Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra for mangfold! Selv har jeg alltid brydd meg katta om hva andre måtte mene om hvordan jeg kler meg og ser ut forøvrig, jeg gjør som jeg vil og om andre ikke liker det så er det rett og slett synd for dem, -ikke mitt problem. Greit at man kan følge visse "regler" som å kle seg etter størrelse og kroppsfassong etc, men ellers synes jeg bare det er supert med folk som ikke desperat prøver å presse seg inn i A4-malen. Ettersom ingen er like på innsiden, hvorfor skal vi da være like på utsiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom ingen er like på innsiden, hvorfor skal vi da være like på utsiden?

Men er ikke det litt av grunnen til at det er så fint at folk har helt klare meninger om hva de liker og ikke liker? Om man da kler seg som seg selv og slik man vil, så er det jo perfekt at folk man ikke matcher ser det med en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke det litt av grunnen til at det er så fint at folk har helt klare meninger om hva de liker og ikke liker? Om man da kler seg som seg selv og slik man vil, så er det jo perfekt at folk man ikke matcher ser det med en gang :)

Det er sant, men om jeg skulle ungått alle som ikke kledde seg slik jeg selv synes er penest, så hadde jeg gått glipp av mange flotte personligheter. Jeg prøvde vel egentlig bare å si at jeg ikke helt ser poenget med denne tråden, ettersom jeg ikke synes det er noen grunn til å bry som det som står her. Alle vil jo aldri være enig om hva som er fint og ikke uansett, så da får man bare holde seg til sine egne preferanser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, men om jeg skulle ungått alle som ikke kledde seg slik jeg selv synes er penest, så hadde jeg gått glipp av mange flotte personligheter. Jeg prøvde vel egentlig bare å si at jeg ikke helt ser poenget med denne tråden, ettersom jeg ikke synes det er noen grunn til å bry som det som står her. Alle vil jo aldri være enig om hva som er fint og ikke uansett, så da får man bare holde seg til sine egne preferanser. :)

Løsningen er uansett forferdelig enkel... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stroppeløse kjoler. Resultatet er at de henger nedover og gjør puppene lange, flate og får dem til å ende omtrent under armene...så vidt jeg vet er det bare jenter som synes det er pent ;)

Hallo, stroppeløs BH eller teip/plastkopper gjør ikke sånt :p

[quote name=":))' date=' post: 282529, member: 9488&quot]Det ALLER styggeste en jente(og gutter forsåvidt) kan gå i er allværsjakke. Med mindre du skal på fjellet burde det vært forbudt. Det er også ekstremt stygt med dem som bruker feil BH-størrelse og dermed har dobbel-pupp. Eller låsen langt oppi nakken. Jobber i undertøysbutikk så jeg bruker mye tid på å irritere meg over dette haha.

Dere er gull verdt =) Har helt slutta å kjøpe undertøy på cubus og H&M og sånn. Gi meg heller to kvalitetsbher til 400 kr stykket valgt spesielt til meg og mine pupper enn 4 til 100 kr stykket. De holder lengre også. Tror jeg har hatt mine to GODESS-bher i over 2 år og først nå er de blitt slitte og dvaske i koppene. Mye skyldes at jeg koker undertøyet mitt :p

Personlig kan jeg ikke fordra pyntekjoler og høye hæler (er knapt 1 av 1000 jenter faktisk klarer å gå på sånt uten å se ut som kyr med kneproblemer). Velger en rocka dame med sneakers og slitte jeans, skatestil, palestinaskjerf eller vide harembukser foran en jåledame any day … men det kan vel forklare hvorfor jeg er evig singel :rofl:

Haha, jeg KAN høye hæler :p

Tørr neeesten påstå at jeg kan gå på en aerobictime i høye hæler uten å ramle en eneste gang.

____________

Egentlig...så tror jeg at de aller fleste klær kan være bra, bare de brukes av jenta med korrekt kropp til akkurat det klesplagget.

Samtidig må jeg si at jeg beundrer den "selvtillit" store jenter har, dersom de med viten og vilje kler seg i magetopper med tilhørende muffintop, low cut jeans og diverse trange klær. Jeg turte selv aldri det som en enda større versjon av meg selv. Det var mest baggy topper og bukser og snakk om å skjule mest mulig.

BTW: Om jeg eide en butikk som ikke var alternativ, så ville nok potensielle ansatte som dukket opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er gull verdt =) Har helt slutta å kjøpe undertøy på cubus og H&M og sånn. Gi meg heller to kvalitetsbher til 400 kr stykket valgt spesielt til meg og mine pupper enn 4 til 100 kr stykket. De holder lengre også. Tror jeg har hatt mine to GODESS-bher i over 2 år og først nå er de blitt slitte og dvaske i koppene. Mye skyldes at jeg koker undertøyet mitt :p

Er så enig! Heiv alle de gamle bhene mine den dagen jeg begynte å jobbe der. Du aaner ikke hvor mange unge jenter som kommer inn med 80B i bh størrelse og går ut med 70D/65E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er fint er folk som kler seg etter kroppsfomen de har. Hvorfor må f.eks jenter med altfor stor mage trøkke ræva inn i en slimfit low waist bukse og stram singlet sånn at magen tyter utover på alle kanter?? Kan de ikke da velge en jeansmodell som er litt høyerer i livet slik at det holder ting på plass. Og har du null rumpe så velg å ha en topp over istedenfor inni buksen som bare gjør manglene enda mer synlige. flat lang rumpe vil jo ingen ha?

