Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uææææ, jeg er skyldig i litt av hvert her, ja!

Jeg bruker regnjakka mi som om den skulle vært allværsjakke (i Trondheim er den vel egentlig det...). Bare for å safe. Og den er ikke fin, jeg fikk den av mamma da jeg var 18, hun kjøpte 2 str for stor, veit ikke hva hun tenkte med dét, og fargen er helt feil for meg. Men jeg har jo ikke finans eller ork til å kjøpe meg en ny en. Aiaiai. Mine grønne vikingstøvler blir også flittig brukt... :blush: :rofl: Og ja, jeg har også brukt dem ute på byen! Også går jeg med svære, formløse ullgensere. Med så mange kriminelle motehandlinger på samvittigheten burde jeg vel egentlig ikke ha lov å synes noe ikke ser fint ut ;) Men likevel...her er lista mi. :p Jeg tar egentlig utgangspunkt i det jeg ikke kunne klart å se på meg sjøl, kan nevne at det sikkert er mange jenter som ser bra ut i dette her.

- sånne "søte" puffermer som det en stund var på ALT.

- alt som er "wet look", eller lakk, e.l.

- dyremønster.

- svære dunjakker

- tights som skal imitere olabukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne der puffermer er på nesten alt i år, og så er litt utringning ut, for alle topper har sånn prestekjole/prestedatter-krage :rofl:

Huffa, dårlige nyheter for kroppsfasongen min :p

Jammen bra jeg ikke har råd til å kjøpe klær, så slipper jeg å irritere meg over det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kikket gjennom H&M's nettside og fant dette sexy treningstøyet. Aldri sett noen ha det på seg, og slik håper jeg det forblir.

post-435-14440855378035_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Er det mulig.. jeg har nå sittet her å lest igjennom samtlige tråder fra side en til tretten- hjelp!

Det var så morsomt at jeg klarte ikke stoppe:rofl:

Jeg får hetta av unge jenter som skal ha fit..korte shorts.

Eller jenter/kvinner i 14-16-30 års alder som er ekstremt overvektig og går med korte topper til over navlen.

Kvinner i sine 40-50 som kler seg som sin datter:sick: det er bare sørgelig.

Selv elsker jeg å gå i trange eller småbaggy jeans og pumps, eller sorte penbukser som er trange, med hvit singlet og en pene, korte, innsvingte dressjakker. Safer veldig i klesstilen, kanskje kjedelig, men safe. Kan kline til med knall røde sko til sorte antrekk for å være litt gæren..lol

Jeg har et par tresko og uggs, men de bruker jeg kun i hagen (hagearbeid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er biiittelitt uenig, Stig. Er det noen vanlige plagg jeg ikke har så veldig sansen for er det tights, når de brukes som bukse. Jenter som bruker tights og topp som ikke dekker litt av rumpa f.eks. Det ser så lite ferdig ut, selv om jeg kan synes de har pen kropp. Handler ikke alltid om å vise en pen kropp, men litt om det å faktisk kunne kle seg "classy" og :p

7 likes på det innlegget, og kun av damer! haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...