Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så om du er feit skal du ikke gå med bukse? o_O

Har jeg på meg normalwaiste blir magen delt under navlen, og det er jo fryktelig vakkert. Har jeg på meg lowwaiste får jeg muffintop og afrika rumpe (no offense til noen!) fra helvete. Highwaist er det eneste som gir meg en flatterende figur faktisk, den passer kroppsfasongen min. Syns det der var bare tullete. Noen kler det ikke, men andre gjør det ikke.

Haha, jo så klart. Men det finnes jo en mellomting mellom de som såvidt dekker rumpesprekken og de som går oppunder armene. Tullete var det ikke - det ble bedt om meninger og jeg ga min, i likhet med mange andre brukere. Eller var det bare lov å mene noe så lenge en ikke er uenig med noen..? For det kan bli litt vanskelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jo så klart. Men det finnes jo en mellomting mellom de som såvidt dekker rumpesprekken og de som går oppunder armene. Tullete var det ikke - det ble bedt om meninger og jeg ga min, i likhet med mange andre brukere. Eller var det bare lov å mene noe så lenge en ikke er uenig med noen..? For det kan bli litt vanskelig..

Nei nei, samme som at man må få lov til å si i fra at man er uenig? :) Var kanskje litt dumt formulert av meg. Litt gretten, trent mye og spist lite. Ikke bra kombo..

Bukser som ikke passer kroppsfasongen er det styggeste jeg ser på en jente. Selv om det var in med lowwaiste betyr ikke det at alle må gå med det.. Har sett så mange muffintops.. Den styggeste var ei som i tillegg hadde gjennomsiktig topp uten noe under (n) Nesten sånn at en skulle sagt i fra, men det turte jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Annonse

Hva er egentlig galt med bikini uten stropper? :huh: Må jo være mye bedre det enn stygge skiller? :bored:

Og forøvrig trodde jeg nakne skuldre på kvinner var sett på som sexy.. Misforstått alt jeg eller :nailbiting:

Fordi i 98% av tilfellene med stroppløse topper/kjoler klemmer dere i stykker puppene så dere får fire halve pupper i stedet for to hele. Når det gjelder bikinier er det sikkert fordi de ødelegger illusjonen vår om at alt alltid står rett ut uten å henge og at de ser mye mindre ut.

Bare skuldre osv er selvfølgelig knallbra om dere har klær/kropp som bærer det bra!

<-------:eek::shifty:

Bare å roe ned, frøken, det der er et eksempel på hvordan det kan fungere bra også. No worries ;)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi i 98% av tilfellene med stroppløse topper/kjoler klemmer dere i stykker puppene så dere får fire halve pupper i stedet for to hele. Når det gjelder bikinier er det sikkert fordi de ødelegger illusjonen vår om at alt alltid står rett ut uten å henge og at de ser mye mindre ut.

Bare skuldre osv er selvfølgelig knallbra om dere har klær/kropp som bærer det bra!

Hehe, så i bikini uten stropper ser folk hvordan vi jenter egentlig ser ut? ;) I vanlig undertøy får man i det minste hjelp av BHen, noe som nok er en av grunnene til at mange (spesielt yngre) jenter går med BH når de skal bade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...