Folk med litt ekstra har en tendens til å kle seg i telt/a formede og flagrende plagg og tights eller joggislooken(AKA. jeg har gitt opp looken.), synes heller man burde satse på hold inn produkter, og mer formsydde plagg, bredt belte under bysten- en ting er å være større, men man kan fremdeles fremheve de fine tingene med seg selv. Walk tall, walk proud!

Jeg har alltid vært inspirret av punk, rock og har masse "band" singletter og t shirts men før jeg tok brystreduksjon turte jeg aldri gå i en vanlig singlet fordi det ble for vulgært. Jeg synes det ofte er bedre med less is more. La noe være igjen til fantasien liksom. Mote skal være gøy og si noe om personligheten din synes jeg, men men trenger jo ikke skremme folk vekke heller.. å gå i bootyshorts innpå ett kjøpesenter når du er 40 f.eks.. Kle deg etter forholdene.

Å fargede mammatruser under hvite tights er heller ingen god ide... just saying..

Forøvrig hater jeg alt som tyder på spice girls inspirasjon.. og som ser ubehagelig og veldig anstrengende ut, som 10 cm stiletto på shoppingtur liksom..

Onepieze er laget for barn.. ikke for voksne..

Baggy eller harem kan være fint synes jeg, men liker ikke de " jeg har akkurat født i denne buksa haremstyle". Men bukser med litt lavere liv kan være fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er fint er folk som kler seg etter kroppsfomen de har. Hvorfor må f.eks jenter med altfor stor mage trøkke ræva inn i en slimfit low waist bukse og stram singlet sånn at magen tyter utover på alle kanter??

Hvilket får meg til å tenke på vårturen rundt Semsvann i går...hvorfor skal alle prøve å få på seg tights (ikke kompresjonsbukser) når de har fått på seg 40kg ekstra siden sist de krampeaktig forsøkte å komme seg i sommerform på 4 uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket får meg til å tenke på vårturen rundt Semsvann i går...hvorfor skal alle prøve å få på seg tights (ikke kompresjonsbukser) når de har fått på seg 40kg ekstra siden sist de krampeaktig forsøkte å komme seg i sommerform på 4 uker?

Fordi det er mye mer behagelig enn jeans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er mye mer behagelig enn jeans?

Det er forskjell på 10kg ekstra i tights som passer og 40kg ekstra i tights som *ikke* passer ;) Jeg synes jo jenter med former som bruker tights er *lekkert* - men greit å ta seg en *liten* titt i speilet før man går. Akkurat som alle muffin-toppene som kommer ut sammen med vårsolen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har man 40kg for masse så har alle jenter et mål om å gå ned i vekt, derfor ser de ikke poenget i å kjøpe jeans men heller venter til de har gått ned i vekt før de gjør det? Altså, det må jo være en grunn til at det er så mange overvektige jenter i tights :p

Ja kanskje tights er den midlertidige løsningen;) Men faktisk synes jeg heller tights og flagretopp fremfor joggislooken:) Da viser man at man ikke helt har gitt opp enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje tights er den midlertidige løsningen;) Men faktisk synes jeg heller tights og flagretopp fremfor joggislooken:) Da viser man at man ikke helt har gitt opp enda.

Hva er galt med tights? o hvorfor må d være fordi man er overvektig? D er ikke alle som engang liker jeans:eek:Jeg har alltid hatet å gå i jeans uansett vekt,tynn,midt på treet og overvektig.vært alle tre...hata jeans i alle størrelsene jeg...tights derimot elsker jeg å gå med hele året.Og sånne lengre topper,tunika osv over ,d er fint synes jeg...man kan vise frem kroppen og formene på en fin måte med en slik klestil også,jeg gjør ivertfall det i høyeste grad. Dere andre får mener hva dere vil for d er tydeligvis ikke godt nok uansett hva en går med her inne. Nå er vel alle klestyper nevnt her og d er noe negativt å si om alle...så konkusjonen er vel at man har forskjellig smak...ingen vil like d samme,sånn er det med alt her i livet,så bare godta at folk går med klær du ikke liker da ok!Dessuten kan den støgge buksa du hater være dritfin på en annens kropp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg,i tillegg til fred på jorden, at jenter kunne velge klær etter kroppsfasong og størrelse, fordi, jeg, og mange andre, syns ikke det er flatterende for dem å bruke joggebuksa fra russetia, 5 år og 30kg senere, når den skjærer seg inn i hofta og hele magen må henge utafor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...