Jump to content

Tankard

Members
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

About Tankard

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Eg lurer litt på om eg burde tenke på RPE når eg trener. Eg trener kun to ganger i uken og ofte trener eg til eg ikkje klarere en eneste repetisjon til. Burde eg ungå å trene til failure, selv om eg har fem hviledager i uken? Lurer egentlig på om det alltid er lurt å holde seg til RPE 8-9 uansett om man er nybegynner eller erfaren, svak eller sterk, ung eller gammel, trener 1 dag eller 7 dag i uken osv osv???
  2. Å klatre i tau og i stige uten å bruke beina. Å holde seg rundt håndleddet med den andre hånden og med tiden flytten den lengre å lengre ned mot skulder.
  3. Dette er en mann som er ca 60 år og han ser vanvittig sterk ut. Dettte skjer hver gang jeg ser han: - Han denger løs på boksebaggen så det drønner innover i lokalene. - Han hopper hoppetau. - Han bicepscurler. - Han tøyer beina med å gjøre en vertikal spagat opp til toppen av ribbeveggen. I dag brøt han rutinen og gjorde noe som jeg synes var helt fantastisk; Han tok en 32kg kettlbel og svingte den opp i lufta, med en hånd. På toppen slapp han den slik at den tok en salto og så grep han den igjen med andre hånden. Og sånn utførte han hele settet. Ubesvært.
×
×
  • Create New...