Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Enig, provoserende å ha å gjøre med egoister på ett stappfullt treningssenter i rushen. Alltid like irriterende når en enkelt person sitter med ett par av alle manualer mellom 20-30 kg og ikke vil la noen andre bruke de.

Nå overdriver du, men på blant annet Eirik Sandviks treningsprogram er det flere lange supersett der man må bruke opptil flere apparater. Respekter det, og fokuser heller på din egen trening! Spør om du kan ta mellom pausene etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er overhodet ikke en "dick" på trening som noen folk sikkert har fått inntrykk av (hvorfor har de fått det?). Prøver å legge opp øktene mine slik at når det er mange folk så kjører jeg supersetene på så lite plass som mulig og helst uten å bruke for mye stæsj. Jeg lurer virkelig på hvorfor folk fikk anfall når jeg skrev at jeg blir sur når folk tar ting midt i settet mitt som jeg åpenbart holder på med, skjer på ikke-rushtids dager også. Bare fordi jeg ikke er like svær som deg betyr det ikke at jeg ikke bryr meg om du tar utstyret jeg bruker. :finger:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

' date=' post: 876562, member: 544"']Hvis det er mye folk, ja. Finn deg en annen tid på døgnet å a styre med de greiene der. Du skal sikkert kjøre supersett på noe så tullete som biceps og triceps -> finn på noe bedre og bli sterk i stedet, du bygger ikke kropp av å trene armer.

Forresten du er kul.

Edit: Og ja, når det ikke er så mange folk på treninga så curler jeg i den ene squat racken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat for øyeblikket Kong Vinter som kom en uke før jeg er klar.. Kamikazerådyret som tok selvmord med MIN bil og smadra ene lykta, bikkja mi som igjen må på antibiotikakur :( Dakar bebbisen min (n)Har fortsatt frem til torsdagen med Kong Vinter uten at jeg får blitt noe mer klar :huh: Pinglekjøring, selv når jeg selv er pingla :woot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå overdriver du, men på blant annet Eirik Sandviks treningsprogram er det flere lange supersett der man må bruke opptil flere apparater. Respekter det, og fokuser heller på din egen trening! Spør om du kan ta mellom pausene etc.

Jeg fokuserer alltid på min egen trening. Folk får selvfølgelig lov å trene hvordan de vil men jeg trenger ikke å respektere att folk bruker flere stasjoner/maskiner/utstyr samtidlig når de er en enkelt person. I hvert fall ikke på et populært treningssenter i en storby i rushen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være slitsomt å irritere seg over andres utseende... Godt man ikke har verre ting å irritere seg over da ;) Forøvrig så har man tatoveringer for sin egen del og ikke andres.. og jeg liker godt tatoveringene mine :D

Langtifra slitsomt :) Og det er jo ikke andres utseende jeg irriterer meg over, er jo det "stygge" blekket andre prøver å gjemme utseendet sitt bak jeg irriterer meg over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grunn ikke, men naturlig er selvsagt best ;)

Når alle er så opptatt av å spise rent og uten tilsetningsstoffer, økologisk med diverse, så burde man jo behandle kroppen tilsvarende på andre måter og. Hva er er for eksempel vitsen med å spise økologisk og/eller sunt, om man implanterer kroppen full av silikon, eller blekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grunn ikke, men naturlig er selvsagt best ;)

Når alle er så opptatt av å spise rent og uten tilsetningsstoffer, økologisk med diverse, så burde man jo behandle kroppen tilsvarende på andre måter og. Hva er er for eksempel vitsen med å spise økologisk og/eller sunt, om man implanterer kroppen full av silikon, eller blekk?

Mange spiser bra for å ta vare på helsa, men det er ikke til å skyve under en krakk at en god del av motivasjonen er å ville se bra ut. Er det så vanskelig for deg å fatte at en god del av oss faktisk synes tattoos er møkkatøft en meg selv og andre mannfolk, og rett og slett utrolig vakkert på et ellers smekkert kvinnfolk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...når det er ett knebøy-rack på gymmet, og én person har lagt opp hele økten til å bruke det racket/den olympiastangen. Og når den økten varer i 45 minutter, så sliter jeg litt med å tenke positive tanker... :mad:

Treningsvenninner og -kompiser som skal skravle gjennom hele den siste uken mens de trener. Gjerne høyt. Og så kjører de 10 sett på hvert apparat.

Jeg prøver egentlig å fokusere mest på egen trning, men noen mennesker må liksom ta så himla mye plass, og da forstyrrer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...