Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Absolutt. Men jeg vil tro det ville verkt noe borti pokker om det var brudd. Var vertfall slik med meg når jeg brakk underarmen for mange år siden. Ble kvalm og helt uvel. Får håpe det ikke er så alvorlig, men at det går over av seg selv. Du burde nok uansett sjekke det opp, hvis det verker ille framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. Men jeg vil tro det ville verkt noe borti pokker om det var brudd. Var vertfall slik med meg når jeg brakk underarmen for mange år siden. Ble kvalm og helt uvel. Får håpe det ikke er så alvorlig, men at det går over av seg selv. Du burde nok uansett sjekke det opp, hvis det verker ille framover.

Mange små bein i foten, best å få det sjekka :) God bedring i alle fall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange små bein i foten, best å få det sjekka :) God bedring i alle fall!!

Jeg venter litt med å få det sjekka, og håper på at det går over :) Dessverre har det gått feil vei til nå da. Skjedde i dag tidlig, og så langt har det bare blitt verre og tærne kan jeg ikke bevege. Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må du nesten holde deg til tema og fortelle HVA du irriterer deg over. Dette er off-topic!

Beklager... Det rant helt over. Jeg måtte bare uttrykke min irritasjon et eller annet sted før jeg fløy på veggen...

Long story short så er jeg så skuffa over mine såkalte beste og nærmeste venninner at jeg kunne grini meg helt til månen... Jeg får ikke EN dritt, og da mener jeg ikke EN hestebæsjelort igjen for å ta initiativ og prøve å få samlet oss. Jeg skal ikke skryte meg selv oppi skyene, men er det noe jeg har vært supergod på, så er det å planlegge og få folk inkludert og være sammen... Jeg har aldri vært så lei meg i hele mitt liv. Og i kveld kom det fram en del ting som lurer på om jeg kanskje må sette kroken på døra for disse 'vennskapene' for alltid.

Det var kanskje ikke riktig sted å publisere dette, men med mannen bortreist og min søster allerede har sitti en time på telefonen med meg, klarer jeg ikke være alene.. Så dette ble mitt tilfluktssted.

Beklager at det ble litt off topic...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager... Det rant helt over. Jeg måtte bare uttrykke min irritasjon et eller annet sted før jeg fløy på veggen...

Long story short så er jeg så skuffa over mine såkalte beste og nærmeste venninner at jeg kunne grini meg helt til månen... Jeg får ikke EN dritt, og da mener jeg ikke EN hestebæsjelort igjen for å ta initiativ og prøve å få samlet oss. Jeg skal ikke skryte meg selv oppi skyene, men er det noe jeg har vært supergod på, så er det å planlegge og få folk inkludert og være sammen... Jeg har aldri vært så lei meg i hele mitt liv. Og i kveld kom det fram en del ting som lurer på om jeg kanskje må sette kroken på døra for disse 'vennskapene' for alltid.

Det var kanskje ikke riktig sted å publisere dette, men med mannen bortreist og min søster allerede har sitti en time på telefonen med meg, klarer jeg ikke være alene.. Så dette ble mitt tilfluktssted.

Beklager at det ble litt off topic...

Off topic? Slettes ikke, er få poster her inne som har vært mer on topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du trenger å ta en prat med venninnene og kanskje innse at du trenger en refreshment i vennekretsen. :) Slå frustrasjonen ut på de, så får det enten briste eller bære.

Nei, du skjønner det at det går jo ikke.. for da kjefter jeg på de når jeg prøver å ta opp noe jeg føler eller syns vi burde snakke om. Som å ikke dukke opp til avtaler. Gang på gang. Aldri starte en samtale, for det er det jeg som gjør og har gjort i alle år. Komme med unnskyldninger som at hvis jeg ikke svarer på skype så sover jeg fordi jeg er så sliten.. Og så har de så mye å gjøre. Huff, de bare glemte at vi hadde en avtale i kveld. ALLE TRE. Så jeg begynner jo å lure på om det er meg det er noe feil med, siden det er 3 mot 1.... Det er jo så mye forlangt å skulle kunne si fra hvis man ikke kommer eller ting ikke går som planlagt.

Sånn er det

HVER

fuckings gang.

Sorry ordbruket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for min del :) men om du selv synes det ble litt mye så er jo det selvfølgelig helt og holdent din avgjørelse:)

Hormoner som løper løpsk om dagen tror jeg. Tenkte bare at det kanskje ikke var noe alle hadde så lyst til å ... hva skal man si... vite om? Det ble vanskelig å skulle forklare likevel det her gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg ikke så ofte, men det er få ting som irriterer meg sånn som at folk ikke rydder opp etter seg på trening! Jeg blir lei (men kanskje sterk) av å dra 20kilos-skiver av stanga og slepe dem over til plassen sin før jeg får tatt knebøy eller benkpress. Særlig ser det ut til at PT'er er særlig flinke til å droppe ryddinga - de skal sikkert sørge for at kunden får mest mulig ut av timen, men hadde det ikke vært greit om PT-kundene også lærte seg å rydde etter seg?

Kan noen i samme slengen fortelle meg hva som er som vanskelig med å ta opp handleposen og kaste den eller legge den i holderen for tomme poser etter at en har pakket ut varene...? Ser en ikke at det ligger en tom handlepose på kjøkkenbenken/ - gulvet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg ikke så ofte, men det er få ting som irriterer meg sånn som at folk ikke rydder opp etter seg på trening! Jeg blir lei (men kanskje sterk) av å dra 20kilos-skiver av stanga og slepe dem over til plassen sin før jeg får tatt knebøy eller benkpress. Særlig ser det ut til at PT'er er særlig flinke til å droppe ryddinga - de skal sikkert sørge for at kunden får mest mulig ut av timen, men hadde det ikke vært greit om PT-kundene også lærte seg å rydde etter seg?

Kan noen i samme slengen fortelle meg hva som er som vanskelig med å ta opp handleposen og kaste den eller legge den i holderen for tomme poser etter at en har pakket ut varene...? Ser en ikke at det ligger en tom handlepose på kjøkkenbenken/ - gulvet...?

Det er ikke noe som er vanskelig med å rydde opp etter seg. Det er bare at folk er så sinnsykt egosentriske at de gir langt faen i alle andre, bare jeg selv har det bra så driter alle andre i alle andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En klok person sa en gang at man ikke burde bry seg om hva folk sier, bare hva de faktisk gjør.

Vel, NOK en gang er jeg irritert av mine naboer, som oppfører seg som de er de eneste på planeten. Høy musikk halve natta hver j*vla dag, hele uka. Er så forbanna pisslei av det nå. En dårlig nabo flytter ut, og en enda dårligere flytter inn.

Var meninga dette bygget ikke skulle være et party-party-bygg for studenter, men det er jo i den retningen det går (men jeg tror mange av dem er NAVere, heller enn studenter). Ikke lett å få inn "skikkelige" folk når det eneste huseier bryr seg om på visning er at de har penger nok til depositum.

Blir nok nødt til å komme meg herifra.... :( For noen måneder siden var det narkorazzia her også. Hyggelig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...