Gå til innhold

Anbefalingstråd - Tv serier


Golferen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har blitt helt hekta på X-files! Husker det gikk på TV3 for mange år siden da jeg var ung og lovende, men så aldri noe på det. Lasta ned de første 2 sesongen i påska, og nå er alle 9 lastet ned. Fantastisk spennende serie, kan du mye historie vil du få mye mer ut av serien, siden de referer ofte til hendelser som ikke blir forklart spesielt i dybden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt helt hekta på X-files! Husker det gikk på TV3 for mange år siden da jeg var ung og lovende, men så aldri noe på det. Lasta ned de første 2 sesongen i påska, og nå er alle 9 lastet ned. Fantastisk spennende serie, kan du mye historie vil du få mye mer ut av serien, siden de referer ofte til hendelser som ikke blir forklart spesielt i dybden.

X-Files gikk da vitterlig på TV2, mister? (y)

Fantastisk serie da, og rimelig banebrytende når den kom^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...