Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Generelt syns jeg jenter som ikke kan kle seg generelt ikke er pent. Eller, de som ikke vet hva de kler og tror de kler alt , a la. Og så har jeg lest at det er endel som har kommentert at de ikke liker bukser med høyt liv. Det er jo, eller var veldig IN, MEEEEEN, og det er et stort men her, og det er at det ikke er så mange som kler det. Der kommer poenget mitt inn ;) så hvis dere har sett jenter som ikke kler å ha de på seg, så skjønner jeg det utmerket :) det er faktisk få som KLER det etter min mening ;) Og ja, jeg har endel sånne bukser i skapet, men tør ikke helt gå med de :p HAHA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jenter ikke ser dette....ikke pent. Mange tror at jo lavere str de kjøper i buksa, jo mindre er de. Men så ser de bare større ut enn de egentlig er fordi hoftene kveles.

Sånne håndtak har jeg uansett om jeg kjøper riktig str :( Så plis ikke se på meg som om jeg er stokk dum om jeg noen gang skulle våge å gå med noe annet enn tightsene mine :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...