Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Eg var max creepy for nokre år sidan.

Hadde ikkje vaska klær på lenge så eg måtte ty til nødreservane.

Ein gamal GASP-bukse med høl i skrukken og ein tilsynelatande heil og ren boxer.

Var på trening g det var god stemning heilt fram til eg skulle ta benk med beina opp.

Låg meg til rette på benken, opp med beina og løfta litt. Eg såg at nokre folk glodd forskrekka på meg og oppdaga at det var ganske luftig i bæsjeutstyrområdet. Det viste seg at det var eit stort høl i boxeren også. Så med andre ord låg eg på benken slik at folk kunne glo meg midt i brunøyet.

2437050-1395088810-colin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var å trente en søndagskveld i forrige uke på Stamina på Mørkved. Var kun meg, en annen jente som befant seg litt bortenfor i et annet rom og tøyde, samt en fyr (ca 20-25år) som sto rett bak meg og bicepscurla mens jeg tok knebøy. Tror det var ca 12,5-15kg han curla, og fyttigrisen for noen lyder han kom med! De stønnelydene, jeg er bombesikker på at folk som befant seg innenfor en radius på en kilometer må ha hørt han. Tør ikke engang tenke på hvordan han er i senga akkurat.. Ble jo nesten redd :p

Om han leser dette så kanskje han tenker : "SCORE! Fikk hu til å tenke på hvordan jeg er i senga!" :cat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han leser dette så kanskje han tenker : "SCORE! Fikk hu til å tenke på hvordan jeg er i senga!" :cat:

Uff, nei, forhåpentligvis ikke! Bestevenninna mi hadde også hørt en fyr med slike lyder, så var vi begge der når han var der - begge bare "Det er HAN!" Hhahah, han er kjent iallefall :sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd denne treningsmetoden selv, da enkelte mener det kan bidra til å øke oksygenopptaket.

Var ute og løp i skogen for to år siden, med vernemaske og ryggsekk. Etterhvert kommer jeg løpende bak en gjeng med tenåringsjenter på tur... bakerste jente hører meg kommende løpende, snur seg og slipper ut tidenes redselsskrik. De andre jentene følger hennes eksempel, og enkelte av dem var til og med i ferd med å løpe av stien og inn i skogen. Fikk opp pulsen greit selv, der jeg løp gjennom en flokk med hylende ungjenter.

Men... gjør dette meg til en creep?

Nå lo jeg kanskje litt for høyt. Men det er vel fordi jeg har vært på den andre siden. Er veldig lettskremt for å si det sånn :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, har lest gjennom denne tråden før og tenkt at "jeg håper ikke jeg treffer på noen av disse typene første gang på senter". Å joda. Første gang på senter i dag, kleint nok fra før av- da hjelper det ikke at en fyr på apparatet ved siden av meg plutselig bryter ut i de mest ekstreme, høylytte orgasme-style stønnelyder så halve gymmet begynner å stirre... Hva i...? ><

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, har lest gjennom denne tråden før og tenkt at "jeg håper ikke jeg treffer på noen av disse typene første gang på senter". Å joda. Første gang på senter i dag, kleint nok fra før av- da hjelper det ikke at en fyr på apparatet ved siden av meg plutselig bryter ut i de mest ekstreme, høylytte orgasme-style stønnelyder så halve gymmet begynner å stirre... Hva i...? ><

hahahaha FUNNNEY :lol::roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her om dagen var det en av de faste på senteret som holdt på med markløft, da han hadde pause fant han det for godt å kjøre hånda ned i buksa, ta et godt tak og justere på stasen før han så gjenopptok markløften..fysj !

Sånt er jo hysterisk morsomt:LOL:

Jeg hadde kommet med en av mine kjappe kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke var jeg creepy på trening, tror jeg. Jeg var veldig prompete denne dagen... Da jeg skulle på trening og satt i garderoben så var jeg nødt til å slippe en. Jeg var jo aleine, så no biggie tenkte jeg. Vel, lukta kom kjapt og rett etter fisen var ute av kroppen, så kom det en finere (eldre) frue inn døra. Det stinka skikkelig egg, jeg ble dritstressa og så ramla bare denne setningen ut av meg: "æ slapp ein rett før du kom in, sorry, æ veit det stinke heilt ferjævle he he". Og hun bare STIRRA forskremt på meg og kjappa seg ut av garderoben uten å si et ord. Det var forferdelig.

Hun trener ganske ofte, og vi er der nesten alltid samtidig. Hun unngår meg bevisst, og hvis jeg skal trene i et apparat ved siden av henne så bryter hun midt i settet og stikker av til en annen maskin som er lengre unna. En gang snudde hun i døra i garderoben også når hun så at jeg satt der. Jeg får lyst til å si HALLO JEG FISER IKKE TIL ALLE DØGNETS TIDER SLAPP AV - Men jeg tror kanskje det bare fører til at hun blir enda mer redd for meg. :bag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
Sånt er jo hysterisk morsomt:LOL:

Jeg hadde kommet med en av mine kjappe kommentarer.

Kjipt å marke når ting ligger feil da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke var jeg creepy på trening, tror jeg. Jeg var veldig prompete denne dagen... Da jeg skulle på trening og satt i garderoben så var jeg nødt til å slippe en. Jeg var jo aleine, så no biggie tenkte jeg. Vel, lukta kom kjapt og rett etter fisen var ute av kroppen, så kom det en finere (eldre) frue inn døra. Det stinka skikkelig egg, jeg ble dritstressa og så ramla bare denne setningen ut av meg: "æ slapp ein rett før du kom in, sorry, æ veit det stinke heilt ferjævle he he". Og hun bare STIRRA forskremt på meg og kjappa seg ut av garderoben uten å si et ord. Det var forferdelig.

Hun trener ganske ofte, og vi er der nesten alltid samtidig. Hun unngår meg bevisst, og hvis jeg skal trene i et apparat ved siden av henne så bryter hun midt i settet og stikker av til en annen maskin som er lengre unna. En gang snudde hun i døra i garderoben også når hun så at jeg satt der. Jeg får lyst til å si HALLO JEG FISER IKKE TIL ALLE DØGNETS TIDER SLAPP AV - Men jeg tror kanskje det bare fører til at hun blir enda mer redd for meg. :bag:

Episk. Hahaha fisefine folk e arti:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
En fyr på treningssenteret mitt har en vaskebøtte med vann som har går rundt med. Vasker ikke og trener heller aldri. Han har på seg en altfor trang grilldress og halve magen henger ut av t-skjorta. Det aller verste er at han promper usjenert høyt og mye. Hva er greia...

:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...