Gå til innhold

Anbefalingstråd - Tv serier


Golferen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne ble jo skrytt veldig av. Jeg så den og fikk ikke tak i greia... mulig fordi den var utekstet og det var vanskelig å forstå dialekten - dialogen

Synd å ødelegge serier ved å laste ned og ikke få med seg alt. Ekstremt velskrevet og velspilt serie. Og ja, det er mye dialog som man selvfølgelig må få med seg ethvert ord av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var awesome! Synd det blei så fort ferdig :(

Får vente på sesong 2 :) Jeg synes det var herlig med en serie som utspilte seg utover 8 episoder. Akkurat nok til at man kan holde en eksalerende nerve gjennom hele sesongen, uten å legge til 1000 kjedelige sideplott. Men joda, vi vil selvfølgelig ha mer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger tips til serie, men har noen kriterier dere kan gå ut i fra:

*Ikke Prison Break, Two and a half Men, How i met your mother, The big bang Theory eller Blue mountain state

*Korte episoer, helst ikke over 30 minutter

*Gjerne komedie eller noe som fenger ala Prison Break

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

De to første episodene av The Last Ship har vært vanvittig god underholdning, men det er likevel ingenting i forhold til første episoden av The Leftovers. Jeg ser den har fått litt blandet mottakelse fordi den er treg og man stort sett ikke skjønner en dritt av hva som skjer foreløpig, men jeg ble i hvert fall fullstendig blown away – og jeg er stort sett avhengig av minst én eksplosjon hvert tiende minutt for at oppmerksomheten ikke skal gå et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her avslører jeg vel mitt manglende sosiale liv, men la gå!

GOT, Fargo, True Detective, True Blood, Crossbones, Black sails, The shield, The Wire, SOA, Dexter, 24, Longmire(meh, men begynte å se), Vikings, Boardwalk empire, Sopranos, Banshee, the following, justified, the walking dead, Battlestar Galactica, Chichago PD, Gang Related, Hell on wheels, southland, Breaking Bad, Lost...Deadwood, Generation Kill, the pacific, Band of Brothers... Garantert glemt noen i farta.

Blanding av eldre og nyere serier, men går god for de fleste. Ser frem til å se hva "the strain" kan by på. Forhåpentligvis bedre enn the last ship. Leftovers skal også opp for vurdering:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...