Jump to content
Sondre Aalbotsjord

Hva irriterer du deg over?

Recommended Posts

Fortsetter under...

Ansvarlig for neste emne har greid å sette opp ei bok som ikke lengre er tilgjengelig for salg på pensumlista. Jævla nek. I tillegg har vi ei bok som ikke er fagbok, men foreldreveiledningsbok. Jeg griner.

Folk som begynner å ta av vektskiver fra stanga mens jeg ligger på benken og gjør meg klar til å ta settet med benkpress. Faens drittunger..

Serr?

Irriterende latter! I går tror jeg at jeg holdt på å bli gal for nesten alle i klasserommet begynte å le med helt voldsomt irriterende latter. Ble kanskje bare irritert fordi jeg ikke syntes det de lo av var morsomt, og at jeg ikke orket slikt leven på morgenkvisten :rolleyes:

Annonse

At det tar så lang tid fra å ha bestilt powerrack, 300kg i vekter og div annet utstyr - til det er på døra. Tålmodighet - come and take me!

Folk som tar f.eks stanga jeg bruker i et superset som andre øvelse mens jeg driver med den første. De folka fortjener permanent post legday.

Folk som kjører supersett og bruker alt tilgjengelig utstyr. Er det mye folk, finn på noe annet.

Det mest irriterende i hele verden, er når man skal bruke ostehøvelen på en ost som det nesten ikke er noe igjen av.. Den bare deler seg, krøller seg, høvelen glipper og ALT er et helvete! Fy faen da ryker det av hodet mitt! Blir sint av tanken...

' date=' post: 876245, member: 544"']Folk som kjører supersett og bruker alt tilgjengelig utstyr. Er det mye folk, finn på noe annet.

Enig, provoserende å ha å gjøre med egoister på ett stappfullt treningssenter i rushen. Alltid like irriterende når en enkelt person sitter med ett par av alle manualer mellom 20-30 kg og ikke vil la noen andre bruke de.

Enig, provoserende å ha å gjøre med egoister på ett stappfullt treningssenter i rushen. Alltid like irriterende når en enkelt person sitter med ett par av alle manualer mellom 20-30 kg og ikke vil la noen andre bruke de.

Så bli sterkere og løft tyngre.:D

Annonse

Steroidebrukere som skal måle seg med styrken din, og framgangen din. Og klage på treninga di, fordi du ikke vokser like mye som de

Aldri møtt en boler som er sterkere enn meg i de tre store, på gym. Aldri møtt en "sterk" boler på gym, heller.:D

Joda, dem kan vokse, men ber man de bøye med 250 på stanga med 3sek stopp i bunn, så er det skadelig for knærne. Pyser!:)

Aldri møtt en boler som er sterkere enn meg i de tre store, på gym. Aldri møtt en "sterk" boler på gym, heller.:D

Joda, dem kan vokse, men ber man de bøye med 250 på stanga med 3sek stopp i bunn, så er det skadelig for knærne. Pyser!:)

Video or it didn't happen. :p

Det mest irriterende i hele verden, er når man skal bruke ostehøvelen på en ost som det nesten ikke er noe igjen av.. Den bare deler seg, krøller seg, høvelen glipper og ALT er et helvete! Fy faen da ryker det av hodet mitt! Blir sint av tanken...

Er du skikkelig "heldig" så glipper ostehøvelen og plutselig mangler du hud over knoklene på hånda som frenetisk prøver å holde osten fast uten at den revner i 3 biter.

:grrrrrr:

Var en tøff påstand, Pyse om man ikke tar 250 i bøy med 3 sek stopp, jaja.

' date=' post: 876245, member: 544"']Folk som kjører supersett og bruker alt tilgjengelig utstyr. Er det mye folk, finn på noe annet.

2 dumbells og 1 ez bar i 1 min av gangen er for mye å be om?

Var en tøff påstand, Pyse om man ikke tar 250 i bøy med 3 sek stopp, jaja.

Om man boler, og ikke tar 250 i bøy. Ja, da er man pyse.:)

Edit: Har man valgt å bole for å bli schwær, så bør man bøye såpass, syns jeg.

At det tar så lang tid fra å ha bestilt powerrack, 300kg i vekter og div annet utstyr - til det er på døra. Tålmodighet - come and take me!

Hvor mye kosta det? Og hvor bestilte du fra?