Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøver å ikke irritere meg, men når det er sagt:

-Folk som sperrer forhauet/gangen på kjøpesenteret etc. og går saaaaakte når jeg skal forte meg

haha, skulle akkurat til å skrive nesten nøyaktig det samme :cool: Og de som går mange i bredden på fortauet når man går i mot de, og de ikke skjønner at en av de faktisk må vike....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å ikke irritere meg, men når det er sagt:

-Folk som sperrer forhauet/gangen på kjøpesenteret etc. og går saaaaakte når jeg skal forte meg

Yess! Eller mer generelt: Folk som overhodet ikke evner å sanse at det eksisterer andre mennesker enn dem i hele goddamned verden. Type på butikken..

"Hum, jeg skal bare stå her og tenke litt, og ikke se de 4 menneskene som forsøker å komme forbi eller nå det jeg står i veien for." eller..

"Her er det åpenbart smalt, så jeg skal dasse bortiover i 0.03km/t midt i alt sammen slik at ingen kommer forbi fordi jeg er det eneste/viktigste mennesket i verden." eller...

"Oi, der er 15 folk jeg kjenner! La oss stoppe midt på overgangen mellom Farmandstredet og gamle Kremmerhuset, der det er plass til 7-8 i bredden, og bli stående her sånn at det er komplett umulig å komme forbi. Vi er jo de enste menneskene i universet, er jo ikke som om det er 200 mennesker som skal gjennom her eller noe.." eller..

"Jeg er 147 år gammel og blind og tør ikke kjøre bilen min raskere enn 7km/t samme hva fartsgrensa er eller hvor lang kø jeg skaper" eller...

"Jeg betaler i dyre dommer for en 4-hjuling på 2 tonn med en halvmeters bakkeklaring, men OMG DER ER DET GRUS PÅ VEIEN NÅ MÅ JEG KJØRE I 2km/t!" eller...

"Blinklys i rundkjøringa? Pfft, jeg er faenmeg det eneste/viktigste mennesket i hele verden, og driter i alt og alle andre. KJØRA PÅ, krasjer vi er det din feil!"

*shake fist angrily*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess! Eller mer generelt: Folk som overhodet ikke evner å sanse at det eksisterer andre mennesker enn dem i hele goddamned verden. Type på butikken..

"Hum, jeg skal bare stå her og tenke litt, og ikke se de 4 menneskene som forsøker å komme forbi eller nå det jeg står i veien for." eller..

"Her er det åpenbart smalt, så jeg skal dasse bortiover i 0.03km/t midt i alt sammen slik at ingen kommer forbi fordi jeg er det eneste/viktigste mennesket i verden." eller...

"Oi, der er 15 folk jeg kjenner! La oss stoppe midt på overgangen mellom Farmandstredet og gamle Kremmerhuset, der det er plass til 7-8 i bredden, og bli stående her sånn at det er komplett umulig å komme forbi. Vi er jo de enste menneskene i universet, er jo ikke som om det er 200 mennesker som skal gjennom her eller noe.." eller..

"Jeg er 147 år gammel og blind og tør ikke kjøre bilen min raskere enn 7km/t samme hva fartsgrensa er eller hvor lang kø jeg skaper" eller...

"Jeg betaler i dyre dommer for en 4-hjuling på 2 tonn med en halvmeters bakkeklaring, men OMG DER ER DET GRUS PÅ VEIEN NÅ MÅ JEG KJØRE I 2km/t!" eller...

"Blinklys i rundkjøringa? Pfft, jeg er faenmeg det eneste/viktigste mennesket i hele verden, og driter i alt og alle andre. KJØRA PÅ, krasjer vi er det din feil!"

*shake fist angrily*

Hahahahahah fikk meg en gooood latter av innlegget ditt nå :hilarious: Men mest fordi jeg ikke kunne sagt det bedre selv og at jeg er HELT enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frekke folk i serviceyrke. I dag ringte jeg til hudavdelingen for å få flyttet timen min, her er noen kommentarer slengt fra den meget hyggelige kvinnen i andre enden av telefonen:

"Trenger du virkelig timen?"

