Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Kom på en episode som skjedde for ikke så lenge siden!

Da jeg holdt på med utfall, kom en av dem som jobbet på treningssenteret løpende bak meg og prikket meg i sidene. Jeg bare snudde meg i undring og så på fyren o_O, som skjønte at han hadde gjort noe spesielt og gikk kjapt vekk.

Hahah, stakkars kar. Vet ikke om det var så creepy, han trodde sikkert bare jeg var en annen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tre fyrer trener sammen. Den ene tydelig mer trent enn de andre to. De drev å byttet litt på vektene. Og den fyren som var relativt godt trent var alt annet enn sliten. Men slapp alle vektene konsekvent rett i gulvet HVER gang de byttet vekter. Om det var 20 kg eller 5 kg spilte ingen rolle. I gulvet skulle de!

Det blir bare for teit synes jeg. Ikke creepy eller noe. Bare teit!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å trente en søndagskveld i forrige uke på Stamina på Mørkved. Var kun meg, en annen jente som befant seg litt bortenfor i et annet rom og tøyde, samt en fyr (ca 20-25år) som sto rett bak meg og bicepscurla mens jeg tok knebøy. Tror det var ca 12,5-15kg han curla, og fyttigrisen for noen lyder han kom med! De stønnelydene, jeg er bombesikker på at folk som befant seg innenfor en radius på en kilometer må ha hørt han. Tør ikke engang tenke på hvordan han er i senga akkurat.. Ble jo nesten redd :p

Tror samme mann har vært på Evo sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt må man bare regne med når man trener på fellesgym. Det er et sted hvor mange mennesker samles og dermed blir det også bakterier. Hadde du tatt samme sjekk på offentlige toaletter hadde du også funnet masse bakterier.

Men folk kan ta litt initiativ selv ved å vaske av apparaten etter seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Vet ikke om jeg har postet denne før, men allikevel:

Dette var på tiden der jeg ikke visste at 2XU-tightsene mine var veldig gjennomsiktige i bøyen. Trente knebøy en dag, og en random type satt seg på gulvet bak meg, der han kunne stirre rett inn på rumpa mi - mens han gjorde hip-thrust. Jeg snudde meg i en pause, og vi fikk blikkkontakt - han gliste, og blunket fornøyd til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg har postet denne før, men allikevel:

Dette var på tiden der jeg ikke visste at 2XU-tightsene mine var veldig gjennomsiktige i bøyen. Trente knebøy en dag, og en random type satt seg på gulvet bak meg, der han kunne stirre rett inn på rumpa mi - mens han gjorde hip-thrust. Jeg snudde meg i en pause, og vi fikk blikkkontakt - han gliste, og blunket fornøyd til meg.

Hva mer kan du ønske deg ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt må man bare regne med når man trener på fellesgym. Det er et sted hvor mange mennesker samles og dermed blir det også bakterier. Hadde du tatt samme sjekk på offentlige toaletter hadde du også funnet masse bakterier.

Men folk kan ta litt initiativ selv ved å vaske av apparaten etter seg :)

Minner meg om hun jeg så i går som trente i en veldig gjennomsiktig tights med stringtruse under. Hun stod et stykke foran meg og bøyde seg ned x antall ganger. Så litt mer enn jeg hadde trengt å se.

Og så er det en eldre mann med litt stor mage som alltid ser på meg og gliser. Litt sånn småekkel. Er ofte gjennskinn i vinduene eller jeg ser han i speilet. Og så vandrer han rund, uten å gjøre noe særlig annet enn å titte. Og han har alltid belte rundt magen, uten å trene.

Er også en veldig trent fyr, på grensen til at jeg tror han har putta litt av hvert i kroppen for å få de SVÆRE musklene. Går barbeint, sparker på boksesekken barbeint, med alt for liten singlet som kun dekker litt av navlen, og har smurt seg inn i noe oljegreier og brukt litt for mye tid i solarium. Greia er at han alltid må vise seg frem, og jeg føler han følger etter meg overalt. Skal helst bruke plassen jeg bruker, og må alltid se litt på meg for å "vise hvordan det skal gjøres". -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen var det en av de faste på senteret som holdt på med markløft, da han hadde pause fant han det for godt å kjøre hånda ned i buksa, ta et godt tak og justere på stasen før han så gjenopptok markløften..fysj !

Jævla dritt å kjøre markløft eller gjør noe som helst for så vidt når kølla ligger skeivt da... så ser den! Bedre å rette på den via bukselomma, men uansett...

Fatter egentlig ikke hvordan du greier å legge merke til sånt, og hvert fall ikke hvordan du greier å bry deg:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla dritt å kjøre markløft eller gjør noe som helst for så vidt når kølla ligger skeivt da... så ser den! Bedre å rette på den via bukselomma, men uansett...

Fatter egentlig ikke hvordan du greier å legge merke til sånt, og hvert fall ikke hvordan du greier å bry deg:rolleyes:

Jeg gjør det iallefall utelukkende hvis utstyret ligger i venstrebeinet... mister all kontakt hvis den ikke ligger nede på høyrelåret.

Skjønner jo forsåvidt poenget til martialartist. Vi andre folka retter på uten direkte kontakt, eller ved den fantastiske manøveren som ikke kan beskrives med ord.... den der man omtrent bare halvtwerker for å riste løs baller som ligger klistra til lår :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jævla dritt å kjøre markløft eller gjør noe som helst for så vidt når kølla ligger skeivt da... så ser den! Bedre å rette på den via bukselomma, men uansett...

Fatter egentlig ikke hvordan du greier å legge merke til sånt, og hvert fall ikke hvordan du greier å bry deg:rolleyes:

Jeg sto ikke langt unna, så det var ikke vanskelig å få med seg..og jeg greier å bry meg fordi jeg ikke vil ha kukost på fingra når jeg løfter..

Ellers er jeg enig i at det er viktig at den ligger riktig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om markløft og ekle ting. Det er ukult å ikke tørke av olympiastangen når du har blødd på den. Don't be that guy.

jah, det er dirkete ufint.

eller ikke tørke vektene du akkurat løfta av rett etter du ikke gadd tørke blodet fra stanga, dvs du ikke gidder tørke vekt platene heller ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah, det er dirkete ufint.

eller ikke tørke vektene du akkurat løfta av rett etter du ikke gadd tørke blodet fra stanga, dvs du ikke gidder tørke vekt platene heller ...

Hæ? Skjønner ikke helt hvorfor noen skulle noen tørke av vektplatene? Det er jo bare snakk om at en eller annen stakkar har skrapt opp leggen på stangen og ikke tørket av etter seg. Stangen på senteret er ganske drit så det kan lett skje, men vær så snill og tørk av likevel folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...