Jump to content

dsrdr

Members
  • Content Count

    544
  • Joined

  • Last visited

  1. Tar kreatinet med ~0,4l vann, og drikker gjerne 1–2 liter i løpet av og rett etter trening, i tillegg til 2–3l væskeinntak med melk, juice, brus etc resten av dagen. Kan prøve å ta det med juice en periode og se om det endrer noe. Takk =)
  2. Trener styrke fire dager i uken og tar kreatin, men ellers ingen tilskudd, pre-WO eller lignende. Opplever tidvis – sist jeg kjente det hadde jeg ikke trent på over 24 timer da dette var midt på hviledag – at jeg får en kontinuerlig spenning i musklene, ganske tilsvarende følelsen av pump. Dette kan sitte i alt fra en halvtime til åtte-ni timer og er ganske utmattende i lengden. Som oftest er dette noe som tar plass i bryst-, skuldre- og ryggmuskulaturen. Spesielt biten med ryggmusklene gjør det svært vanskelig å sitte rolig å jobbe, da det kjennes ut som ryggen er under press hele tiden. Et annet kjennetegn når dette inntreffer er en hypersensitivitet i nervesystemet, og det kjennes tidvis ut slik kroppen føles øyeblikket før orgasme. Morsomt første gangen, men når det varer i timer er det litt anstrengende. Er det noen som har opplevd tilsvarende – eller aner hva det kan komme av?
  3. Har merket at jeg får en del likes fra ukjente og tildels også falske profiler dersom jeg bruker hashtagger i bildekommentarene. Dess flere hashtags, dess verre – og veldig mange (spesielt yngre) har fort 10–20 hashtags på ett bilde og får dermed ekstremt mye trafikk. Tipper det er en slags bot/funksjon som søker på visse stikkord og prøver å skape aktivitet rundt ordet. Ikke så ulikt SEO-manipulering av søkemotorer. Har mer eller mindre sluttet å bruke hashtags for å slippe disse brukerne. Alternativet blir å lukke profilen så kun godkjente brukere får se bildene, men det syns jeg er for restriktivt for min egen del. Da kan jeg heller leve med at bildene mine ikke dukker opp om noen søker på noe av det fjaset jeg instagrammer.
  4. Norskættede amerikaneres feiring av 4. Juli i USA. Nuff said.
  5. Dere som sverger til 2xu: Har dere noe igjen for kompresjonsbiten eller er det mest fordi dere liker tightsene?
  6. Kan på det sterkeste anbefale havre- (havredryck f.eks. på rema) eller mandelmelk som erstatning for melk. Da får man samme søtningen og konsistensen som når man shaker med melk, og det er så mye bedre enn å shake med vann.
  7. Ser ripped freak annonserer hardt for tiden. I tillegg til å skryte på seg unike fettbrenningsegenskaper mener de man skal ta det før trening, og hevder «Brukere rapporterer om økt fokus, styrke og intensitet som igjen vil øke fettforbrenning og muskelvekst.». Er det noe i det som en pwo eller er det hele bare salgs-BS?
  8. dsrdr

    Øl eller sprit??

    Jajonei, jeg er forsåvidt med på at det ikke er så kostbar whisky, men jeg kjenner enda en viss skepsis til å gjøre det selv …
  9. dsrdr

    Øl eller sprit??

    Hvorfor i allverden vil du ødelegge så god whisky?
  10. Av og til tenker jeg det er blitt for lett å publisere ting på Internet.
  11. You got an orange peanut? For me!? Ah, wow. Well, I accept you.
×
×
  • Create New...