Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg,i tillegg til fred på jorden, at jenter kunne velge klær etter kroppsfasong og størrelse, fordi, jeg, og mange andre, syns ikke det er flatterende for dem å bruke joggebuksa fra russetia, 5 år og 30kg senere, når den skjærer seg inn i hofta og hele magen må henge utafor..

Tror nok du heller må satse på fred på jorden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HVIT tights! det ser ikke bra ut :p iallefall ikke om man har en kort genser til

Enig. Det som er enda verre er de som stopper på leggen med blondekant.

------------------------------

Utenom det syns jeg tights er fint. Veldig behagelig i hverdagen ift jeans. Er ikke særlig behagelig å sitte på forelesning i timesvis i stramme jeans. Tights sammen med kjole, skjørt, gjerne høye hæler osv syns jeg er fint på de aller fleste kropper. Så lenge man ikke bruker telt som overdel, eller bruker tightsen som bukse, syns jeg tights er pent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...jeg provoserer nok mange her, men bruker tights som bukse noen ganger ( slik som profilbildet mitt.. ) bruker ikke tynne tights som bukse, men dongerytights, og blanke slik som bildet her.. Bruker som regel sandaler med platåhæl :D om jeg skal ut ( mest pga da er det behagelig å danse, hater å ha vondt i beina nemlig!! )

Driter i hva andre synes er fint, går i det jeg liker og trives i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg synes det er helt utrolig hvor engasjert folk klarer å bli over andres valg av klær. Jeg heier på alle som går i akkurat det de vil uten å bry seg om hva andre mener. Om det er tynne mannfolk i singlett, tjukke kvinnfolk i tights eller what ever. Om jeg synes alt er fint? Langt i fra! Men utover det bryr jeg meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting som jeg foretrekker at jentene ikke bruker.

Palestinaskjerf.

Chelsea eller Real Madrid fotballdrakt.

De buksene som går langt opp på magen med mange knapper.

Sånne vide Harembukser eller hva det heter( Vide bukser i tynt stoff som henger og slenger).

Kjempehøye hæler.

Overdreven mengde med ringer, kjeder og piercinger etc synes jeg heller ikke er noe pent.

Skal sies at alt er relativt når det kommer til klær og kroppsholdning og utseende er så mye mer viktig enn hva hun har på seg. Er jenta flott, så drar hun faktisk i land en Madriddrakt, men jeg kommer nok ikke til å like det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det ser tullete ut med noe mer enn bare en høy hel. Tenker med på de skoa med opphøyning under foten i tillegg til en høy hel. Kan ikke noe om sko og sånn, det har sikkert et navn, men det vet jeg ikke hva er :p

Wedges?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...