Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Forrige uke var jeg creepy på trening, tror jeg. Jeg var veldig prompete denne dagen... Da jeg skulle på trening og satt i garderoben så var jeg nødt til å slippe en. Jeg var jo aleine, så no biggie tenkte jeg. Vel, lukta kom kjapt og rett etter fisen var ute av kroppen, så kom det en finere (eldre) frue inn døra. Det stinka skikkelig egg, :bag:

Men.... kvinner fiser da ikke? :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist jeg var på trening var det en halvgammel, stirrende mann som gikk på ellipsemaskinen, ovenfor meg vendt mot det apparatet jeg satt å trente låra på.. Også når jeg går videre til neste apparat tar det ikke lange tida før han dukker opp på apparatet rett ved siden av meg. Så går jeg videre - til neste - mannen setter seg ved siden av meg igjen! Og tror du ikke han på mystisk vis havner på apparatet ovenfor meg enda en gang til?? Tilfeldig? :p haha, det var kanskje ikke så creepy men jeg lo litt for meg selv under hendelsesforløpet må jeg innrømme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en naken fyr i garderoben pudrer snopen så pudderskyen tåkelegger lokalet, og han avslutter med å daske seg selv på snopen så støvskyen blusser opp igjen. Steike meg som på film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå får ikke jeg åpnet denne på mobilen, men vedder på at det er en snutt tilsvarende mitt innlegg. Ikke helt sikker men kan faktisk banne på at jeg har sett det samme på film. Er det en sånn sykkelgreie med å pudre pølsa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var på trening var det en halvgammel, stirrende mann som gikk på ellipsemaskinen, ovenfor meg vendt mot det apparatet jeg satt å trente låra på.. Også når jeg går videre til neste apparat tar det ikke lange tida før han dukker opp på apparatet rett ved siden av meg. Så går jeg videre - til neste - mannen setter seg ved siden av meg igjen! Og tror du ikke han på mystisk vis havner på apparatet ovenfor meg enda en gang til?? Tilfeldig? :p haha, det var kanskje ikke så creepy men jeg lo litt for meg selv under hendelsesforløpet må jeg innrømme

Jeg og ei venninne opplevde det samme. Men han fyren så skikkelig shabby ut og stinka røyk. Til slutt gikk venninna mi rett bort i til han og sa "Hva er problemet?!" og han gliste fårete og fortsatte å følge etter oss... Og vi gikk på kryss og tvers fra frivektrommet til kroppstreningsrommet til "buret". Han tusla alltid etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ hva hvorfor

Fikk just forståelsen av at noen av disse sykkelgutta pudrer pølseregionen litt. Veit ikke hvorfor. Trenger ikke vite hvorfor. Vil ikke vite hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke pungen som er i kontakt med setet da?

Anyway,

Hadde på meg en sportsbh av litt tynt materiale på trening i dag. Litt ute i økta kommer en mann (35+ ca) og hvisker litt sånn halvveis sint "du har stive brystvorter". Jeg ble umiddelbart dritflau og kjappet meg inn på doen for å se i speilet. Jeg er jo enig i at man kunne se det hvis man så nøye, men sier man ifra om sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke pungen som er i kontakt med setet da?

Anyway,

Hadde på meg en sportsbh av litt tynt materiale på trening i dag. Litt ute i økta kommer en mann (35+ ca) og hvisker litt sånn halvveis sint "du har stive brystvorter". Jeg ble umiddelbart dritflau og kjappet meg inn på doen for å se i speilet. Jeg er jo enig i at man kunne se det hvis man så nøye, men sier man ifra om sånt?

Njet. Det ville jo vært helt idiotisk... Altså du gikk jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører benkpress, en random fyr spør om han skal spotte meg, jeg takker høflig nei. Fortsetter å benke, plutselig står random-fyr over meg med junket sitt i ansiktet mitt og begynner å hjelpe meg med en vekt jeg har god kontroll på ... Cannot be unseen ....

Då hadde vell eg vurdert å lagt stanga nedpå og kjørt ein hardt knytta neve opp i der du vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke pungen som er i kontakt med setet da?

Anyway,

Hadde på meg en sportsbh av litt tynt materiale på trening i dag. Litt ute i økta kommer en mann (35+ ca) og hvisker litt sånn halvveis sint "du har stive brystvorter". Jeg ble umiddelbart dritflau og kjappet meg inn på doen for å se i speilet. Jeg er jo enig i at man kunne se det hvis man så nøye, men sier man ifra om sånt?

Herregud, for en idiot... Altså, når man trener (ihvertfall jeg), så får jeg alltid stive brystvorter og det eneste som muligens kan kamuflere det er vel en ultra-mega-paddet push-upbh eller noe, og det er uaktuelt :dead:

Kan ikke skjønne hvorfor han kommer bort til deg og sier noe sånt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette var creepy eller bare gay det som skjedde i dag. Aldri sett vedkommende før, så tror ikke det er en creeper. :)

Trente som vanlig tidlig i dag og det var en liten guttegjeng der på 3 stk. De så litt bort når vi stod alle sammen på frivektsavdelingen. Men det ekle skjedde i dusjen. Er fellesdusjer, og alle dusjene var ledige, så jeg tok en som var nest innerst. Deretter kommer han ene og stiller seg innerst, helt ved siden av meg. Helt tomt i dusjene, bortsett fra meg. Stopper ikke der heller. Samtidig som jeg er ferdig med å dusje er han ferdig, og han går nesten bak meg til tørkeområdet. Så går han rett bak meg ut i garderoben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette var creepy eller bare gay det som skjedde i dag. Aldri sett vedkommende før, så tror ikke det er en creeper. :)

Trente som vanlig tidlig i dag og det var en liten guttegjeng der på 3 stk. De så litt bort når vi stod alle sammen på frivektsavdelingen. Men det ekle skjedde i dusjen. Er fellesdusjer, og alle dusjene var ledige, så jeg tok en som var nest innerst. Deretter kommer han ene og stiller seg innerst, helt ved siden av meg. Helt tomt i dusjene, bortsett fra meg. Stopper ikke der heller. Samtidig som jeg er ferdig med å dusje er han ferdig, og han går nesten bak meg til tørkeområdet. Så går han rett bak meg ut i garderoben.

Nå er jeg ei jente, men jeg hadde aldri reagert på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...