Jump to content

MissRønning

Members
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About MissRønning

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 05/03/1993

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Lagde fiskegrateng til middag.. men da jeg skulle ta den ut av ovnen mista jeg den på gulvet selvfølgelig oppned så ingenting kunne reddes:shifty:
  2. Har ikke noe sterkt behov for å se alle kampane, så overlever også får e sett kamp når e besøker gamlefar ^^
  3. nei, ingen av vennene mine lika fotball gidder ikke sitte der aleine heller
  4. kampen i dag var helt fantastisk! men tror ikke den gikk på Rokken, så er nok ikke alt som går der dessverre
  5. Jeg prøvde proactive, men det ble MYE verre da grønn Vichy hudrens fra apoteket funker bra ^^
  6. Går første året på høyskolen i Volda for å bli lærer på barneskole veldig spennende det
  7. Har prøvd det, virka ikke, så noe gjør jeg sikkert gale var PT som viste meg og ho skjønte ikke koffor jeg ikke kjente noe:confused:
  8. Vet det er skrekkelig, men trener sjeldent rumpa. Har gitt opp for klarer ikke å få kontakt med den:( Verdt å nevne jeg ikke kan ta knebøy pga ryggproblem, og PT har ikke kunnet hjelpe meg å kjenne stumpen jobbe :cautious:
  9. Jeg har alltid trent i tights og singlet, er så behagelig men i går kom en regel på treningssenteret om at det ikke lenger er tillatt med singlet stod noe om at senteret ikke ville ha dårlig rykte for lettkleddhet. aldri reagert på at noen er lettkledd der jeg
  10. åja ja det kan hende vet mitt problem er at ene foten min er 2 cm lengre enn den andre, og da ser jo hele kroppen skeiv ut ryggen er vel 24 grader skeiv, så ser det på skuldrene og ja du får teste ut, er nok det eneste tipset jeg kan
  11. Jeg har også skoliose og har da samme problem som deg. Regner med det er forskjell på beinlengden din og at det er det som gjør at det virker som det er høydeforskjell på skuldrene? Når jeg skal ta knebøy tar jeg en 2 cm høy planke under den korteste foten, og da jevner det seg ut. Siden din ujevnhet er 3-5 cm, får du bruke en planke på 3-5cm. På mitt gym lå det en planke der som jeg bruker, kanskje det er det der du trener og? Håper det ordner seg. Lykke til!
  12. Kvifor trener du ja/nei makin?

    1. MissRønning

      MissRønning

      skulle bare teste den, bruker den aldri til vanlig :p

  13. Slankekrigen er jo faktisk veldig motiverenes, folka gjørt jo utrolige framskritt
×
×
  • Create New...