Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Personlig kan jeg ikke fordra pyntekjoler og høye hæler (er knapt 1 av 1000 jenter faktisk klarer å gå på sånt uten å se ut som kyr med kneproblemer). Velger en rocka dame med sneakers og slitte jeans, skatestil, palestinaskjerf eller vide harembukser foran en jåledame any day … men det kan vel forklare hvorfor jeg er evig singel :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Hmm ligna litt på den til høyre:p men så ikke helt lik ut..Så bare rar ut på damer som IKKE hadde mage:p

Kan det være enn sånn her:

post-778-14440850749658_thumb.jpg

Babydoll heter det ;)

Og det finnes forøvrig også i lingerie stil ;):p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Ser jeg veldig skummel ut? :p

[ATTACH]25905[/ATTACH]

Åhr! Jeg har hatt lyst på sånn stang gjennom øre i sååå mange år! Og for tre år siden når jeg bestemmte meg for å ta så sier piercingmannen at øret mitt er for lite!!! NEDTUR :( Endte opp med å ta i den der "dotten" i øret isteden :p Men har enda veldig lyst på den stangen...dumme øret mitt som er for lite:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har utvidet mine hull i ørene også til 8mm. Syns ikke det skal være for stort jeg heller, men selv syns jeg det er kjempe fint. både på jenter og gutter!

Er enig i at de ikke bør blir for store slik at øreflippen ser unaturlig stor ut. Mine er 12mm nå, og vil ikke ha dem større. Akkurat passe nå synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhr! Jeg har hatt lyst på sånn stang gjennom øre i sååå mange år! Og for tre år siden når jeg bestemmte meg for å ta så sier piercingmannen at øret mitt er for lite!!! NEDTUR :( Endte opp med å ta i den der "dotten" i øret isteden :p Men har enda veldig lyst på den stangen...dumme øret mitt som er for lite:cry:

Awh, så surt! Er veldig glad i den selv :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...