Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Dagens iritasjon:

folk som utfører intimbarbering i fellesdusjen.

Dagens "jeg blir oppgitt" 

PT med kunde. Pt¨'en setter kunden til å ta mark med trap bar. Kunden jeg får vondt i ryggen. Pt'en du må passe på å holde ryggen rett. Igjen av de har fått med seg at vektsivene har forskjellig diameter. Jeg orker ikke å se på mer heter skiver med lik diameter, gir disse til pt'en og informerer om at det er ulik diameter på vektskivene. Pt "det er ikke så viktig". Meg jo det er det, hun (kunden) klarer jo ikke å spenne opp ryggen rett med de skivene. Skivene blir omsider byttet. 1 min senere kunden "jeg får vondt i hendene" Pt'en det er fordi du er for svak i klypa. Et raskt blikk i speilt viser dog at kunden holde trap-baren høyt opp i hånden og klemmer huden inne i hånden. Jeg gir opp og koneser heller på min egen trening. Trap-baren med vekter blir selvfølgelig stående midt på gulvet når Pt'en er ferdig med kunden og der står den fortsatt så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Fenris skrev:

Bra at det er noen som rydder, jeg har gitt fullstendig opp. De fleste ptene på sentret rydder ikke opp etter seg når de har kunder.  Jeg slenger stort sett 5, 2,5 og 1,25 på gulvet ved siden av knebøystativet funnet ut at det er like greit.

Hehe ja, like greit å la de ligge på gulvet ellers blir de bare pakket bort blant de store vektskivene. Irriterer meg en del over at PT-ene er så mye nede og bruker utstyret det allerede er kø på når de har sin egen sone oppe. Har lyst å spørre dem på senteret om de ikke kan kjøpe inn flere 20kgs stenger. Det ville hjulpet litt på i rushet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over klassikerne; "Rotpeisan" som ikke evner å rydde opp etter seg (!), tenåringsguttene (ja, det er di som er verst) som bruker samme treningstøy hele uka, og stinker deretter, og de seksuelle primalskrikene enkelte slipper ut når de løfter, blir jo helt satt ut jeg da... :eek: Skjønner at noen må slippe det ut, men herregud da hører dem ikke seg selv? :facepalm:

Så har vi vedkommende som hopper tau innimellom settene, på frivektområdet - og ikke slipper deg forbi uten et piskeslag :meh:

Og generelt mennesker uten noe form for selvinnsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over at om jeg eter ett 🍎 må jeg lure på om det innholder for mye sprøytemidler . Å om jeg spiser sukker erter må jeg bekymre meg for at det ikke akkurat er kortreist mat. Å om jeg tar litt makrell i tomat for om det er farlige stoffer i malingen på boksen jeg burde unngått . Å For om all plasten alle maten er lagret i . Hva i guds navn den gjør med meg å vissnok ikke bare meg men at den slipper stoffer ut i luften som ikke er bra. Å hva er alt dette i mange innholdsfortegnelser ? Å den svinefilet jeg kjøpte med dansk opprinnelse ? Var det ikke nettopp mange som ble dødssyk der nede av den ? Osv osv . Går en riktig grundig til verks er det baksider ved all mat . Tilsatt salt selv om det er økologiskt.  Osv. 

 

Å sånt . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutter helt opp i 20+ alderen som k-o-n-s-t-a-n-t prater under hele "økten" deres (som såklart varer minst like lenge som min), og det på et lydnivå at hele gymmet bare må få med seg hva de prater om. Ikke engang hodetelefoner med musikk nesten på maks kan stenge det ut. Hvordan i helvete skal man da få konsentrert seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Slarti skrev:

Gutter helt opp i 20+ alderen som k-o-n-s-t-a-n-t prater under hele "økten" deres (som såklart varer minst like lenge som min), og det på et lydnivå at hele gymmet bare må få med seg hva de prater om. Ikke engang hodetelefoner med musikk nesten på maks kan stenge det ut. Hvordan i helvete skal man da få konsentrert seg? 

det er ett 3kløver på gymmen der jeg trener som er akkurat sånn... 

de prater så høyt att man hører de med plugger i øra når man er på mølla :p helt latterlig hvor høyt de tydeligvis har behov for å prate :D:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 19-91 skrev:

Eller gutta boys gjengen som opptar begge benkpress-benkene, i stedet for å rullere på en av dem slik at vi andre kan trene benk!

Like ille som BFF-jenter som bare MÅ ta sine glute bridges, foam rolling (seriøst! no kidding!) eller andre _gulv_øvelser i 2 knebøystativ samtidig istdenfor å dele på 1, slik at vi andre som faktisk vil ta knebøy må vente på dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Slarti skrev:

Like ille som BFF-jenter som bare MÅ ta sine glute bridges, foam rolling (seriøst! no kidding!) eller andre _gulv_øvelser i 2 knebøystativ samtidig istdenfor å dele på 1, slik at vi andre som faktisk vil ta knebøy må vente på dem..

Haha, det har jeg fortsatt tilgode å oppleve, men irriterende kan jeg tenke meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg grønn over folk som helt frivillig har fått barn og tar patent på å ha det jævlig. Har du bare sovet 6 timer? Vent til du få barn..... 

Irriterer meg over mengde plastemballasje på frukt og grønt (og egentlig alt som ikke behøver det). Jeg har prøvd å se noe positivt med det, finner ingenting. 

Sist men ikke minst, folk som ikke kan plassere ting i oppvaskmaskinen. Herregud, sett fatet ved siden av de som står der fra før og ikke alene midt i.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg irriterer meg over folk som skal på t-banen før jeg har gått av og så har jeg løst mye av irritasjonen ved å bli ganske bred og stå i døråpningen med et forbauset uttrykk i fjeset og si "Jaha...hvordan har du tenkt å løse dette nå når du blokkerer utgangen?".

Jeg irriterer meg over folk som ikke reiser seg når de sitter i veien for de som skal ut fra setet innenfor på t-banen og så har jeg løst mye av irritasjonen ved å gå inn i beina deres og si "Jøss, er det ikke vanlig høflighet å flytte seg når man sitter i veien for noen?" 

Skjønner jo forsåvidt at løsningene mine på min irritasjon fint kan irritere andre :p 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, phatlegs said:

Jeg irriterer meg over folk som skal på t-banen før jeg har gått av og så har jeg løst mye av irritasjonen ved å bli ganske bred og stå i døråpningen med et forbauset uttrykk i fjeset og si "Jaha...hvordan har du tenkt å løse dette nå når du blokkerer utgangen?".

Jeg elsker når dette skjer. Da får jeg en mulig til å gå på folk \o/ Herlig ventilering i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...