Gå til innhold

Anbefalingstråd - Tv serier


Golferen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har noen sett Hannibal eller Hemlock Grove? Vurderer å begynne og se på en av de, men frykter Hannibal er for ekkelt og Hemlock Grove er for teit.. :D

Jeg ser alt av serier. Hannibal er veldig bra, litt spesielt, men gode skuespillere og historier. Episode 4 blir dessverre ikke sendt da denne er trukket fra USA etter noe drama der ved juletider, så det ødelegger jo litt, men absolutt verdt å se noen episoder av ja :)

Hannibal kan være ekkelt ja, kommer an på hva en anser som ekkelt. Liker du nakne, døde jenter spiddet på hjortehorn og stilt ut på et jorde? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser alt av serier. Hannibal er veldig bra, litt spesielt, men gode skuespillere og historier. Episode 4 blir dessverre ikke sendt da denne er trukket fra USA etter noe drama der ved juletider, så det ødelegger jo litt, men absolutt verdt å se noen episoder av ja :)

Hannibal kan være ekkelt ja, kommer an på hva en anser som ekkelt. Liker du nakne, døde jenter spiddet på hjortehorn og stilt ut på et jorde? :p

Hehe, hørtes spesielt ut.. :p Å si at jeg liker det blir nok å ta litt hardt i, men tror jeg skal overleve såpass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...