Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange spiser bra for å ta vare på helsa, men det er ikke til å skyve under en krakk at en god del av motivasjonen er å ville se bra ut. Er det så vanskelig for deg å fatte at en god del av oss faktisk synes tattoos er møkkatøft en meg selv og andre mannfolk, og rett og slett utrolig vakkert på et ellers smekkert kvinnfolk?

Forstår at en del av dere synes tatoveringer er "møkkatøft". Til dels har det blitt sett på som "tøft" fordi en del skumle typer har pleid å være de som ble assosiert med tatoveringer, eks. Hells Angels. Spørs vel bare om det i fremtiden blir sett på som så "møkkatøft", nå som det har blitt så mainstream, så er det ikke de tøffe typene man vil assosiere det med.

Når det gjelder at noen mannfolk synes det det er utrolig vakkert på et eller smekkert kvinnfolk, så kan det det godt hende dere synes det, men det er feil. Ser man objektivt på det, så blir det rett og slett bare en nedgradering av personen som bærer det. Dette er nok vanskelig for mange å forstå, og kunne resonnere seg frem til, da det for mange er koblet til en del irrasjonelle følelser, og derfor blir sett på som "angrep" på ens identitet.

Så for å oppsummere, nei, det er ikke møkkatøft, og nei det er ikke utrolig vakkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at en del av dere synes tatoveringer er "møkkatøft". Til dels har det blitt sett på som "tøft" fordi en del skumle typer har pleid å være de som ble assosiert med tatoveringer, eks. Hells Angels. Spørs vel bare om det i fremtiden blir sett på som så "møkkatøft", nå som det har blitt så mainstream, så er det ikke de tøffe typene man vil assosiere det med.

Når det gjelder at noen mannfolk synes det det er utrolig vakkert på et eller smekkert kvinnfolk, så kan det det godt hende dere synes det, men det er feil. Ser man objektivt på det, så blir det rett og slett bare en nedgradering av personen som bærer det. Dette er nok vanskelig for mange å forstå, og kunne resonnere seg frem til, da det for mange er koblet til en del irrasjonelle følelser, og derfor blir sett på som "angrep" på ens identitet.

Så for å oppsummere, nei, det er ikke møkkatøft, og nei det er ikke utrolig vakkert.

Tror ikke du vet hva objektivt betyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.kk.no/924135/spis-seks-maaltider-om-dagen <-------- THIS!! :cry: Seri-fuckings-øst, WHEN WILL THEY STAPH!!! Hadde de bare visst hvor mange hodeløse diskusjoner man må gjennom pga sånne idiot-artikler! Jeg blir gaaleeen :banghead: *riveravseghåret*

Det kommer ikke til å slutte. For folk sluker sånt i seg og leser det og kjøper bladene deres så de er superpopulære i all evighet :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår virkelig ikke poenget med å spise 6 ganger for dag. Man rekker jo knapt å gjøre noe annet da. Her i gården blir det ca 3 måltider. Frokost (som regel rekker jeg det), lunsj og en svær middag. På treningsdager blir det gjerne en banan før og/eller etter trening også (hvis jeg har fått tak i skikkelige bananer, mao Fair Trade), så det kan vel kanskje telle som mellommåltider. Å spise noen hundre kalorier hver 2. time? Nei, det blir alt for mye "micromanagement."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår virkelig ikke poenget med å spise 6 ganger for dag. Man rekker jo knapt å gjøre noe annet da. Her i gården blir det ca 3 måltider. Frokost (som regel rekker jeg det), lunsj og en svær middag. På treningsdager blir det gjerne en banan før og/eller etter trening også (hvis jeg har fått tak i skikkelige bananer, mao Fair Trade), så det kan vel kanskje telle som mellommåltider. Å spise noen hundre kalorier hver 2. time? Nei, det blir alt for mye "micromanagement."

Når man har et satans til kaloribehov er det forferdelig å fordele det på få måltider. Skal man bare spise en 3000 lusne kalorier, så fungerer det selvsagt like fint med 3 som 6 måltider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har et satans til kaloribehov er det forferdelig å fordele det på få måltider. Skal man bare spise en 3000 lusne kalorier, så fungerer det selvsagt like fint med 3 som 6 måltider.

Jeg kan selvsagt forstå behovet for å spise så vilt ofte om man trenger 5-6000 kalorier, men for oss "vanlige dødelige" som bare trenger ~3000 så er 3 måltider egentlig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...