Gå til innhold

Anbefalingstråd - Tv serier


Golferen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Annonse

Mer eller mindre berømte folk, drama og mye sex,..... Har du prøvd Californication? Ikke like ungt og hipt, men bra:)

Har sett det meste av Californication, men gikk litt lei serien når jeg mista tråden i Storyen. Trenger absolutt en serie å se på nå, og siden jeg liker best streaming med tekst(Dårlig i engelsk, må lese tekst.. Jada! ) så må finne en serie på HBO, TV2Sumo, Viaplay eller noe annet :)

Har sett:

Prison Break

Two and a Half Men

HIMYM

Californication

The Big Bang Theory

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett det meste av Californication, men gikk litt lei serien når jeg mista tråden i Storyen. Trenger absolutt en serie å se på nå, og siden jeg liker best streaming med tekst(Dårlig i engelsk, må lese tekst.. Jada! ) så må finne en serie på HBO, TV2Sumo, Viaplay eller noe annet :)

Har sett:

Prison Break

Two and a Half Men

HIMYM

Californication

The Big Bang Theory

Generation Kill på HBO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett det meste av Californication, men gikk litt lei serien når jeg mista tråden i Storyen. Trenger absolutt en serie å se på nå, og siden jeg liker best streaming med tekst(Dårlig i engelsk, må lese tekst.. Jada! ) så må finne en serie på HBO, TV2Sumo, Viaplay eller noe annet :)

Har sett:

Prison Break

Two and a Half Men

HIMYM

Californication

The Big Bang Theory

Se Suits! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så første episoden her om dagen, men ble ikke helt overbevist. Er den verdt å gi en sjanse altså? Så den hadde fått bra kritikk,

Sånn gjelder de aller fleste seriene som jeg liker, ofte veldig skeptisk første og andre episoden, så blir mange hektet :) Har ikke sett den serien du snakker om, snakker bare generelt om mine opplevelser da det gjelder serier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Top Gear-spesialene kanskje?

Den i Vietnam er rimelig fantastisk.

Burma, Afrika, Midt-østen, India og Sør-Amerika er også bra (y)

Tja... Top Gear-spesialene kanskje?

Den i Vietnam er rimelig fantastisk.

Burma, Afrika, Midt-østen, India og Sør-Amerika er også bra (y)

Sett de, og ja, har en stor drøm om å kjøre igjennom Vietnam på moped iført silkedress. Den blir realisert om 15 måneder ;)

Har sett det meste av "åpenbare" forslag, men håper det fortsatt er igjen noe der ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...