Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Skal jeg fortelle deg noe i all hemmelighet, midt i glaningen foran alle på det offentlige internett? Litt sånn sladder? Jeg så Sophie Elise på legesenteret en dag i sine JCs. Klauver. Kunne ikke gå i dem.

Jeg hørte hvisketiskingen og lover å ikke si det til noe.:headphone:

Har ikke sett et eneste menneske på "ånkli" som kan gå i de klumpene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med Therese her, jeans er så ufattelig vanskelig å finne når det ser ut til at de er laget for 10 år gamle jenter eller den typiske ridebukse lår/rumpe. skal du ha jeans som du skal få over lårene er de jo 5 nr for stor i livet

Levi's har egen bukse-kolleksjon for forskjellige fasonger. Jeg HATER å kjøpe bukser. Alt blir feil. Men ikke disse. Full klaff. Nå er alt annet enn Levi's Demi Curve UAKTUELT å SE på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levi's har egen bukse-kolleksjon for forskjellige fasonger. Jeg HATER å kjøpe bukser. Alt blir feil. Men ikke disse. Full klaff. Nå er alt annet enn Levi's Demi Curve UAKTUELT å SE på en gang.

Helt enig, sliter selv med å finne bukser som skal passe over lårene men ikke bli 5stk for store i livet, demi curve er genialt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minuset med de buksene der er jo at de finnes ikke i størrelser for oss som ikke er superveltrente...:( Jeg er aboslutt ikke feit, men "bold curve" my ass...er ikke plass til mye kurver der :p

Buksene baserer seg jo på forholdet mellom midjen og rumpa. Så kan jo hende du ikke er en bold curve ;) Bold curve vil si at du har mye smalere liv enn rumpe. Demi curve så har du litt midre hofte/midje ratio og straight curve enda mindre forhold. Også tror jeg det har kommet en som er enda drøyere enn bold curve og forresten. Men er en Demi curve selv så vet ikke hvor stor forskjellen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buksene baserer seg jo på forholdet mellom midjen og rumpa. Så kan jo hende du ikke er en bold curve ;) Bold curve vil si at du har mye smalere liv enn rumpe. Demi curve så har du litt midre hofte/midje ratio og straight curve enda mindre forhold. Også tror jeg det har kommet en som er enda drøyere enn bold curve og forresten. Men er en Demi curve selv så vet ikke hvor stor forskjellen er.

Ahaaaa, det var jeg ikke klar over. Takk for opplysningen :) Kanskje jeg skal dra til by'n og se på bukser imorra da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert blitt nevnt før men:

Jeg hater (virkelig hater) de store skjerfene som mange damer bruker både inne og ute. Slike som har samme form som palestinaskjerf og er surret rundt en gang eller fem. Fryser du så mye bør du få på deg ullundertøy!

Turn off. Ser ut som ei kjerring med et slikt om halsen.

Og dongeribukser. Jeg vet det er vanskelig for dere damer, men prøv i hvert fall å kjøpe en som passer fasongen din, ikke en som du skulle ønske passet fasongen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugg's er forferdelig stygt, det samme er onepiece. Jeg syns også jenter ikke bør dra på seg de mest vulgære antrekkene, men heller kle seg stilfullt. Det er absolutt mulig å være både tiltrekkende og sexy uten å være vulgær. De fleste menn ser neppe på damer som går kledd som om de skal spille inn voksenfilm, som en potensiell kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...