"Dette skulle du tenkt på før du fikk time her"

"Skolen er ikke så viktig"

"Du må prioritere, skolen kan ikke komme fremfor alt annet"

"Det skader ikke med en dag fravær"

Dette kom etter at jeg forklarte henne at jeg har heldagsprøve/tentamen den dagen. Og flere av de andre datoene hun tilbød meg. Jeg har også fått henvisning av lege, så hva faen har hun med den saken å gjøre? Jævla fittekjærring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

298 sider? Holy shit. Hva handler det om i det hele tatt? Nok en hjernedød "reality" [sic!] serie på TV?

De kan jo alltids ordne et møte på Jerry Springer, og i rolige former diskutere problemet...

50% sider hvor hvert ord i hvert innlegg fotballfrue legger ut blir hetset, 20% som mener hun er så tynn at det er omsorgssvikt for barnet, 20% som klager over at hun ikke tar ordentlig 2ukers-ferie ila året (ferieloven vet dere.........) og 10% som bare generelt må slenge dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...

"Oi, der er 15 folk jeg kjenner! La oss stoppe midt på overgangen mellom Farmandstredet og gamle Kremmerhuset, der det er plass til 7-8 i bredden, og bli stående her sånn at det er komplett umulig å komme forbi. Vi er jo de enste menneskene i universet, er jo ikke som om det er 200 mennesker som skal gjennom her eller noe.." eller..

*shake fist angrily*

jah den der er faen meg helt rett, slikt irriterer noe helt forjævli, hvorfor stoppe der lissom, og det gjeler ALLE mennesketyper ung, gammel, utlending og innfødt, overgangen er det perfekte møtepunktet vistnok:p

Ting jeg iriterer meg over er:

att sjokolade er så ufattelig digg...

folk som kjører i 50 i 70 sona som gjør att jeg kommer forseint pga møtende trafikk som utelater forbikjøring.

min ufattelig dårlige hukommelse.

min evne til og ikke si ifra når noe irriterer meg.

Folk som absolutt MÅ slippe manualene i gulvet på gymmet selvom det står ettertrykkelig skilta att det IKKE skal gjøres i hensyn til naboene, jeg klarer fint å legge 32kg`s manualene pent ned etter skråbenk, hvorfor klarer ikke vesle "håkon" å legge fra seg manualene istedenfor å sleppe de ned fra benk høyde...

men generelt sett en positiv sak som ikke irriterer seg stort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah den der er faen meg helt rett, slikt irriterer noe helt forjævli, hvorfor stoppe der lissom, og det gjeler ALLE mennesketyper ung, gammel, utlending og innfødt, overgangen er det perfekte møtepunktet vistnok:p

Ting jeg iriterer meg over er:

att sjokolade er så ufattelig digg...

folk som kjører i 50 i 70 sona som gjør att jeg kommer forseint pga møtende trafikk som utelater forbikjøring.

min ufattelig dårlige hukommelse.

min evne til og ikke si ifra når noe irriterer meg.

Folk som absolutt MÅ slippe manualene i gulvet på gymmet selvom det står ettertrykkelig skilta att det IKKE skal gjøres i hensyn til naboene, jeg klarer fint å legge 32kg`s manualene pent ned etter skråbenk, hvorfor klarer ikke vesle "håkon" å legge fra seg manualene istedenfor å sleppe de ned fra benk høyde...

men generelt sett en positiv sak som ikke irriterer seg stort :D

Skrivefeil:

Forjævli

Lissom

Att

For sent

Utelater forbikjøring?

Kommafeil (min evne til og ikke si ifra når noen irriterer meg)

Selv om

Slippe

Benkhøyde

Forresten, for folk som har skader i skuldrene, kan det hjelpe å slippe vektene, istedenfor å belaste dem tungt i ytterstilling i forbindelse med å legge fra seg vektene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...