Jump to content
Lily

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!

Recommended Posts

Inspirert av denne artikkelen, spør jeg dere; hvilke klær og annet tilbehør syntes DU ikke er fint å se på en jente?

Det er ofte ikke slik at en misliker alle varianter av en type plagg. Personlig er ikke jeg så veldig glad i store slengbukser, men det finnes sikker noen finere varianter enn andre. Dette er bare en OFF TOPIC-tråd, så det skal ikke være så høytidelig! ;)

"Slenger" ved noen bilder av slengbukser:

post-36-14440823353265_thumb.jpg

post-36-14440823353704_thumb.jpg

Fortsetter under...

Haremsbukser er jo deilig å gå i da!

Stygge tights/haremsgreier med svarthvitt zebraprint derimot, de klarer jeg ikke. Fatter ikke at noen frivillig går med sånt.. :)

Annonse

Men treningsklær blir jo noe annet da.. der er jo komfort #1 prio. Jeg tenker på de som gikk med haremsbukser fordi det var så sykt moteriktig.

Fytti så stygt det er med slengbukser og sånne der haremsgreier.. Ser forresten heller ikke spesielt bra ut med bukser som har livet opp under armene... Og jeg er enig med Espen, det BB topp/hotpantssettet der har blitt veldig populært virker det som..

Det jeg ikke liker med haremsbukser er at "rumpe-delen" er så velig tydelig, og henger på som en pose. "Saggebukser" er mye bedre, og jeg må innrømme at jeg er litt tilhenger av det. Men det har vel med at jeg er nokså formløs, og med litt mer pose, så får jeg også litt former.

post-36-14440823355327_thumb.jpg

Det er selvfølgelig vanskelig å finne noen gode eksempler, men jeg syntes slike:

post-36-14440823354263_thumb.jpg

er finere enn:

post-36-1444082335448_thumb.jpg

Annonse

Jeg er biiittelitt uenig, Stig. Er det noen vanlige plagg jeg ikke har så veldig sansen for er det tights, når de brukes som bukse. Jenter som bruker tights og topp som ikke dekker litt av rumpa f.eks. Det ser så lite ferdig ut, selv om jeg kan synes de har pen kropp. Handler ikke alltid om å vise en pen kropp, men litt om det å faktisk kunne kle seg "classy" og :p

Guest Jester

kombinasjonen tights og uggs! Ser ut som hun er på tur å bli hentet i barnehagen hvert øyeblikk!

Haha, ler meg skakk av denne tråden! :p

Tights og suuupertight singlet som er dratt laaaaaangt ned for å få frem pupper (som egentlig ikke finnes, hadde det ikke vært for den ekstreme push up'en og innleggene i den BH'en). Tights og singlet er i min verden tilbehør, ikke et helt outfit! :p