Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Stroppeløse kjoler. Resultatet er at de henger nedover og gjør puppene lange, flate og får dem til å ende omtrent under armene...så vidt jeg vet er det bare jenter som synes det er pent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så strenge folk er her, da? Jeg tenkte å nevne én ting, eller kanskje to: Haremsbukser, og sleng.

Noen av innleggene her gir meg helt bakoversveis, og var jeg en mer usikker person ville jeg blitt redd for å gå ut. Men føkk itt, tar på meg Uggsene og spankulerer ned gata så alle kan se mine ører med 12mm hull når det skal være. Må si det er en del her som viser vel lav toleranse for vel mye. Men, det var vel det tråden spurte om, så jeg kan nok bare skylde meg selv som begynte å bla gjennom den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stroppeløse kjoler. Resultatet er at de henger nedover og gjør puppene lange, flate og får dem til å ende omtrent under armene...så vidt jeg vet er det bare jenter som synes det er pent ;)

Stroppløs kjole? Med stroppløs bh.. de fleste pupper jeg har sett (på min alder) strutter da meget flott

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Hvis Ullsokker ikke er lov må jeg flytte. Jeg greier ikke vinteren her i Norge uten.

Jeg lever omtrent i ullsokker (sommer eller vinter). Så, blir det ulovelig.. da flytter jeg.

Ullsokker er elsk! sommer som vinter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg veldig skummel ut? :p

[ATTACH]25905[/ATTACH]

Det er jo bare sexy:) Så lenge du ikke tar sånn i leppa også :p hah (utvidelse i leppa lsm)

Kan det være enn sånn her:

[ATTACH=full]25904[/ATTACH]

Babydoll heter det ;)

Og det finnes forøvrig også i lingerie stil ;):p

JA der har vi den :p også de som var enda mer puffy...=p hver sin smak men jeg syns det ble ...feil :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stroppløs kjole? Med stroppløs bh.. de fleste pupper jeg har sett (på min alder) strutter da meget flott

Jo, funker sikkert om de har en skikkelig BH under, men mange jenter virker som om de synes det er deilig med sommerkjole uten så mye under...men mange fine kjoler med litt støtte som ikke har stropper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah,fuck it,gå som en vil,føler seg vel sjæl ass...spiller fint liten rolle for meg hva alle andre synes om mine ekstra hull,vide,brede eller for stramme klær:confused: Eller mangelen på klær om det skulle være det...en må bare akspetere at folk har forskjellig smak og at alle ikke liker det samme..Første jeg tenkte når jeg leste denne tråden var..fader...ikke noe som er bra nok jo:eek: Nei ,er det noe jeg bryr meg lite om så er det hva andre synes om mine klær :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...