Jump to content

Lita__

Members
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

About Lita__

  • Rank
    Member
  • Birthday 04/27/1982
  1. Det er helt tragisk. Helt tragisk. Om det funker eller ei blir irrelevant. Det blir så feil når folk som overhode ikke har peiling setter i gang en slik "kampanje" på bloggene sine. Har dere sett disse barberbladene med hele seks høvler som mange bloggere reklamerer for? At det går an.. (er ikke det et abonement også - abonnere på barberhøvler?)
  2. Nei, altså, det er ingen greie med det. Det er bare tull. Jeg hadde ikke sovet med denne, men jeg hadde ikke brukt den heller, så..
  3. Lita__

    Dagens negative

    jeg er så trøtt... så trøtt at det er slitsomt...
  4. Jeg tror det er lurt å vente til man er helt frisk. Prøver alltid å vente selv, og selvom jeg kan få mark, så går det altså.
  5. Været, været, det jææææævlig været nå i "sommer". Jeg irriterer meg sanseløst over en overbefolket trikk,buss eller t-bane... jeg går heller et par timer enn å sitte på en sånn. Synd det ikke alltid lar seg gjøre. Naboen over meg, som tramper og støvsuger rundt 01-tida nesten hver kveld.
  6. Vet ikke om dette er sært jeg, men havregryn med cottage cheese og et smørøye med margarin i midten minner meg om risengrynsgrøt. Ellers "craver" jeg ofte på syltede grønnsaker. På "innvandrersjapper" og i Sverige selger de disse store boksene med pickles av forskjellige typer grønnsaker. Alt i fra gulrøtter, kål, tomat og div er i disse (finnes vel forskjellige typer). Spiser det ofte som en snack ens og alene.
  7. Jeg burde ha omtrent 8+ timer søvn pr natt, men det blir ofte rundt 6-7 timer. Hvis jeg f.eks bare har sovet i 6 timer, så blir jeg generelt litt slapp, og ut i fra det presterer jeg ikke spesielt bra m.t.p trening da heller. Jeg blir slappere og litt "latere" rett og slett.
  8. Jeg går mye, med ankelvekter, også trener jeg med frivekter... prøver å ta utfall (i stedet for knebøy) med frivekter, så jeg ikke belaster ryggen for mye (trigger prolapsen). Fortsatt trigger knebøy og markløft med stang prolapsen (to øvelser jeg har kuttet ut for en stund). Edit, jeg kan ta knebøy, hvis jeg bruker frivekter.
  9. Ok. Hvordan da (evt: hvorfor?)? *blond*
  10. Åh, hmm.... jeg liker de fleste rumpestumper... vanskelig spørsmål. Så den ideelle rumpestumpen for meg er en rumpestump som ikke er alt for steinhard. Liker det litt mykt.
  11. Lita__

    slett

    Jeg er ikke 100% avholds, men jeg drikker sjeldent. Jeg blir dårlig, veldig dårlig, og i tillegg så er det jo ikke spesielt sunt, men jeg kan absolutt ta en fyllekule innimellom og i tillegg nyte et glass vin eller to, så helt avholds er jeg ikke. Jeg ser at jeg i forhold til dagens drikkekultur, så må jeg være skikkelig "avholds"?
  12. Dette lærte jeg på ungdomsskolen. Ikke frekt ment, men jeg gjorde det.
×
×
  • Create New...