Jump to content
Guest Arkiv

Creepy på trening

Recommended Posts

Fortsetter under...

Han brukte ikkje drakt før, men han har med seg ein svær sekk med utstyr og drikk ein liter kulturmjølk på kvar trening.

Så det er faktisk kulturmelk altså? Har alltid lurt på om han bare har en kartong med proteinshake eller noe.

Så det er faktisk kulturmelk altså? Har alltid lurt på om han bare har en kartong med proteinshake eller noe.

Nix, han er hardcore

Nix, han er hardcore

Er ei der jeg trener som virker til å være besatt.... med hva alle andre holder på med. Virker merkelig at hun ikke har pådratt seg nakke skader slik hun omtrent vrir hodet 360 grader rundt f.eks midt i ett markløft sett for og holde øye med hva du holder på med. o_O

Annonse

Når du sitter på benken og har pause mellom settene og inndirekte titter på folk via speilet, og legger merke til at han på nabobenken også har pause, og glor DIREKTE på deg med et sløvt blikk...

Fant denne på /FIT/ I dare you, i double dare you to top this.

[ATTACH=full]137653[/ATTACH]

Omg.. not sure if troll.

Tre fyrer trener sammen. Den ene tydelig mer trent enn de andre to. De drev å byttet litt på vektene. Og den fyren som var relativt godt trent var alt annet enn sliten. Men slapp alle vektene konsekvent rett i gulvet HVER gang de byttet vekter. Om det var 20 kg eller 5 kg spilte ingen rolle. I gulvet skulle de!

Det blir bare for teit synes jeg. Ikke creepy eller noe. Bare teit!!!

De to andre var ikke tilfeldigvis tvillinger? Tror jeg har sett samme gjengen hvor han trente karen alltid slipper vektene så hardt han kan i bakken. Veldig irriterende...

Annonse

Det er et senter, skal ikke nevne kjede, men kan innrømme det ligger på Slependen...

Her dukker det til stadighet opp en eldre herremann, vil anslå han nylig er blitt pensjonist.

Det var like etter jul, kommer han inn i garderoben i det jeg driver og kler av meg.

"Du har en fin kropp! Uten tatoveringer, med passe mengde muskler. Ikke sånn overdrevet mye, men akkurat passe!"

Jeg ble bare helt perpleks der jeg stod. Takket og smilte skjevt.

Denne skapningen har jeg også observert i svømmeanlegget min sønn og jeg bruker. Her sitter han på en stol og bare ser... CREEPY AS SHIT!!!

Creepy i svømmehallen sier du? Jeg jobber der, fint om du sier ifra hvis du ser noe. Mest sannsynlig har vedkomne bare dette "saueblikket" men ja :)

Eg var max creepy for nokre år sidan.

Hadde ikkje vaska klær på lenge så eg måtte ty til nødreservane.

Ein gamal GASP-bukse med høl i skrukken og ein tilsynelatande heil og ren boxer.

Var på trening g det var god stemning heilt fram til eg skulle ta benk med beina opp.

Låg meg til rette på benken, opp med beina og løfta litt. Eg såg at nokre folk glodd forskrekka på meg og oppdaga at det var ganske luftig i bæsjeutstyrområdet. Det viste seg at det var eit stort høl i boxeren også. Så med andre ord låg eg på benken slik at folk kunne glo meg midt i brunøyet.

Eg var max creepy for nokre år sidan.

Hadde ikkje vaska klær på lenge så eg måtte ty til nødreservane.

Ein gamal GASP-bukse med høl i skrukken og ein tilsynelatande heil og ren boxer.

Var på trening g det var god stemning heilt fram til eg skulle ta benk med beina opp.

Låg meg til rette på benken, opp med beina og løfta litt. Eg såg at nokre folk glodd forskrekka på meg og oppdaga at det var ganske luftig i bæsjeutstyrområdet. Det viste seg at det var eit stort høl i boxeren også. Så med andre ord låg eg på benken slik at folk kunne glo meg midt i brunøyet.

Blunket du til dem? :wideyed: (Unnskyld, greide ikke å holde kommentaren tilbake... :lol: )