Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Piercinger i ansiktet må bort, særlig sånne dritt greier rett ovenfor munnen, nese og øyebryn. Ser jeg det blir du definivt ikke engang sjekket opp. Merker jeg blir gretten når jeg ser det på en jente som kunne sett rimelig decent ut uten.

MissP du får bare gå kommando så ordner det seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piercinger i ansiktet må bort, særlig sånne dritt greier rett ovenfor munnen, nese og øyebryn. Ser jeg det blir du definivt ikke engang sjekket opp. Merker jeg blir gretten når jeg ser det på en jente som kunne sett rimelig decent ut uten.

MissP du får bare gå kommando så ordner det seg.

Hvis du blir gretten over en piercing i trynet bør du kanskje gå å finne deg en ny hobby eller? Om du ikke ville snakka med feks meg som har ring i leppa pga den, så er det ditt tap...fins personlighet selvom man har pynt rundtomkring :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Joggebukser. Jenter skal ikke gå i joggebukser. :p Unntak er når du er ALENE hjemme.

2. Seggebukser eller vide bukser, med mindre du er veldig overvektig.

3. Piercing synes jeg ikke er fint, men er hver sin smak. Samme med tatovering.

4. G-streng.

5. Uggs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du blir gretten over en piercing i trynet bør du kanskje gå å finne deg en ny hobby eller? Om du ikke ville snakka med feks meg som har ring i leppa pga den, så er det ditt tap...fins personlighet selvom man har pynt rundtomkring :p
Jeg er helt enig med deg i at personlighet er det som virkelig betyr noe.

Det er bare totalt turn-off for meg. Det er ikke noe mine tanker styrer, det er bare sånn.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Gutter er så rare på det her! Noen eeeelsker g-streng og kan ikke fordra hipstere, og andre er totalt omvendt. Jeg skjønner det ikke! Må jo bytte undertøysgarderobe hver gang man bytter kjæreste! (Ikke at det skjer så ofte da altså! :p)

Får jeg en kjæreste som har problemer med trusene mine, så kan han ta de av -eller gå å gjøre noe fornuftig! Er det virkelig viktig for deg hva han mener om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tillater meg å svare, selv om jeg er dame. Det styggeste jeg ser er de klærne som tydeligvis er laget for å gi illusjonen av skikkelig stygg kropp - uansett kroppsform: sånne skjørt som sitter stramt omtrent oppunder armene og fluffy under beltet og bukser med superhøyt liv som får alle damer over str 32 til å se ut som de har kulemage. Samme med skikkelig lavt liv, hvis du ikke har veldig stram kropp dytter det fram valker man ikke trenger å ha om man kler seg i noe som passer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillater meg å svare, selv om jeg er dame. Det styggeste jeg ser er de klærne som tydeligvis er laget for å gi illusjonen av skikkelig stygg kropp - uansett kroppsform: sånne skjørt som sitter stramt omtrent oppunder armene og fluffy under beltet og bukser med superhøyt liv som får alle damer over str 32 til å se ut som de har kulemage. Samme med skikkelig lavt liv, hvis du ikke har veldig stram kropp dytter det fram valker man ikke trenger å ha om man kler seg i noe som passer:)

Så om du er feit skal du ikke gå med bukse? o_O

Har jeg på meg normalwaiste blir magen delt under navlen, og det er jo fryktelig vakkert. Har jeg på meg lowwaiste får jeg muffintop og afrika rumpe (no offense til noen!) fra helvete. Highwaist er det eneste som gir meg en flatterende figur faktisk, den passer kroppsfasongen min. Syns det der var bare tullete. Noen kler det ikke, men andre gjør det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...