer med trusene mine, så kan han ta de av -eller gå å gjøre noe fornuftig! Er det virkelig viktig for deg hva han mener om det?

• 2 uker senere...

Tillater meg å svare, selv om jeg er dame. Det styggeste jeg ser er de klærne som tydeligvis er laget for å gi illusjonen av skikkelig stygg kropp - uansett kroppsform: sånne skjørt som sitter stramt omtrent oppunder armene og fluffy under beltet og bukser med superhøyt liv som får alle damer over str 32 til å se ut som de har kulemage. Samme med skikkelig lavt liv, hvis du ikke har veldig stram kropp dytter det fram valker man ikke trenger å ha om man kler seg i noe som passer:)

• Sokkene utenpå buksene:

Har sokkene over buksa ( les: onepiece`n ) as we speak! ( as I type?) Har jeg på joggebukse må jeg ha laange tennissokker jeg kan dytte buksa ned i! Godt og varmt ;)

Tillater meg å svare, selv om jeg er dame. Det styggeste jeg ser er de klærne som tydeligvis er laget for å gi illusjonen av skikkelig stygg kropp - uansett kroppsform: sånne skjørt som sitter stramt omtrent oppunder armene og fluffy under beltet og bukser med superhøyt liv som får alle damer over str 32 til å se ut som de har kulemage. Samme med skikkelig lavt liv, hvis du ikke har veldig stram kropp dytter det fram valker man ikke trenger å ha om man kler seg i noe som passer:)

Så om du er feit skal du ikke gå med bukse? o_O

Har jeg på meg normalwaiste blir magen delt under navlen, og det er jo fryktelig vakkert. Har jeg på meg lowwaiste får jeg muffintop og afrika rumpe (no offense til noen!) fra helvete. Highwaist er det eneste som gir meg en flatterende figur faktisk, den passer kroppsfasongen min. Syns det der var bare tullete. Noen kler det ikke, men andre gjør det ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...